ساعدنیوز
ساعدنیوز

زندگی خصوصی محسن چاوشی و همسرش + عکس های خانوادگی متفاوت

  چهارشنبه، 01 آبان 1398   زمان مطالعه 8 دقیقه
زندگی خصوصی محسن چاوشی و همسرش + عکس های خانوادگی متفاوت
محسن چاوشی حسینی (زادهٔ ۸ مرداد ۱۳۵۸ خرمشهر) خواننده، تهیه‌کننده موسیقی، آهنگساز، ترانه‌سرا و تنظیم‌کننده سبک پاپ و راک اهل ایران است.

بیوگرافی محسن چاوشی

محسن چاوشی حسینی 8 مرداد 1358 در خرمشهر به دنیا آمد. چاووشی خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم کننده سبک پاپ و راک میباشد.

تصویر

خانواده

محسن چاوشی اصالتی کرد تبار دارد ولی بخاطر شغل پدرش که کارمند شرکت نفت خرمشهر بود به آنجا مهاجرت کردند و محسن در خرمشهر متولد شد. او فرزند پنجم خانواده است و سه برادر و دو خواهر دارد. بعد از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، محسن چاوشی در سن 4 سالگی به همراه خانواده اش به شهرهای کرمانشاه و مشهد مهاجرت کردند وی تا سن 14 سالگی در این شهر زندگی کرد و پس از آن به تهران آمد.

ازدواج

محسن چاوشی در سال 88 با اسپاکو یوسفی ازدواج کرد و صاحب یک فرزند پسر بنام زانکو است.

تصویر

از جنگ تا مشهد

در 9 ماهگی با شروع جنگ آواره این شهر و آن شهر می شوند و در نهایت سال 62 به مشهد رفتند و تا سن بیست سالگی اش در شهرک شهید بهشتی به زندگی ادامه دادند.

سرگرمی و تجدیدی

زندگی در مشهد را با سختی های جنگ که تنها سرگرمی اش فوتبال بود یا بازی با لاستیک تراکتوری … ، علاقه ای به درس نداشت و همان کلاس پنجم دوتا تجدید آورد و اول تا سوم راهنمایی هم 10 تا !

موسیقی

از دوران راهنمایی علاقه شدیدی به گوش دادن موزیک پیدا کرد و رفته رفته با سازهای بچگانه و کیبوردی برای خودش آهنگ می زد و میخواند.

تصویر

سربازی و شروع فعالیت موسیقی

بعد از اینکه بزور سیکل گرفت به سربازی رفت، در خدمت جز یگان تشریفات موزیک دژبان شد که ساکسیفون آلتو می زد، آشنایی اش با چند نفر از بچه های فعال در حوزه موسیقی او را به استودیو های خانگی کشاند. در آنجا به پیشنهاد یک دوستی آهنگ کفتر چاهی را خواند و بعد از مدتی چند کار از اشعار مریم حیدرزاده و حمید مصدق رو در قالب آلبومی تهیه کردند و برای مجوز به وزارت ارشاد بردند که آنجا بدلیل استاندارد نبودن اثر رد شد. ولی اتفاقی آلبوم پخش شد و روی اینترنت رفت و همین شد که او یکبار صدایش شناخته و معروف شد ! آهنگ نفرین با شعر مریم حیدرزاده این دو را آن زمان به شهرت رساند.

سنتوری و اولین آلبوم

چاووشی تیتراژ فیلم جنجالی سنتوری را در سال 86 خواند. این فیلم بکارگردانی داریوش مهرجویی بدلیل مشکلات ممیزی توقیف شد و همین عوامل باعث شد صدای محسن چاوشی در این فیلم به شناخته تر بیشتر وی کمک کند در سال 1387 اولین آلبوم رسمی را با نام یه شاخه نیلوفر با مجوز ارشاد منتشر کرد.

تصویر

حاشیه های برگزار نکردن کنسرت محسن چاوشی

محسن چاوشی رو باید اولین خواننده معرفی کرد که با گذشت بیش از ۱۰ سال هنوز کنسرتی برگزار نکرده است، عده ای او را به استفاده از ابزارالات موسیقی برای جلوه دادن به صدایش متهم کردن که نمیتواند اجرای زنده داشته باشد، اما وی در سال ۹۵ با انتشار ویدیویی نشان داد صدای او در اهنگ هایش واقعی و بدون هیچ ابزاری بوده است.

محسن چاوشی قبل از شهرت از زبان خودش

شرایط خانواده ام بد نبود. پدر و مادرم همین که می توانستند وضعیت من را تحمل کنند و به رویم نیاورند واقعا کمک بزرگی برایم محسوب می شد. هیچ وقت به من نگفتند که تو کار نمی کنی و درآمد نداری و از این حرف ها. خیلی هم به من کمک کردند. حتی با این که سنم زیاد بود، هنوز به من پول تو جیبی می دادند و پدرم نمی گذاشت دستم خالی بماند. من هم سعی می کردم کمتر بروم خانه. کمتر می رفتم و با خودم می گفتم حالا که نمی توانم کمکی به آنها کنم حداقل سربارشان هم نباشم.

حاشیه های محسن چاوشی

محسن چاوشی قرار بود خواننده تیتراژ فیلم چ ساخته ابراهیم حاتمی کیا باشد، اما به دلیل اظهارات حاتمی کیا در نشست خبری فیلم چ که در این رابطه گفته بود «فیلم بسته شده بود و پس از آن، آقای چاوشی فیلم را دیدند. ایشان خیلی با چ ارتباط برقرار کرد و آن را دوست داشت و در نهایت هم قرار شد یک کار آزاد در این باره انجام دهد نه برای تیتراژ.»، محسن چاوشی در صفحه شخصی خودش نوشت «به دلیل طرح ادعاهایی سراسر وارونه و کذب دربارهٔ نحوه همکاری بنده با پروژه چ در نشست مطبوعاتی این فیلم در جشنواره، بهتر است کماکان سنتوری اولین و آخرین تجربه سینمایی ام باشد.»

در پی قرار گرفتن ریمیکس آهنگ های «قطار» و «عروس من» در نظرسنجی برنامه «هفت ترانه» شبکهٔ شما و همچنین پخش آهنگ «قطار» به عنوان تیتراژ برنامهٔ ساعت ۲۵، از شبکه پنج صدا و سیما، محسن چاوشی بیانیه ای را صادر کرد. وی نیز اعلام کرد: «برای پخش هیچ یک از قطعات آلبوم هایم از من اجازه گرفته نشده است».

محسن چاوشی برای اولین بار در طول سال های فعالیت خود، در میان مردم و در کنسرت مهدی یراحی در سال ۹۲ به عنوان مهمان حضور پیدا کرد که ویدئویی نیز از حضور وی انتشار یافت و جنجالی به پا شد. اگرچه تا پیش از این گفته می شد، محسن چاوشی چند بار به شکلی پنهانی به کنسرت های خوانندگان مختلف رفته است.

محسن چاوشی پیشنهاد همکاری در پروژهٔ «سنتوری مرد پاییزی» اثر داریوش مهرجویی (کارگردان سینما) را به صورت غیرمستقیم و محترمانه رد کرد. وی با درخواست مبلغی عدم رضایت خود را به مهرجویی نشان داد که با واکنش شدید وی روبرو شد. جالب توجه است که پس از آن بهرام رادان (بازیگر نقش اول فیلم)، اردوان کامکار (نوازنده ساز سنتور) و یاس (خواننده به نام هیپ هاپ) نیز درخواست مهرجویی را برای حضور در این فیلم رد کردند.

در جریان فصل دوم برنامه استیج، شهرام آذر مدعی شد که محسن چاوشی صدایش را در دستگاه بازسازی می کند و این صدای خودش نیست. پس از این ادعا، محسن چاوشی پستی در اینستاگرامش منتشر کرد و در آن نوشت: «من غریبم و غریب را کاروانسرا لایق است.» او همچنین در کامنتی از هواداران خود درخواست کرد که به فردی که این ادعا را مطرح کرده بود، توهین نکنند. او همچنین دو ویدئو از آواز خواندنش منتشر کرد.

خبر ممنوع الفعالیت شدن محسن چاوشی در تاریخ ۱۳۹۷/۳/۸ بخاطر انتشار قطعه خوزستان با ترانه ای از حسین صفا در سالروز آزادی خرمشهر در حالی در فضای مجازی مطرح شد که خود او این خبر را تکذیب کرد و مدعی شد که این خبر صحت ندارد.

محسن چاوشی یکی از خواننده هایی است که بیشترین آثار لو رفته را دارد. [نیازمند منبع]کارهایی مثل بندباز، حضرات و خیلی از کارهای دیگر بدون هماهنگی و خواست چاوشی پخش شده اند.

تصویر

ترانه شناسی

آلبوم ها

سال

نام آلبوم

ناشر(ها)

توضیحات

۱۳۸۳

نفرین

آلبوم غیررسمی

۱۳۸۴

خودکشی ممنوع

آلبوم غیررسمی

۱۳۸۴

لنگه کفش

آلبوم غیررسمی

۱۳۸۵

متأسفم

آوای باربد

آلبوم غیررسمی

۱۳۸۶/۱۳۹۰

سنتوری

Nima Records / ایرانگام

آلبوم غیررسمی در سال ۱۳۸۶ / چهارمین آلبوم رسمی

۱۳۸۷

یه شاخه نیلوفر

آوای باربد

اولین آلبوم رسمی

۱۳۸۸

سلام آقا

تصویر دنیای هنر

آلبوم گروهی

۱۳۸۸

ژاکت

ایرانگام

دومین آلبوم رسمی

۱۳۸۹

هشت

هنرنمای پارسیان و ایرانگام

آلبوم گروهی

۱۳۸۹

حریص

تصویر دنیای هنر

سومین آلبوم رسمی

۱۳۹۰

خاص

آوای فروهر

آلبوم گروهی

۱۳۹۰

پرچم سفید

تصویر گستر پاسارگاد

پنجمین آلبوم رسمی

۱۳۹۰

دلصدا

دفتر مطالعات هنری بشارت

آلبوم گروهی

۱۳۹۱

من خود آن سیزدهم

تصویر گستر پاسارگاد و آوای باربد

ششمین آلبوم رسمی

۱۳۹۳

من و ما

تصویر دنیای هنر

آلبوم گروهی

۱۳۹۳

منو از یاد ببر

آی تیونز استور

آلبوم غیررسمی

۱۳۹۳

پاروی بی قایق

تصویر گستر پاسارگاد

هفتمین آلبوم رسمی

۱۳۹۵

امیر بی گزند

تصویر گستر پاسارگاد

هشتمین آلبوم رسمی

۱۳۹۷

ابراهیم[۲۹]

Pardis Records

سامانه ۷۸۰

نهمین آلبوم رسمی

۱۳۹۸

بی نام

دهمین آلبوم رسمی

سینمایی و تلویزیونی

نام قطعه(ها)

توضیحات

شبی که ماه کامل شد

موزیک ویدیوی فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد کاری از نرگس آبیار در سال ۱۳۹۸

جورچین

تیتراژ سریال دلدار از شبکه دو سیما در ماه رمضان سال ۱۳۹۸

ناوک

ویژه برنامهٔ تحویل سال نو از شبکه پنج سیما در ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۷

حلالم کن

تیتراژ فیلم سینمایی ژن خوک کاری از سعید سهیلی در سال ۱۳۹۷

چه شد…

تیتراژ سریال بانوی عمارت از شبکه سه سیما در سال ۱۳۹۷

شهرزاد (فصل ۳)

خواننده و آهنگساز ترانه های سریال شهرزاد (فصل ۳) اثر حسن فتحی در سال ۱۳۹۷–۱۳۹۶

مریض حالی

تیتراژ سریال سایه بان از شبکه دو سیما در سال ۱۳۹۶

دریافت جایزه بهترین دستاورد ویژه هنری از پنجمین دورهٔ جشنواره جام جم[۳۲]

شهرزاد (فصل ۲)

خواننده و آهنگساز ترانه های سریال شهرزاد (فصل ۲) اثر حسن فتحی در سال ۱۳۹۶

شهرزاد (فصل ۱)

خواننده و آهنگساز ترانه های سریال شهرزاد اثر حسن فتحی در سال ۱۳۹۴

مادر

برنامه مهربانو از شبکه سه سیما در ایام نوروز سال ۱۳۹۴

بید بی مجنون

تیتراژ فیلم سینمایی لامپ ۱۰۰ کاری از سعید آقاخانی در سال ۱۳۹۳

زندگی

برنامه زندگی و تحصیلات عالی از شبکه سه سیما در سال ۱۳۹۱

واسه آبروی مردمت بجنگ

برنامه پشت صحنه از شبکه سه سیما در سال ۱۳۹۱

لباس نو

ویژه برنامهٔ تحویل سال نو از شبکه دو سیما در ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۰

سنتوری

خواننده و آهنگساز ترانه های فیلم سنتوری اثر داریوش مهرجویی در سال ۱۳۸۶

جوایز و افتخارات

  • در هفتمین دورهٔ جشنوارهٔ بین المللی «کرافیلم» در کراچی، پاکستان جایزه بهترین موسیقی متن فیلم به محسن چاوشی و اردوان کامکار برای فیلم سنتوری رسید.
  • در جشنوارهٔ «حافظ»، جایزهٔ بهترین موسیقی متن فیلم به محسن چاوشی برای فیلم سنتوری رسید.
  • در نخستین جشنواره سالانه موسیقی ما، در بخش مردمی، جوایز بهترین آهنگسازی پاپ، بهترین آلبوم پاپ (من خود آن سیزدهم)، بهترین ترانهٔ پاپ (غلط کردم غلط)، بهترین کاور آلبوم (کاور آلبوم من خود آن سیزدهم) و بهترین تیتراژ (واسه آبروی مردمت بجنگ، به همراهی فرزاد فرزین)، به محسن چاوشی تعلق گرفت.
  • برندهٔ تندیس بهترین قطعهٔ پاپ خارج از آلبوم موسیقی (برای قطعه «چشمهٔ طوسی»)، بخش کارشناسی، از سومین جشنوارهٔ سالانهٔ موسیقی ما در سال ۱۳۹۳
  • در اختتامیه سی و دومین «جشنواره موسیقی فجر» جایزه باربد بهترین آلبوم موسیقی پاپ به آلبوم «امیر بی گزند» محسن چاوشی تعلق گرفت.
  • برنده جایزه بهترین آلبوم پاپ برای آلبوم «امیر بی گزند» از جشنواره موسیقی ما
  • تجلیل در چهاردهمین دوره همایش مولانا
  • دریافت جایزه بهترین دستاورد ویژه هنری برای قطعهٔ «مریض حالی» از پنجمین دورهٔ جشنواره جام جم
  • نامزد بهترین ترانه تیتراژ در جشن نوزدهم دنیای تصویر برای مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (79 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (75 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (38 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (36 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (33 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (30 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (27 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (23 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (19 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (16 نظر) عکسی از خانه ابدی زهره فکور صبور و هنرمندی که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (13 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (13 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (12 نظر)
دیگران می‌خوانند   
خلاقیت بی نظیر یک طراح مبل راحتی با الهام از مدل عقرب سیاه/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس خلاقیت منحصربفرد یک ایرانی برای ساختن قلیان با آفتابه حماسه آفرید/ این عتیقه فروشی نیست+عکس رونمایی از چهره جذاب و بدون ریش و سبیل عباس کاکاوندی، بازیگر داعشی سریال پایتخت/ تو خیابون اصلا قابل شناسایی نیست!+عکس 4 زنگ خطر که باید قبل از خشک شدن گیاهان به آن توجه کنید موثرترین روش های از بین بردن جوش سر سیاه بینی در خانه چرا ابروهام رنگ فیبروز و هاشور رو نمیگیره (ویدئو)سکانس خنده دار خواستگاری قل مراد از فروغ در سریال باغ مظفر/شفیعی جم باز هم ملت رو از خنده روده بر کرد خلاقیت هوشمندانه اُوستا نقّاش برای رنگ آمیزی3 بعدی اتاق کودک/ وقتی استعداد تو خون آدم باشه میشه همین+ عکس فال ابجد روزانه یکشنبه 16 اریبهشت 1403 فال شمع یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 + فیلم فال قهوه با نشان روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به کیک تولد 48 سالگی و 2طبقه کریم باقری/ شیک در عین سادگی+ عکس خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد عکسی از خانه ابدی علی طباطبایی و پدربزرگش که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... لحظه هولناک سقوط دکل برق روی یک خودرو وسط جاده؛ انفجار مخزن! +ویدئو نگاهی به خونه زندگی لوکس و دلباز پاشا جمالی، مهیار سریال نون خ+عکس/ چه مبلمان خوش رنگ و باکلاسی😍 فریبا نادری: همسرم منو نمیگرفت تا اینکه گریه و زاری کردم گفتم من جوونیمو برات گذاشتم+ویدئو مادرانگی و بچه داری کیوت حدیث میرامینی، روشنکِ سریال دلنوازان/ ماشالا چه بچه بانمکی+عکس صحبت های خنده دار آقای قرائتی: به رهبر گفتم برای بچه های مدرسه پول بدیم طلبه بیاد نماز بخونه گفت نمیخواد نماز برای خداست گفتم پول تاکسیشو باید بده +ویدئو😂👌 خلاقیت خنده دار مهندس ایرانی در پیوند موفقیت آمیز پیکان به پرشیا حماسه آفرید+عکس/ شرکت بنز باید سازنده اینو استخدام کنه تغییر استایل سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس انتخاب بازیگران منوچهر هادی در فیلم جدیدش بدون حضور یکتا ناصر +عکس/از جواد خیابانی تا حمید گودرزی... نگاهی به سفر رهبر انقلاب به لرستان با ماشین معمولی و فقط با یک راننده/مردم لُر جواهرند +عکس این زن اولین واردکننده تاکسی به تهران بود/ یک تاکسی سهم پسرانی که متاهل می شدند+عکس (عکس) گریه های تلخ محمود احمدی نژاد در روز تشییع پیکر برادر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است روزی روزگاری 21 مغازه پالان‌دوزی در بازار طهران قدیم+عکس/نعل و میخ؛ ابزار یک شغل پردرآمد محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند!
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...