دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

زندگی خصوصی حمید صفت و ماجرای قتل + عکس های جذاب ودیدنی 

چهارشنبه، 06 آذر 1398
حمیدرضا امیری صفت (زادهٔ ۱۸ مرداد ۱۳۷۲، تهران) خوانندهٔ رپ فارسی در ایران است.

بیوگرافی حمید صفت

حمید صفت متولد 18 مرداد 1372 در تهران، خواننده است. یک دهه هفتادی که خیلی زود معروف شد، چهره ای متفاوت که فعالیت اش زیرزمینی و غیرمجاز است اما هوادارانش زیادن، می گوید من یاغی ام اما احمق نیستم. نام اصلی اش حمیدرضا امیری صفت می باشد.

خانواده

در یک خانواده هنری در محله شمس آباد تهران بدنیا آمدم، مادرم صدای خوبی دارد و خواهرم نیز کارگردان و بیشتر ویدیو کلیپ ها رو با راهنمایی او می سازم، برادرم هم در آمریکا زندگی می کند.

ازدواج

فعلا که مجرد است و با خانواده زندگی می کند، برای گذران زندگی تکست می نویسد و می فروشد، دوست دارد ازدواج کند و صاحب فرزند پسر شود.

شروع فعالیت

فعالیت خود را از دوران راهنمایی به همراه پسر دایی اش علی رهرو با ساخت موزیک رپ زیرزمینی شروع کرد، الگویش را افرادی مثل امینم و فیفتی سنت معرفی می کند اولین آهنگش موزیکی بنام خیابانی ها بود، می گوید سبک رپ بیشتر به روحیه زندگی ام میخورد و بهتر میتونستم خودمو تخلیه کنم.

القاب و گروه زد و بند

لقب حمید در ابتدا حمید ابتکار بود اما بعدها ترجیح داد همون اسم و فامیلی اش باشد، او پس از مدتی فعالیت گروه زد و بند رو بنا نهاد و شروع به ساخت آهنگ های گروهی کرد.

شهرت

صدای او بیشتر با یک کار دو صدایی بنام بخشش با همکاری او و امیرعباس گلاب شنیده شده و با آهنگ چ بصورت مستقل به اوج رسید.

یاغی هستم …

می گوید بچه یاغی هستم، یاغی را چریکی بودن می داند و از بچگی شر بود و تو کار حد و مرز ندارد ولی می گوید احمق نیستم و در کنارش سیاست دارم. الگویم چمران است از آدم هایی مثل چمران درس می گیرم، بیشتر علاقمند به چریکی بودنش هستم و موزیک ویدیوی چ را در استایل دکتر چمران بصورت چریکی منتشر دادم.

بازیگری و طراحی …

به بازیگری و کارگردانی علاقه دارد، تمایل دارد یک فیلم کوتاه بسازد و فعالیتی هم در حوزه طراحی لباس دارد.

ورزش

هر روز زیر نظر مربی به طور جدی تمرین می کنم البته به همه ورزش ها علاقه دارم ولی در حال حاضر بدنسازی و فوتبال را بیشتر دنبال می کنم.

ازدواج دوم مادر

پدر و مادر حمید صفت در زمان کودکی او جدا شدند، در سال 1384 وقتی 12 ساله بود مادرش برای بار دوم با مردی بنام هوشنگ ازدواج کرد و مدتی در آلمان زندگی می کرد.

ماجرای حمید صفت (قتل)

در 22 مرداد 96 حمید صفت ناپدری اش رو در جریان یک دعوای خانوادگی به قتل رساند، او گفته بود ناپدری اش مادرش را کتک می زد برای همین او کنترل خود را از دست داده است او ساعاتی بعد از مرگ ناپدری در بیمارستان خود را به کلانتری معرفی کرد و به مدت یکسال در زندان رجایی شهر بازداشت بود.

آزادی موقت

در خرداد 97 اعلام شد یک تیم 7 نفره پزشکی قانونی اعلام کرده است 50 درصد علت مرگ مقتول مربوط به بیماری قبلی او بوده است، به این ترتیب حمید صفت با وثیقه 500 میلیون تومانی موقتا از زندان آزاد شد تا با ادامه دادرسی رای نهایی صادر شود.

چرا تو ایران موندی ؟

حمید صفت می گوید: ملیتم رو دوست دارم. من اینجا دنیا اومدم برای اینکار. اگه بیرونم کنن می رم. اگه بگن کار نکن می رم. من دغدغم از همه چیز برام مهم تره. ولی دوست دارم توی مملکت خودم حرف هام رو بزنم.


76 پسندیدم 8 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
پریسا❤
3 سال پیش

من خیلی حمید صفت دوست دارم❤❤❤❤من تمام آهنگ هایش را بلدم
پاسخ
محمد یوسفی
3 سال پیش

من حمید صفت و دوست دارم خدا کنه این حکم اجرا نشه
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

هنوز که نمرده
پاسخ
آتنا
3 سال پیش

هنوز که نمرده
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

روحت شاد و یادت گرامی
پاسخ
رُهام
3 سال پیش

من شاهرگ برای حمید میزارم
پاسخ
ناشناس
5 سال پیش

منصفانه اینه که یک بار هم ماجرا از قول فرزندان مقتول گفته بشه مقتول که دستش از این دنیا کوتاهه و نمیتونه از خودش دفاع کنه بالاخره یکبار حرف اولیاء دم رو هم به گوش مردم برسونید.
پاسخ
ناشناس
5 سال پیش

انگیزه قتل مادی بوده هوشنگ قصد قطعی طلاق مادر متهم بقتل رو داشت و با طلاق تمام امکانات مادی هوشنگ از حمید و مادرش سلب میشد حتی اقامت المان مادر حمید هم موقت بود و به مشکل می خورد.\r\nعجیبتر اینکه متهم بقتل بعد از ازادی در منزل مقتول ساکن شده و در این یکستل که مادرش در المانه متهم بقتل با عوض کردن قفل اپارتمان از ورود پسر مقتول که بعد از یکسال به ایران اومده بود ممانعت کرد.
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی متن
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
هزینه چاپ یک کتاب
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی