دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

زندگی خصوصی آزاده زارعی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

دوشنبه، 18 آذر 1398
آزاده زارعی (زادهٔ ۱۰ خرداد ۱۳۶۸، اصفهان) بازیگر و منشی صحنه‌ سینما و تلویزیون اهل ایران است وی دانش‌آموختهٔ رشتهٔ سینما است.

بیوگرافی آزاده زارعی

آزاده زارعی متولد 10 خرداد 1368 در اصفهان، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی است، در یک خانواده چهار نفری بدنیا آمده و تنها یک برادر دارد پدرش با هنر غریبه نبوده و در رشته قلم زنی در اصفهان مشهور می باشد.

حمایت خانواده

پدر من هنرمند و در رشته قلم زنی بسیار مشهور هستند و سبک خاص خودشان را دارند مادر و برادرم هم به شدت من را پشتیبانی کردند و من را تنها نگذاشتند.

رابطه با برادر

هر کس که ما را در کنار هم ببیند متوجه می شود که با هم خواهر و برادریم! احمد لیسانس کامپیوتر و فوق لیسانس IT دارد و در حال حاضر برای دکتری می خواند. احمد به معنای واقعی برادر و دوست خوبی است.

شروع جنجالی

آزاده زارعی اولین حضور حرفه ایش در نقش یک پسر لات در فیلم آمین خواهیم گفت به کارگردانی سامان سالوادور در سال 1389 بود، این فیلم بدلیل حضور بدون حجاب آزاده زارعی در نقش پسرانه مدتی طول کشید تا با مشورت مراجع مجوز اکرن بگیرید. این فیلم در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ در سینماهای ایران اکران شده است.

آوای باران و شهرت

اولین بازی او در سریال آوای باران سال 92 در نقش باران، او را به شدت محبوب کرد، در مورد نحوه حضورش در این سریال می گوید : دستیاران آقای سهیلی زاده من را به او معرفی کردند بعد از گذراندن چندین مرحله تست سخت، در نهایت برای حضور در این سریال انتخاب شد تا روزی که فیلمبرداری آغاز شد، نمی دانستم به صورت قطعی انتخاب شده ام، در این سریال با سیاوش خیرابی، سام درخشانی و حمیدرضا پگاه همبازی بودم.

فوتبالی و سیندرلا !! + ازدواج

به شدت فوتبالی است و طرفدار استقلال و از تیم های خارجی هم هوادارن تیم بارسلونا است، بعد از بازی در آوای باران به سیندرلای ایران معروف شد ! گاهی شعر هم میگوید و هنوز مجرد است.

هنر قلم زنی

خانوم بازیگر دستی نیز در هنر قلم زنی روی مس و نقره و برنج و طلا دارد و آثار خود را در گالر ی های مختلف ایرانی و خارجی به نمایش و فروش گذاشته است، پدرش از استادان این رشته می باشد.

علاقه به ادامه راه

اینکه می توانم از طریق بازیگری زندگی های مختلف را تجربه کنم نکته ای است که بیش از هر دلیل دیگری من را به بازیگری علاقمند کرده و همچنان دوست دارم آنرا ادامه بدهم.

دل نوشته

زن ها وقتی دلتنگ میشن دوست دارن داستانی که هزار بار واسه کسی تعریف کردن را باز هم تعریف کنن تا حالشون خوب شه… اما اگه سکوت کردن، یعنی نمیخوان که حالشون خوب شه !

ادامه با تئاتر

تئاتر را به شدت دوست دارم و بعد از فیلم هایی که مشغول بازی در آن ها هستم، حتماً فعالیت هایی در این فضا خواهم داشت چون تئاتر یکی از علایق اصلی من است.

کار گردانی

علاوه بر بازیگری در عرصه کارگردانی و منشی صحنه نیز فعالیت می کند و در چند فیلم سینمایی به عنوان منشی صحنه حضور داشته است.فیلم اکباتان و برف روی شیروانی داغ از این قبیل فیلم ها بوده است. وی فیلم های کوتاه زیادی را کارگردانی کرده است.و جوایز گوناگونی را نصیب خود کرده است.


15 پسندیدم 9 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
F
4 ماه پیش

سلام نقشتون در سریال آوای باران خیلی خیلی عالی بود 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
پاسخ
شاهرخ
2 سال پیش

خیلیم خوشگله
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

یه ذره سنگین تر عکس بنداز لطفا
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

من شمارا خیلی دوست دارم تورو خدا باز نقش باران را ادامه دهید چمن دوست دارم شما را از نزدیک ببینم خواهشن به تالش یعنی گیلان بیایید و ما شمارا از نزدیک ببینیم این یکی از آرزو های من است خواهش میکنم دوستون دارم خداحافظ
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

من شمارا دوست دارم من دنیا را با شما عوض نمی کنم خانم آزاده زارعی تورو خدا باز نقش بازی کنید
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

نقش شما در سریال آوای باران عالییی بود
پاسخ
سمیه
3 سال پیش

من بازی شما رو خیلی دوست دارم مخصوصا در سریال اوای باران واقعا عالییییی و فوق العاده بازی کردید 😘😘😘😘😘😘💙💙💙💙💙💙💙💙💙
پاسخ
عشق .شهرت عاشق .
3 سال پیش

عشق منی ازاده دوستت دارم
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل اکسپت مقاله
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی