دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

زندگی خصوصی کاوه آفاق و همسرش+ عکس های جذاب و دیدنی 

چهارشنبه، 03 دی 1399
کاوه آفاق (زادهٔ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران) خواننده راک به زبان فارسی و انگلیسی، آهنگساز، ترانه‌سرا، تنظیم‌کننده، و نوازندهٔ گیتار الکتریک و همچنین بازیگر و نقاش ایرانی است.

بیوگرافی کاوه آفاق

کاوه آفاق متولد 11 اردیبهشت 1362 در تهران ، خواننده ، آهنگساز و شاعر است فارغ التحصیل رشته معماری در مقطع کارشناسی از دانشگاه مشهد است.

خانواده

او درخانواده اي تحصیل کرده با وضع خوب بدنیا آمده اسـت پدرش نویسنده و کارگردان تئاتر و مادرش دکترای شهرسازی است ، فعالیت او بشتر در سبک پاپ - راک است.

شروع فعالیت کاوه آفاق

از 15 سالگی آغاز بـه نواختن جاز و بلور کرد مدتی را درشمال ایران زندگی میکرد ودر آنجا با فولکلور ترکمن ها آشنا شد. از هفده سالگی بـه موزیک سازی وترانه سرایی پرداخت. بعد ها بـه عنوان نوازنده گیتار بـه گروه آسمان پیوست. از سال 1382 بـه دعوت علیرضا پوررضا بـه گروه کاویان را پایه گذاری کردند ورفته رفته تعدادشان زیاد شد و تبدیل بـه گروه « the ways » شدند.

اولین فعالیت کاوه آفاق در تلویزیون

کاوه آفاق تیتراژ سریال «شبکه» را خوانده و در طول پخش این سریال چندین قطعه با صدایِ او پخش شده. این برای اولین بار بود که آفاق تیتراژ یک سریال تلویزیونی را می خواند.

بازیگری

کاوه اولین بار در 6 سالگی با فیلم پیامبر با 12 درهم وارد عرصه بازیگر شد و در آثار زیادی از تئاتر تا فیلم هایی چون خاک بازی، سریال شبکه، خاکسری و … حضور داشت.

علاقه به نقاشی

کاوه آفاق نقاشی را نیز تحت تأثیر محیط خانواده از نوجوانی و در دورهٔ دانشگاه همواره موازی با موسیقی پیش می برده است و تا به امروز چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی از آثار تجسمی خود برپا نموده است؛ که می توان به نمایشگاه های سمفونی صلح، رنگی برای تمام فصول، یک در میلیون و … اشاره نمود.

خوانندگان مورد علاقه

مـن از كودكی هوادار فرهاد، فریدون فروغی، كریس دی برگ، متالیكا، پینک فلوید و از همه مهم تر گروه كوئین بودم و بی شک مثل تمام موزیسین هاي جهان الگویی داشته ام.

ازدواج و خانواده کاوه آفاق

عشق همه چیز یک انسان اسـت مـن اسم انسان بی عشق را حیوان ناطق و مرده متحرک می گذارم. نگاه مـن هم مثل اكثریتِ هموطنانم بـه خانواده و ازدواج شدیداً مثبت اسـت و البته در قرن بیست یكم ازدواج زود هنگام را بزرگ ترین آفت عشق می دانم كه منجر به مرگ عشق می شود اما ازدواج در سنین پختگی را زیباترین اتفاق زندگی می دانم.

ساق بند معروف کاوه آفاق

هرکسی او را از نزدیک بشناسد می داند آدم وطن پرستی است و از سال های اول فعالیت اش ساق بندهایی به رنگ پرچم کشورش را در دست می اندازد.

جوایز و افتخارات کاوه آفاق

از جمله جوایز و افتخارات آفاق می توان بـه دومین جایزۀ جشنواره جهانی موسیقی زیر زمینی، برای موزیک قصه زیرزمین، «کـه با همراهی یاس و آراد آریا آنرا خوانده اسـت»، 2010 و جایزه بهترین اجرایِ زنده بخش موسیقی روز پنجمین دوره جشنواره مقاومت، 92 اشاره داشت.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
عشق و حال شبانه با خودروی پلاک دولتی کار دست آقای راننده داد! / راننده از صحنه تصادف گریخت + فیلم
هزینه چاپ یک کتاب
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
ترجمه تخصصی کتاب
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
(ویدئو) برج آنالما تاور یک آسمان‌خراش معلق با منظره‌های نفس‌گیر!