دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

زنی عجیب و شگفت انگیز که در آب دریاچه زندگی میکند+ویدیو 

دوشنبه، 11 دی 1402
ساعدنیوز: یک زن هندی حدود 20 سال است که نیمی از عمر خود را در آب می گذراند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن 65 ساله هندوستانی مدت دو دهه است که نیمی از عمر خود را در آب یک دریاچه می گذراند. این زن که هویتش" پاتارونی گوش" اعلام شده اهل روستایی در ایالت "بنگال غربی" واقع در شرق هندوستان است و به علت ابتلا به یک بیماری ناشناخته هر روز تا قسمت گردن خود در آب یک دریاچه فرو می رود.

این خبر ابتدا در تعدادی از سایت های خبری روسیه و همچنین وبلاگ های انگلیسی زبان منتشر شد. در ادامه ویدئویی که این زن را در حالی که در آب دریاچه نشسته بود و تعدادی از اهالی روستا نظاره گر او بودند منتشر شد.

بنا به این گزارش این زن که محل دقیق زندگی اش مشخص نشده است هر روز صبح پیش از طلوع آفتاب از خواب بیدار شده و بلافاصله خود را به این دریاچه می رساند. او سپس تا قسمت گردن در آب دریاچه فرو رفته و تا غروب خورشید در آب بسر می برد. این زن این عمل را از سال 1998 و بصورت مرتب انجام می دهد. گفته می شود ابتلا پاتارونی به یک عارضه عجیب که تمام بدن او را پوشیده از زخم کرده و همچنین موجب ورم بدن او شده دلیل این اقدامش است. به نظر می رسد تنها چیزی که موجب تسکین درد این زن می شود آب است و به همین دلیل او بلافاصله پس از بلند شدن از خواب خود را به آب دریاچه می رساند.

پاتارونی حدود 12 تا 14 ساعت را در آب دریاچه می گذراند. فقر خانواده این زن موجب شده تا او نتواند برای درمان بیماری اش اقدام کند. غذای پاتارونی را مقدار کمی برنج و سبزیجات تشکیل می دهد که توسط خانواده اش به کنار دریاچه آورده می شود. بنا به این گزارش او غذای خود را به دلیل دور ماندن از نور خورشید در داخل آب دریاچه می خورد. از آنجا که این زن از تنهایی در آب وحشت دارد به همین دلیل تعدادی از خانواده اش و همچنین برخی از همسایگان بطور مرتب به او سرکشی می کنند.

برخی از افراد خرافاتی روستا بر این باورند که این زن بدلیل آنکه مدت زیادی است به دریاچه می رود روزی تبدیل به شبح دریاچه خواهد شد اما خانواده اش امیدوارند بتوانند پاتارونی را نزد پزشک برده و بیماری عجیب او را درمان کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 11 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
گشت و گذاری در خانه مجلل و رویایی رضا صادقی، خواننده مشکی پوش و محبوب ایرانی +عکس/ سلیقه بی نظیر همسر آلمانی آقای خواننده در چیدمان و انتخاب دکوری👌
عکس منتشر شده توسط میکاپ آرتیست اکرم بیرانوند/ تغییرات جادویی چهره همسر علیرضا بیرانوند را ببینید
گشت و گذار کوچه به کوچه پورتو با همسر علی علیپور / استایل مونوکروم زهرا بانو هوش از سر مردم پورتو برد 😍
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
(فیلم) تمرینات سخت و طاقت فرسای هادی چوپان برای پسرش محمد حافظ / تا پسرشو قهرمان مستر المپیا نکنه بیخیال نمیشه!
(عکس) سنگ تموم خواهر چشم رنگی علیرضا نیکبخت واحدی به مناسبت تولد برادرش
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه