دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

زندگی شخصی و خصوصی شبنم قلی خانی و همسرش + عکسهای زیبا 

چهارشنبه، 06 شهریور 1398
شبنم قلی خانی در 19 آبان 1356 در تهران متولد شد.او دارای دیپلم ریاضی فیزیک است و در دانشگاه در رشتهٔ تئاتر قبول شد و گرایش طراحی صحنه را برگزید.

بیوگرافی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد 19 آبان 1356 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیساننس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا می باشد، استاد دانشگاه است و یک دختر زیبا دارد.

شروع فعالیت هنری شبنم قلی خانی

فغالیت خود را بصورت جدی از بازی در تئاتر آنتیگونه سال 76 آغاز کرد در همین نمایش ها مورد توجه شهریار بحرانی کارگردانی قرار گرفت تا از وی برای حضور در فیلم مریم مقدس در سال 1379 وقتی 19 ساله بود در نقش مادر عیسی مسیح دعوت کند اولین تجربه شبنم قلی خانی برایش شهرت و اعتبار در عرصه بازیگری را به ارمغان آورد.

ماجرای آشنایی و ازدواج شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی : خواهر رضا و خواهر من که هر دو از ما بزرگتر هم هستند، دوستان صمیمی یکدیگر بودند زمانی که در دانشگاه قبول شدم برای درس ماکت سازی احتیاج داشتم یک نفر به من کمک کند خواهرم گفت برادر دوستم در رشته معماری تحصیل می کند و می تواند به تو کمک کند، آشنایی ما از ساخت این ماکت آغاز شد و در نهایت خواهرهای ما برایمان این نقشه را کشیدند و در نهایت سال 86 با هم ازدواج کردیم. شبنم قلی خانی در سال 1386 ازدواج کرده و صاحب یک دختر بنام شانا است.

مهاجرت به استرالیا :

شبنم قلی خانی به دلیل موقعیت شغلی همسرش به استرالیا مهاجرت کرد و به مدت ۴ سال را در آنجا گذراند. وی در استرالیا به ادامه تحصیل خود پرداخت و لیسانس کارگردانی فیلم خود را از استرالیا گرفت. سپس پس از ۴ سال مجدد به ایران بازگشتند. شبنم قلی خانی قبل از مهاجرتش در دانشگاه آزاد تهران تدریس می کرد و به خاطر مهاجرتش تدریس را رها کرد.

صفحه اینستاگرام شبنم قلی خانی :

شبنم قلی خانی با آیدی shabnamgholikhani در اینستاگرام فعالیت می کند.

سفیر محیط زیست

شبنم قلی خانی به عنوان یکی از سفیران محیط زیست در پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز انتخاب شد وی در ارتباط با حفظ محیط زیست گفت :

مادر همه ما طبیعت است : حیف است اقلیم های ما تغییر کند. با استفاده بی رویه از مواد آلاینده، رشد جمعیت و افزایش ماشین آلات که همگی باعث افزایش گرمای زمین می شوند به مرور باعث تغییر اقلیم ها می شوند و آن وقت کمی دیر است. بیایید تا قبل از آنکه دیر شود به فکر طبیعت، این موهبت خداوندی باشیم

علایق شبنم قلی خانی

فیلم دیدن و کتاب خواندن و مسافرت. کار نوشتن را خیلی دوست دارم، داستان کوتاه و طرح فیلمنامه می نویسم البته فقط برای خودم و زمانی که بخواهم کار کنم

خصوصیات اخلاقی شبنم قلی خانی

معمولا بقیه باید راجع به آدم صحبت کنند. من خیلی خوبم (با خنده)، سعی می کنم کمتر کسی را از خودم برنجانم و این که خیلی آدمها را تحمل کنم، بدیهایشان را نبینم و خوبی هایشان را ببینم.

بازیگران مورد علاقه

خیلی ها را دوست دارم؛ خانم معتمدآریا از بازیگران مورد علاقه ام هستند. از میان جوان ها بازی مریلا زارعی در شیار ١٤٣ را دوست داشتم بیشتر بازی های خانم لیلا حاتمی را دوست دارم از بین بازیگران خارجی كسی كه همیشه دوستش دارم خانم مریل استریپ است.

سوتی شبنم قلی خانی در برنامه حالا خورشید

شبنم قلی خانی بازیگر خوب کشورمان مدتی قبل در برنامه حالا خورشید که توسط رضا رشیدپور اجرا می شود که اکثر مهمانانش را به چالش می کشد. در این برنامه رضا رشیدپور سوالی از شبنم قلی خانی پرسید که باعث و بانی این حاشیه شد.

رضا رشید پور پرسید که خورشید به دور زمین می چرخد یا زمین به دور خورشید می چرخد. شبنم قلی خانی پاسخ داد خورشید دور زمین می چرخد و باعث شب و روز می شود. البته مشخص بود که شبنم قلی خانی تمرکزش را از دست داده است.

شبنم قلی خانی بعد از این برنامه پستی در صفحه اجتماعی اش قرار داد و توضیحاتی در این مورد داد که با چند ثانیه نمی توانیم یک فرد را قضاوت کنیم و این مشکل ممکن است برای همه پیش بیاید.


126 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
عیدوک
4 ماه پیش

چرا این همه عکس واستون میزاری
پاسخ
دریا محمدی
2 سال پیش

سلام وقت بخیر خانم شبنم قلی خانی خیلی خوشگل و مهربان هستند
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل سابمیت مقاله
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب