دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

زندگی خصوصی نگار عابدی و طلاقش+ عکس های جالب و دیدنی 

دوشنبه، 11 آذر 1398
نگار عابدی (زادهٔ ۱۸ بهمن ۱۳۴٩ در اهواز) بازیگر ،تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است که در رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری فارغ‌التحصیل شده‌است.

بیوگرافی نگار عابدی

نگار عابدی متولد 18 بهمن 1349 در اهواز، بازیگر است. فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری در مقطع لیسانس و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی است، تنها یک دختر از همسر سابقش دارد. او در رشته پيلاتس (آمادگی جسمانی روحی) هم فعالیت میکند.

ازدواج و طلاق

نگار عابدی ازدواج پر سرو صدایی با هدایت هاشمی داشت و بعد از بدنیا آمدن دختری بنام اِما، زندگی اش رفته رفته به حاشیه کشانده شد که در نهایت چند سال پیش به طلاق منجر شد بعد از آن هدایت هاشمی با مهشید ناصری ازدواج کرد.

بعد از طلاق

وقتی دخترم هنوز به دبستان نرفته بود من و همسر سابقم، هدایت هاشمی حس كردیم كه مسیر زندگی مان را باید از هم جدا كنیم به همین خاطر مدتی به اتفاق دخترم به منزل پدر و مادرم رفتم تا كارهای مربوط به جدایی انجام شود.

رابطه با دخترش

رابطه من و دخترم از همان ابتدا یك رابطه دوستانه بود به نظرم وقتی بچه ها با پدر و مادرشان رفیق هستند، راحت تر مسائل شان را با آنها در میان می گذارند اِمای من هم از همان دورانی كه كم سن و سال بود تا حالا كه كلاس اول ابتدایی رفته عادت كرده همه چیز را برایم تعریف كند، همین موضوع ما را به شدت به هم نزدیک می كند.

ارزش مادر شدن

برخی از بازیگران فکر می کنند با ازدواج و بچه دار شدن شان جایگاه شان در بازیگری به مخاطره می افتد و باعث می شود که نتوانند مانند سابق کار کنند درحالی که در کشورهای صاحب سبک در عرصه بازیگری ما شاهد آن هستیم که چهره های مطرح تشکیل خانواده می دهند و صاحب خانواده پرجمعیتی هم می شوند. فکر می کنم باید جلوی این موج را که به نظر می رسد پشت آن عمدی هم در کار باشد را گرفت و اجازه داد افراد در فضای سالمی به حرفه بازیگری بپردازند.

شاید به شکل مقطعی بازیگران بتوانند به واسطه چهره و موقعیتی که ایجاد می کنند پیشرفت کنند اما شک نداشته باشید چون جایگاهی که در آن قرار گرفتند واقعی نیست خیلی زود از آن جایگاه کنار کشیده می شوند و فرد دیگری آن جایگاه را تصاحب می کند به همین خاطر همواره سعی کردم در عرصه بازیگری در فضای سالمی حرکت کنم هرچند اگر این سلامت مانع از آن شود که پله های ترقی را به س

رعت طی کنم و زمان برایم کندتر بگذرد، اما معتقدم جایگاهی که در این شرایط به دست می آورم قابل اتکاست و برای به دست آوردن آن به توانایی و استعدادم تکیه کرده ام.

خانه داری منافاتی با شیک پوشی ندارد

این روزها تعریف زنانگی تغییر کرده و بسیاری از دختران امروزی فکر می کنند زنانگی صرفا در داشتن ظاهری آراسته است و اینکه خودشان هیچ کاری در خانه انجام ندهند، هرچند فکر می کنم جنس زنانگی و خانه داری در طول سال ها تغییر کرده و در هر نسلی نسبت به نسل قبل عوض می شود و جدا از آن کار در خانه را وظیفه زن نمی دانم اما فکر می کنم اینکه ما زن بودن را صرفا در ظاهر زیبا ببینیم هم اشتباه است.

از گذشته این تصویر خوشایند در مورد خانم ها وجود داشت که در هر خانه ای حضور دارند به آنجا رنگ می دهند و ظاهری آراسته به آن می بخشند و در آن خانه، بوی خوش عطر غذا می پیچد هرچند شاید زن مدرن نتواند همه این کارها را به تنهایی انجام دهد و نباید انجام کار خانه برایش تبدیل به وظیفه شود اما فکر می کنم اگر زنی خانه اش را آراسته کند و غذای دلخواه اهل خانواده را بپزد اعتمادبه نفسش هم بیشتر می شود و قالب کلیشه ای و مصنوعی را هم می شکند.

عشق به تئاتر

پیش از هر چیز این را بگویم كه اساسا و از ریشه خودم را مدیون تئاتر می دانم و عاشق هنر تئاتر هستم، چون همیشه آن تازگی، زنده، صمیمی و مادر بودن تئاتر به نسبت دیگر هنرها مرا خیلی به خودش جذب می كند سینما را هم بعد از تئاتر خیلی دوست داشتم.

روانشناس اگر بازیگر نبودم

دوست دارم آدم ها را بشناسم و آنها را بفهمم خیلی به آدم ها فكر می كنم، شخصیت و رفتارشان را تحلیل می كنم روحیه شناختی بالایی دارم شاید اگر بازیگر نمی شدم روانشناس می شدم.

از بی بی سی تا شکسپیر

وقتی تنها 9 سالم بود تمام نمایشنامه های شكسپیر را خوانده بودم در آن مقطع ما به واسطه شغل پدرم در شهر اهواز زندگی می كردیم و به همین خاطر می توانستیم سایر شبكه های عرب زبان را هم بگیریم. من هم از این فرصت استفاده می كردم و تئاترهای معروفی نظیر «رومئو و ژولیت» كه از شبكه بی بی سی پخش می شد را تماشا می كردم.

شروع بازیگری

از کودکی علاقه به بازی داشت اما 20 ساله بود که با دیدن آگهی کلاس بازیگری از رشته اش انصراف داد و در این کلاس ها ثبت نام کرد و زیر نطر مهتاب نصیبرپور و رویا تیموریان دوره دید او سپس وارد عرصه تئاتر شد و از این طریق به سینما در سال 87 با فیلم مانا معرفی شد و سپس حضور موفقی در تلویزیون داشت.

تلویزیون و شهرت

با سریال نگرانی از شبکه دو وارد قاب تلویزیون شد اما در سال 1392 با سریال دودکش شناخته شده و سپس با سریال شمعدونی سال 93 به شهرت زیادی رسید.

نقش های تاریخی که رد کردم

برای ایفای نقش خانم كوچیک سریال پس از باران از من دعوت شد اما به قدری بازی در تئاتر برایم مهم بود كه آن پیشنهاد را رد كردم، همین موضوع را در فیلم خیلی دور خیلی نزدیک هم تكرار كردم. اگر بدانم آخرین نفر هستم، خیلی وحشتزده می شوم.

تنهایی نگار عابدی

معمولا در تنهایی شعر می خوانم، عبادت می کنم، گاهی وقت ها روزه می گیرم و … اینها کارهایی است که از نظر معنوی خیلی به من کمک و من را به خدا نزدیک می کند.


40 پسندیدم 7 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 11 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
ساجده
2 سال پیش

تیپ محجبه خیلی بهش میاد وقتی تو سریالا محجبس خیلی زیبا و معصوم میشه 😍💕🙂
پاسخ
ع
2 سال پیش

🙃😊😍
پاسخ
محمدمحبی
3 سال پیش

بازیگری پر احساس هستند.و همیشه خنده رو.
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

بازیگری پر احساس هستند.
پاسخ
نا شناس رحمانی
3 سال پیش

موفق باشید خانم عابدی
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

تو تمام بازیهاتونم خوب درخشیدن مخصوصاً تو مجموعه های دودکش
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

آفرین به خانم نگار عابدی تمام حرفای شمارو می پذیرم کلا تو تمام کاراتون میشه فهمید که خانم خوبی هستین وازاینکه گفتین تو وقت بیکاری خودتونو با نوشتن و شعرو نمازو روزه وو عبادت مشغول می کنید خیلی خوشم اومد چون تا به حال هیچ هنر پیشه ای ازخذا و عیادت به درگاهش چیزی نگفته بود .خیلی خوبه که آدم در زندگیش خدارو از یاد نبره پس اگه ناراحت نمی شین تو جشنواره ها و دور همی دوستانه سعی کنید بخاطر نمازتان حجابتان یادت نره زیبایی فقط برا همسر هست نه دید دیگران موفق باشید ان شاالله که دخترت دانشگاه بره وخوبتر ا
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده
گشت و گذاری در خانه مجلل و رویایی رضا صادقی، خواننده مشکی پوش و محبوب ایرانی +عکس/ سلیقه بی نظیر همسر آلمانی آقای خواننده در چیدمان و انتخاب دکوری👌
مرگبارترین تلاشهای زنان برای زیبا بودن در اوایل قرن 19/ وحشتناکترین ملاک زیبایی در میان زنان غرب+ عکس
(ویدیو) حاضرجوابی خنده دار امیرمهدی ژوله در پاسخ به سوال خصوصی محسن کیایی در جدیدترین قسمت برنامه "صداتو" 🤣
ویدیو/ "ماخونیک" هفتمین روستای عجیب جهان معروف به «لی‌لی‌ پوت‌های» ایران
روسری اصیل و ایرانی بر سر فریبا نادری عروس حشمت فردوس+عکس/ سلیقه بینظیر خانوم بازیگر در انتخاب طرح روسری😍
هزینه چاپ یک کتاب
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
(عکس) سنگ تموم خواهر چشم رنگی علیرضا نیکبخت واحدی به مناسبت تولد برادرش