دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

زندگی خصوصی ریحانا خواننده پاپ و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

دوشنبه، 30 دی 1398
روبین ریانا فنتی (به انگلیسی: Robyn Rihanna Fenty) (زادهٔ ۲۰ فوریهٔ ۱۹۸۸) که به‌طور حرفه‌ای با نام ریانا (به انگلیسی: Rihanna) شناخته می‌شود خواننده، بازیگر و طراح لباس و دارای برند ارایشی معروف fenty beauty و دیپلمات اهل باربادوس است.

بیوگرافی ریحانا

ریحانا .روبین ریانا فنتی متولد ۲۰ فوریه ۱۹۸۸ در شهر سنت مایکل در کشور باربادوس است. ریحانا خواننده، بازیگر و طراح لباس و دارای برند ارایشی معروف fenty beauty و دیپلمات اهل باربادوس است.

خانواده

مادرش «مونیکا» یک حسابدار بازنشسته و پدرش «رونالد» سرپرست یک انبار بود دو برادر به نام های «روری» و «راژاد» و همچنین دو خواهر ناتنی و یک برادر ناتنی دیگر از طرف پدرش دارد.

دستفروشی

معمولاً روزها به همراه پدرش در یکی از خیابان های شهر مشغول فروش لباس می بود. وی در یک خانه ۳ اتاقه به همراه خانواده اش در شهر بریج تاون زندگی می کرده است.

خوانندگی در کودکی

علاقه ریانا به موسیقی از دوران کودکی شروع شد و از همان دوران به موسیقی «رگی» علاقه مند شد و در هفت سالگی خوانندگی نیز می کرد. ریانا در دوران دبیرستان موفق به تشکیل گروهی موسیقی نیز می شود.

شروع فعالیت حرفه ای خوانندگی

در دسامبر ۲۰۰۳ بود که ریانا با ایوان روجرز آشنا می شود. روجرز از وی دعوت کرد تا جلوی او نیز آهنگی اجرا کند. اجرا و خوانندگی ریانا روجرز را تحت تأثیر قرار داده و این شد که از ریانا دعوت می کند و در نهایت نیز ریانا به همراه مادرش به شهر کانکتیکت در آمریکا می روند تا بتواند با کمک روجرز چند آهنگ نمونه ضبط کند. در اواخر ۲۰۰۴ چهار نمونه آهنگ های ریحانا به کمپانی های مختلف ازجمله دف جم ارسال شد. مدیر وقت این شرکت جی زی بود، بعد از شنیدن صدای ریانا با شک و تردید از وی دعوت به حضور در شرکتش کرده تا جلوی وی نیز یک آهنگ را شخصاً اجرا کند. ریانا در فوریه ۲۰۰۵ برای اجرا مقابل جی زی به نیویورک، مقر شرکت دف جم رفته و سه آهنگ را اجرا می کند. پایان این مسافرت به نیویورک با بستن قراردادی با شرکت دف جم پایان می پذیرد.

اولین آلبوم

اولین آلبوم وی با نام موسیقی خورشید در ماه اوت ۲۰۰۵ روانه بازار می شود. این آلبوم توانست رتبه دهم در بیلبورد ۲۰۰ را از آن خود کرده و گواهینامه طلایی ای را نیز از انجمن صنعت ضبط موسیقی آمریکا دریافت نمود. موسیقی خورشید همچنین موفق به فروش بیش از دو میلیون کپی در دنیا شد و بازخوردهای متفاوتی را نیز دریافت کرد.

بازیگری

ریانا در سال 1384 اولین فیلم سینمایی خودش را نیز بازی کرد. نام این فیلم کشتی جنگی بود و در آن ریانا نقش یکی از افسران نیروی دریایی را بازی می کند. عمده نظرات نسبت به این فیلم و نقش آفرینی ریانا متوسط رو به منفی بوده و وی نتوانست موفقیت خوبی در این زمینه پیدا کند. بخاطر بازی در این فیلم ریانا برنده جایزه تمشک طلایی برای بدترین بازیگر نقش مکمل زن شد. در ادامه ریانا در بخشی از ویدئوی کیتی پری: بخشی از من که در مورد زندگی نامه دوستش کیتی پری است و همچنین قسمت اول از فصل دوم یک برنامه تلویزیونی محصول اپرا وینفری شرکت کرد. کیتی پری و ریحانا دوستان بسیار صمیمی هستند. و تقریبا هر سال ریحانا یک فیلم بازی می کند.

برنده جایزه زیبایی

ریحانا در دوران تحصیل در مدرسه، یک بار در جشنواره زیبایی شرکت کرده و برنده جایزه «میس کامبیرمیر» شده است.

تحصیل در دانشکده افسری

ریحانا در دبیرستان نه تنها در جشنواره زیبایی شرکت کرده، بلکه در مدرسه افسری نیز نام نویسی کرده و دوره های ارتش را پشت سر نهاده است.اما بعد از ورود به هنر آنرا ادامه نداد.

تتوهای ریحانا

جالب است بدانید این خواننده جوان، 23 تاتو روی بدن خود دارد و اعلام داشته که در آینده به تعداد آن ها خواهد افزود. یکی از تاتوهای وی جمله ای با این مفهوم است:«هرگز بازنده نخواهم بود، زندگی همیشه یک درس است.» این جمله الهام بخش، یکی از شعارهایی است که او را در مسیر موفقیت های هر چه بیشتر یاری می رساند.

بیمه پاهاش

ریحانا در سال 2007 میلادی پاهای خود را به مبلغ 1 میلیون دلار بیمه نمود.

برند عطر ریحانا

ریحانا برند عطری با نام خود را دارد.

ریحانا سبزیجات دوست ندارد

ریحانا بیشتر به خوردن میوه و نوشیدن آب علاقه دارد و سبزیجات را دوست ندارد و تا حد امکان از مصرف آن ها خوددداری می نماید. وی همچنین از غذاهای هندی، چینی، مکزیکی و ژاپنی فراری است و حاضر به صرف آن ها نیست.

یکی از زنان تاثیرگذار جهان

در سال 2012، مجله تایم، ریحانا را در جایگاه بیستم در فهرست «100 فرد تاثیرگذار جهان» دسته بندی کرد.

ریحانا بنیان گذار موسسه «ایمان» است

در سال 2006 میلادی، ریحانا موسسه «ایمان» را به منظور کمک و درمان کودکان تاسیس نمود.

خشونت خانگی ریحانا

در سال 2009 میلادی، ریحانا وی نتوانست در پنجاه و یکمین مراسم جوایز گرمی حاضر شود. بعدها اعلام کرد که دلیلش این بوده که کریس براون، نامزدش، او را مورد ضرب و شتم قرار داده است. در دادگاه رسیدگی به این شکایت، براون مجرم شناخته شد.


12 پسندیدم 11 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
شاهرخ
2 سال پیش

واقعآ گل گفتی هموطن گلم احسند👌👏👏👏👏💔🖤❤🖤❤🖤❤🖤〽️
پاسخ
Bahar
2 سال پیش

خیلی جذابه
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

خیلی خوشکله و صداش هم قشنگه 💜
پاسخ
.
3 سال پیش

واقعا خیلی بدهست حرفاتون تمام موجودات خداوند زیبا هستن و اینکه ایشون نگفتن درمورد قیافش نظر بدین هرچند بدین یاندین براش فکرنکنم مهم باشه😏
پاسخ
Harley Quinn
3 سال پیش

اون واقعا زشته قبول کن اره هممون قیافه ی زیبایی داریم حتی خودت ولی ریحانا مثل میمونه البته هر کی نظری داره از نظر من اون خیلییییییی زشته از شتم گذشته
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

اینجا صورتش باد کرده بعدشم تو خودت خوشکلی اینجور حرف میزنی خیلیم خوشکله تو خودت مشکل داری با قیافش قرار نیس کاری کنیم
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

عالی اونایی که میگن زشته خودشون قیافه دارن
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

خیلی مسخره است هر بی بوته ی اظهار وجود میکند
پاسخ
جمز
4 سال پیش

مگه قیافش میخوای خواننده باید صداش ببینی
پاسخ
1
4 سال پیش

تو خودت خوشکلی ! قشنگ !
پاسخ
محمد
4 سال پیش

واقعااا بدونه آرایش قیافه نداره اونجایی که مرده زدش رو ببینین تو رو خدد قیافش مثه.... خیلی زشته فقط با آرایش و پول شهرت پیدا کرده😒
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ویراستاری تخصصی مقاله
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست