دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

زندگی خصوصی محمدرضا رهبری و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

شنبه، 22 آذر 1399
محمدرضا رهبری متولد 5 دی 1361 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.بیوگرافی محمدرضا رهبری بازیگر و همسرش + زندگینامه

بیوگرافی محمد رضا رهبری

محمدرضا رهبری در ۵ دی سال ۱۳۶۱ در تهران زاده شد. محمدرضا رهبری دارای مدرک کارشناسی رشته تربیت بدنی و بازیگری در کلاس های آزاد می باشد ، بجز بازیگری مجری توانمندی نیز می باشد.

خانواده

محمد رضا رهبری در یک خانواده چهار نفری به دنیا آمده است پدرش استاد دانشگاه و مادرش پرستار و یک خواهر کوچکتر از خود هم دارد .

کلاس بازیگری

به دلیل علاقه ی بسیاری که به بازیگری داشت پس از تحصیلا دانشگاهی در رشته تربیت بدنی دست از کار بر نداشت و در سال 81 دو ترم 9 ماه دوره های تخصصی کارگاه آزاد بازیگری با مدیریت امین تارخ را گذراند.

آغاز فعالیت

محمدرضا رهبری با مجری گری برنامه موج نو تاکسی در سال 84 نخستین تجربه خویش را در تلویزیون کسب نمود و بعد از پخش برنامه، پیشنهادهای زيادي در خصوص بازي در مجموعه ها و تله فیلم ها به او شد و در انتها در دومین تجربه خویش با مجموعه تلویزیونی میوه ممنوعه به کارگردانی حسن فتحی در سال 86 وار دقاب تلویزیون شد.

حسرت زندگی

در حین بازی در مجموعه میوه ممنوعه که قرار بود ماه رمضان روی آنتن برود؛ پدرم را از دست دادم و نتوانست شاهد موفقیت های من در بازی در نقش سینا در این مجموعه باشد و این موضوع حسرتی همیشگی در وجودم ماندگار کرد.

علاقه به طنز

هر کسی من را می بیند می گوید من بخاطر ظاهر و رفتار جدّی ام به درد طنز نمی خورم ولی افردی که من را از نزدیک می شناسند می دانند که می توانم در کار طنز هم موفق باشم زیرا بداهه گویی طنز را از حفظ هستم.

بهتر بازیگران و کارگردان

پرويز پرستويي كه يك بازيگر تكنيكي هستند و فوق العاده با احساس بازی می كنند . محمدرضا فروتن كه بازیگری متین و با شخصیت است، بهترین کارگردان هم از نظر من آقای حسن فتحی هستند ؛ چون خيلی نكات ريز و فنی را از اين بزرگوار ياد گرفتم و پلان به پلانش برای من يك دانشگاه بود.

علاقه به موسیقی

به موسیقی علاقه زیادی دارم و در اوقات فراغتم ساز نی می زنم. البته به صورت حرفه ای کار نمی کنم. بیشتر برای دل خودم می زنم.

علاقه سفر

به سفر کردن علاقه زیادی دارم ولی چون کار ما زمان مشخصی ندارد زیاد نمی شود برنامه ریزی کرد اما اگر فرصتی پیش بیاید خیلی دوست دارم سفر کنم. بسیار سفر باید کرد تا پخته شود خامی. در سفر خیلی تجربه می توانیم بیاموزیم.

خانه داری

نیمرو را خوب بلدم درست کنم و اگر تنها باشم برنج کته هم بلدم درست کنم ، درسته که کمی شلخته هستم اما با این وجود خیلی هم وسواسی و تمیزم و نمی گذارم کارهای خانه روی زمین بماند.

ازدواج محمدرضا رهبری

محمدرضا رهبری در بهمن 96 با انتشار عکسی از همسرش در اینستاگرام اعلام کرد که ازدواج کرده است؛ او نوشت: من و همسر جان، متشکرم از این که احترام میزارید، عشق یعنی تفاهم، درک و فهم متقابل یعنی آرامش توأمان جسم و روح یعنی پایبندی و ماندن در کنار هم تا پای جان، تا ابد.

شغل دوم

من به غیر از بازیگر شغل دیگر ندارم و روزهای اول که وارد این حرفه شدم همه از جمله مادرم به من می گفتند بازیگری شغل نیست و باید به دنبال کار دیگری بروم و بازیگری در کنار شغل اصلی ام باشد. اما من اعتقاد دارم اگر چنین کاری کنم تمرکزم را برای بازیگری از دست می دهم ، اگر تمرکزم را روی یک کار بگذارم هم زودتر به نتیجه می رسم و هم موفق تر خواهم بود.


36 پسندیدم 66 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
یسنا
2 سال پیش

سلام اقای رهبری..من عاشق سریال هاتون هستم منم مثل شما به حرفه بازیگری علاقه فراوانی دارم امیدوارم در بچه مهندس ۵ ببینمتون و ارزوم دیدن شماست ...دوست دارم در زندگی مثل شما انسان موفقی باشم😍😍👏👏
پاسخ
یسنا
2 سال پیش

سلام اقای رهبری..من خیلی سریال هاتون رو دوست دارم و در روبیکا دنبال پیجتون گشتم متوجه شدم روبیکا فقط میخواستم بگم عتلی هستید منم به بازیگری علاقه زیادی دارم و دوست دهرم مثل شما موفق و انسان کاملی باشم افرین عالی👏👏ارزوم اینه که شما رو از نزدیک ببینم...امیدوارم در بچه مهندس ۴ شما رو ببینم😍😍😍
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

عزیزم مگه هم سنته که این طوری صحبت می‌کنی 😊😊
پاسخ
مهشید جوادی
2 سال پیش

ان شالله تو هم بازیگر خوبی میشی گلم فقط باید خیلی تلاش کنی 💓
پاسخ
مهشید جوادی
2 سال پیش

عالی ❤❤
پاسخ
مهشید جوادی
2 سال پیش

سلام به آقای محمد رضا رهبری مهربان عزیزم و نازنین امیدوارم حالتون خوب باشه می دونید که من هم بازی ایشون بودم خیلی بازیگر خوب و بامزه ای هستی آن شاء الله هر جایی که هستید موفق باشید قبلش بگم توی پشت صحنه ی بچه مهندس ۴ من ی حرفی باهاتون زدم اونجا سیما خضر آبادی هم بودن ی حرفی باهات زدم ولی توجهی نکردید شما .
پاسخ
اسما
2 سال پیش

سلام محمدرضا رهبری خیلی خیلی عالی عالی و بازیگر بهترین
پاسخ
سمانه
2 سال پیش

سلام محمد رضا رهبری بهترین بازیگر👏❤❤
پاسخ
سمانه
2 سال پیش

محمد رضارهبری بهترین بازی گر👏👏❤❤❤❤❤❤
پاسخ
سهیلا
2 سال پیش

امید وارم در فصل پنجم هم ببینمت
پاسخ
سهیلا
2 سال پیش

من خودتون هم دوست دارم چون کارهاتون روبه خوبی انجام میدین امید وارم زیر سایه قرآن سالم وبر قرار باشید
پاسخ
یاس
2 سال پیش

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی عزیزم 💖🧿
پاسخ
یاس
2 سال پیش

آقای رهبری عالی بود ممنون از آسون⁦❤️⁩✨😘🙏💖🧿
پاسخ
Hadiseh
2 سال پیش

شما در نقش جواد جوادی عالی بازی کردید
پاسخ
M
2 سال پیش

آقای رهبری خیلی بازیگر توانمندی هستن یکی از بزرگترین آرزوهای من اینه که ایشونو از نزدیک ببینم و ایشون خیلی در سریال بچه مهندس خوش درخشیدن امیدوارم بچه مهندس ۵ را هم بسازن و ایشون بازی کنن من با دیدن اون سریال خیلی احساساتی شدم چون خیلی طبیعی بازی کردین من و تمام خانوادم عاشقتون هستیم موفق باشید❤
پاسخ
زهرا
3 سال پیش

سلام آقای محمد رضا رهبری شما واقا در خانه امن خیلی خوب بازیکردین وهم در فیلم بچه مهندس خیلی دوستون دارم
پاسخ
......
3 سال پیش

هرکی لایو آقای رهبری در گردنه حیران رو داره بزارش تو آپارت
پاسخ
یسنا
3 سال پیش

بله فقط محمدرضا رهبری
پاسخ
یسنا
3 سال پیش

بازیتون عالیه بچه مهندس و فیلم های دیگه ای هم عالی بازی کردی من با افتخار فن پیجت هستم
پاسخ
یسنا
3 سال پیش

من محمدرضا رهبری نقشی هوایی که بازی کرده را دوست دارم وفن پیج هستم
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل اکسپت مقاله
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی