دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

زندگی خصوصی شاهد احمدلو و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

یکشنبه، 25 آبان 1399
شاهد احمدلو، (زاده ۸ آذر ۱۳۵۳) در تهران ، بازیگر و کارگردان است.

بیوگرافی شاهد احمدلو

شاهد احمدلو، (زاده 1353 در تهران) بازیگر، کارگردان، منشی صحنه و مدیر جلوه های ویژه، است. پدر وی محمدولی احمدلو، بازیگر سینما و مدیر تولید است. وی دانشجوی رشته نقاشی در دانشگاه هنر بود که به خاطر حضور پدرش در سینما، برای اولین بار در فیلم سرب – 1367 ساخته مسعود کیمیایی بازی کرد و این اولین تجربهٔ او در عرصه سینما بود.

خانواده

در یک خانواده 6 نفره زندگی کرده ، پدرش محمدولی احمدلو ، بازیگر سینما و از مدیران تدارکات باسابقه سینما است و مادرش فاطمه منصوری نام دارد. یک برادر به نام شهاب احمدلو و دو خواهر دارد و مرحوم ناصر چشم آذر شوهر یکی از خواهرانش بود.

شروع فعالیت

اولین فعالیتهای خود را به عنوان بازیگر از کلاس پنجم ابتدایی با شرکت در گروه تئاتر مدرسه آغاز می کند در همان قدم اول ، دهه فجر 1363 از جشنواره تئاتر منطقه 19 تهران ، مقام اول را کسب می کند طولی نمی کشد که در تداوم آن و در مقطع تحصیلی بالاتر به عنوان تنها سازنده تئاترهای مدرسه ، تبدیل به دانش آموزی محبوب و شناخته شده بدل میشود.

کارگردانی

وی اولین کارگردان ایرانی بود که از پشت صحنه یک فیلم سینمایی یک فیلم بلند خلق کرد. شاهد احمدلو تاکنون توانسته است دو فیلم بلند بسازد که فیلم اول (چقدر گریه می کنی) با استقبال مخاطبان و منتقدان روبرو شد.

الگوهای بازیگری

در سینمای ایران آقایان مسعود کیمیایی ، امیرنادری ، ناصر تقوایی ، بهرام بیضایی الگویبازیگری بنده هستندو از آنها سعی کردم چیزهای زیادی یادبگیرمو در سینمای دنیا آقایان وودی آلن ، مارتین اسکور سیزی و ورمن پولانسکی می باشند.

شغل دوم

مدتی است برندی را ثبت کرده ام و موازی با سینما در زمینه طراحی نیز فعالیت می کنم. در کارگاه هنری ام به صورت تخصصی به کار طراحی و چاپ سیلک می پردازم و تلاشم این است در زمینه های مختلف تبلیغاتی ، با ارائه ایده های بکر و اجراهای خلاقانه مخاطبان خود را راضی نگه دارم.

ازدواج

شاهد احمدلو در تیرماه 96 خبر ازدواج خود را رسما با انتشار عکسی دونفره تایید کرد.نام همسرش بهار است و متولد مرداد است. این زوج یک دختر هم دارند.

پلی استیشن و فوتبال

یک پلی استیشن باز حرفه ای ام و علاقمند به بازیهای جام جهانی و جام ملت ها هستم ، طرفدار تیم ملی ایران هستم و ارادت خاصی به کارلوس کی روش دارم و طرفدار بایرن مونیخ هستم.

وسواس کاری

من کار در سینما را خیلی دوست دارم و فرقی نمی کند در این دنیای هنر بازیگری کنم یا کارگردانی ولی بعد از مدتها کار فعلا ترجیح می دهم هر پیشنهادی را در بازیگری قبول نکنم و پیشنهادهای بهتر را قبول میکنم.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
(ویدئو) برج آنالما تاور یک آسمان‌خراش معلق با منظره‌های نفس‌گیر!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه تخصصی متن
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
(ویدئو) ممانعت از ورود آناهیتا همتی به کلاس چون شهریۀ دانشگاهشو پرداخت نکرده بود
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید