دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

زندگی شخصی و خصوصی علی زند وکیلی و همسرش +عکس های زیبا و جذاب 

سه شنبه، 26 شهریور 1398
علی زند وکیلی (زاده ٢۵ بهمن ۱۳۶۵ در شیراز) خواننده و نوازنده است.

بیوگرافی علی زند وکیلی

علی زند وکیلی متولد 1365 در شیراز، خواننده و اهنگساز است. فارغ التحصیل هنرستان موسیقی می باشد، بجز خوانندگی آهنگساز و نوازنده گیتار است.

خانواده علی زند وکیلی

در یک خانواده پرجمعیت بدنیا آمده است دو برادر کوچکتر بنام محمد، امین و 7 خواهر بزرگ تر از خود دارد.

مجلل ترین تولد یک سالگی

من فرزند هشتم خانواده هستم و بعد از هفت دختر به دنیا آمدم. از آنجایی که پدرم همواره دوست داشت صاحب فرزند پسر شود، من را به شکل ویژه ای دوست داشت به همین خاطر تولد یک سالگی ام را به شکل ویژه ای برپا کرد و به اندازه یک عروسی مجلل و فاخر برای آن هزینه کرد.

شروع فعالیت ها علی زند وکیلی

علی زند وکیلی سال 1365 در شیراز متولد شد، او خواننده و نوازنده کشورمان اسـت و فعالیت هاي هنری خودرا از سه سالگی با نواختن تنبک و آواز شروع کرد.

زندوکیلی درسال 1377 بـه هنرستان موسیقی شیراز وارد شد و نواختن سنتور و پیانو را آموخت. سال 1381 بـه هنرستان موسیقی تهران وارد واز همان هنرستان فارغ التحصیل شد ودر حال حاضر کارشناس موسیقی می باشد.

تشکیل گروه موسیقی

وی بـه همراه برادر خود، محمد زند وکیلی گروهی را تحت عنوان زند بند تأسیس کرد. علاوه بر آن سابقه همکاری با گروه هاي دنگ شو، خموش، طلوع، نغمه کیمیا، شروندو گلبانگ را دارد و کنسرتهایی نیز بـه همراه این گروه ها برگزار کرده اسـت.

از جمله کارهای شاخص وی میتوان بـه تیتراژ مجموعه هاي دزد و پلیس، پژمان «آخر قصه» و شاهگوش «زهره» اشاره کرد. او در زمستان 1392 آلبومی را تحت عنوان عبور از مه در ژانر سنتی با اشعاری از حافظ، زهرا پناهی، حسین منزوی و وحشی بافقی در 14 قطعه منتشر کرد.

ازدواج و همسر علی زند وکیلی

او فعلاً مجرد می باشد و همسری را برای خود بر نگزیده اسـت. علی زند وکیلی در سی امین جشنواره موسیقی فجر در شیراز در 24 بهمن ماه 1393 بـه اجرای برنامه پرداخت.

موزیک مورد علاقه علی زند وکیلی

ربنای استاد شجریان همیشه حالم را خوب می کن هر وقت حالم خراب است ربنای استاد شجریان را گوش می دهم و فوری حس خوبی می گیرم، یک این و دیگری اذان موذن زاده اردبیلی است.کاروان استاد بنان را تاکنون 200 هزار دفعه گوش داده ام

شعرخوانی منظم

سعی می کنم شعر زیاد بخوانم. من همیشه سعی می کنم برنامه حافظ خوانی داشته باشم، هر روز بدون استثنا. جدیدا هم درگیر سهراب شده ام؛ سعدی و خیام و فردوسی و بقیه را سعی می کنم مطالعه کنم.

آلبوم ها

  • رویای بی تکرار – ۱۳۹۵
  • چون رقص آب – ۱۳۹۴
  • تماشای صبا – ۱۳۹۴
  • یادی به رنگ امروز – ۱۳۹۴
  • همنشین درد – ۱۳۹۴
  • عبور از مه – ۱۳۹۲ (مشترک)
  • دشت جنون – ۱۳۹۴
  • میان تاریکی – ۱۳۹۰ (مشترک)

6 پسندیدم 4 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
ایمان
2 سال پیش

آقای زند وکیلی صدا و ترانه بسیار زیبای شما مخصوصا در آهنگ لالایی من رو یاد دختر یکساله ام میندازه من این آهنگ شما هر روز بارها گوش میکنم . ممنون از صدا و ترانه های بسیار زیبای شما🙏🏻🙏🏻
پاسخ
غزاله.
3 سال پیش

سلام. آقای وکیلی ، صدا و آهنگ هاتون دلنشین و آرام بخش هستن.آهنگ لالایی رو نزدیک ۷۰ _۸۰بار گوش دادم..شایدم بیشتر.. توقعر مشکلاتم ، وقتی که هیچ کس رو کنارم ندیدم ، که کمکی به حال من بکند ، بعد از ذکر و نام خدا ، بااین آهنگ آروم میشدم.. لالا کن دختر زیبای شبنم.. بخواب تارنگ بی مهری نبینی... چه گریه ها کردم..باتک تک جملات این آهنگ..انگار وصف حال اون روز های من بود.. روزایی که حتی فکرشم نمیکردم که درگیرآدم هایی بشوم که رنگی از معرفت و اخلاق ندارند... خدای مهربانم منو نجات داد.. 🌹🌹🌹🌹
پاسخ
گلاره
3 سال پیش

حرف نداری دمت گرم ان شالله همیشه موفق و موئید باشی
پاسخ
ماهانا
4 سال پیش

ایول...حرف نداری👌 خودم شخصا عاشق این تیپ و صدای پرفکتتم👌👌👌 زنده باد علی جان...👍 ایشالا که همیشه و در همه احوال موفق باشی. و صدا و نوای دلنشینت همیشه و همیشه روی صفحه گرام روزگار جاویدان باشه.👌👌👌
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
گام به گام مراحل چاپ کتاب
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
سابمیت مقاله چیست؟
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم