زندگی زن تهرانی با نوزاد مرده اش در هتل شهر شمالی!

  پنجشنبه، 25 آذر 1400 ID  کد خبر 183248
زندگی زن تهرانی با نوزاد مرده اش در هتل شهر شمالی!
ساعد نیوز: مرد تهرانی در حالی از همسر سوم خود به اتهام قتل فرزندشان شکایت کرده بود که این زن یک هفته با جسد نوزاد مرده زندگی کرده بود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از رکنا، رسیدگی به پرونده قتل نوزاد سه ماهه چند روز قبل با شکایت پدر نوزاد در شعبه دهم دادسرای جنایی تهران در دستور کار بازپرس شعبانی قرار گرفت.

این مرد 56 ساله که قبلا دو بار از همسران خود جدا شده بود،در شکایت از همسر سوم خود به نام پریسا 30 ساله گفت:«مدتی قبل سر کار بودم و وقتی به خانه آمدم دیدم که همسرم و نوزاد سه ماهه ام در خانه نیستند.یک هفته از آنها بی خبر بودم تا اینکه از پلیس یکی از شهرهای شمالی با من تماس گرفتند و احضار شدم.آنجا متوجه شدم فرزندم فوت کرده و همسرم بازداشت شده بود که خودم با ضمانت وثیقه او را آزاد کردم.اما بعدا متوجه شدم که فرزندم در حمام فوت کرده بود و همسرم یک هفته با جسد او زندگی کرد. به همین دلیل از همسرم شکایت دارم.»

مادر جوان در اظهارات خود گفت:«روز حادثه نوزدم را به حمام برده بودم که یکدفعه داخل تشت آب افتاد و فوت کرد.من فرزندم را خیلی دوست داشتم اما اینقدر شوکه شده بودم که نمی دانستم باید چه کنم.ماشین گرفتم و به یکی از شهرهای شمالی رفتم. به یک هتل رفتم و یک هفته با جسد فرزندم زندگی کردم و بعد ماجرا را به پلیس خبر دادم.»

در حالی که زن جوان اصرار داشت عمدی در فوت نوزادش نداشته است،با شکایت همسرش و به دستور بازپرس پرونده بازداشت شد.تحقیقات برای روشن شدن ابعاد پرونده ادامه دارد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (474 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (379 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (123 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (111 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (109 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (41 نظر) نگاهی به دکوراسیون ساده و معمولی خانه حسن روحانی/ ظرف میوه و استکان های کریستال و مبلمان راحتی+عکس (32 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (24 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (21 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (20 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) نگاهی به طلاهای بهاره رهنما که همسر سابقش سر عقد به او هدیه داد+عکس/ از حلقه ایی زرد رنگ تا گردنبندی به شکل الله (13 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (13 نظر) کیف مجلسی زیبا و جذاب مینا مختاری، همسر خوش سلیقه بهرام رادان با طراحی اصیل و ایرانی پسند/ خانوما ایده بگیرین+عکس (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز