ظرفیت پذیرش دستیاری فوق تخصصی بازهم خالی ماند/ جزئیات تکمیل ظرفیت

  شنبه، 29 آبان 1400 ID  کد خبر 179009
ظرفیت پذیرش دستیاری فوق تخصصی بازهم خالی ماند/ جزئیات تکمیل ظرفیت
ساعد نیوز: مرحله تکمیل ظرفیت سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی اجرا شد و داوطلبان تا امروز شنبه ۲۹ آبان امکان انتخاب رشته محل را دارند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهر، سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی در روز پنجشنبه ۲ بهمن ماه ۹۹ برگزار شد و ۶۵۹ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده بودند و ۵۳۴ نفر در آزمون شرکت کردند.

این دوره از آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی به صورت الکترونیک در دانشگاه های علوم پزشکی مجری آزمون برگزار شده است.

نتیجه نهایی این آزمون سه شنبه ۱۸ خردادماه ۱۴۰۰ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی مرحله تکمیل ظرفیت برای سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی اجرا می شود. میزان ظرفیت ۹۹ نفر برای ۱۰ رشته فوق تخصصی است.

متقاضیان شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی که دارای شرایط زیر باشند می توانند با رعایت مقررات و مندرجات دستورالعمل مرتبط و ابراز تمایل از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی تا روز شنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰ نسبت به ارسال و تکمیل مدارک اقدام کنند.

مراحل شرکت این متقاضیان در آزمون مرحله شفاهی متعاقباً از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

افراد واجد شرایط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی:

۱- مردودین سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی

۲- کلیه دستیاران رشته های تخصصی با پایان دوره آموزشی تا تاریخ ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ که موفق به کسب قبولی در مراحل کتبی و شفاهی آزمون دانشنامه تخصصی در رشته های بیماری های داخلی، کودکان، بیهوشی، روانپزشکی و جراحی عمومی شده اند. (.به جز افرادی که در مقطع تخصصی با استفاده از سهمیه خانم ها، مناطق محروم، اعم از مازاد مناطق محروم و یا قانون برقراری عدالت آموزشی مورد پذیرش قرار گرفته اند.)

۳- کلیه دارندگان مدرک دانشنامه تخصصی در رشته های پیش نیاز بیماری های داخلی، کودکان، بیهوشی، روانپزشکی و جراحی عمومی که تعهدات موضوعه ضریب k آنها به اتمام رسیده است.

نحوه پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت:

پذیرش افراد واجد شرایط بند ۱:

- کسب حدنصاب نمره قبولی تراز شده در مرحله کتبی آزمون دستیاری فوق تخصصی دوره سی و هشتم با احتساب ضرایب مربوط به رشته فوق تخصصی انتخابی

- افراد دارای حد نصاب قبولی در مرحله کتبی از بالاترین نمره کتبی تراز شده جهت شرکت در مرحله شفاهی آزمون دعوت به عمل می آید. تاریخ و محل برگزاری آزمون شفاهی متعاقباً اعلام خواهد شد.

- کسب حدنصاب قبولی نمره تراز شده در مرحله شفاهی و قرار گرفتن در نمرات کل برتر شرکت کنندگان در آزمون برابر ظرفیت مورد تقاضا

پذیرش افراد واجد شرایط بند ۲:

- کسب قبولی در هر دو مرحله کتبی و شفاهی آزمون دانشنامه تخصصی شهریور ماه ۱۴۰۰ در رشته های پیش نیاز بیماری های داخلی، کودکان، بیهوشی، روانپزشکی و جراحی

- کسب حدنصاب قبولی بر مبنای تصحیح مجدد پاسخنامه آزمون دانشنامه و لحاظ کردن ضریب رشته مورد نظر.

- کسب حدنصاب قبولی نمره تراز شده در مرحله شفاهی.

پذیرش افراد واجد شرایط بند ۳:

- دارنده مدرک دانشنامه تخصصی در رشته های پیش نیاز بیماری های داخلی، کودکان، بیهوشی، روانپزشکی و جراحی عمومی

- گواهی اتمام تعهدات ضریب کا

تمام شرکت کنندگان مشمول بندهای ۱ و ۲ در صورت پذیرش صرفاً در صورت موافقت معاونت درمان مجاز به شروع به دوره آموزشی خواهند بود.

پذیرش در بین کلیه متقاضیان بندهای ۱ و ۲ در هر رشته با رعایت مقررات کلی پذیرش دستیار فوق تخصصی صورت خواهد پذیرفت.

ظرفیت تکمیل نشده از سوی مشمولین بندهای ۱ و ۲ در هر رشته با رعایت سایر مقررات و در صورت کسب حدنصاب قبولی به متقاضیان بند ۳ تخصیص پیدا خواهد کرد.

پذیرش مشمولین بند ۲ با رعایت مقررات و سقف تعداد موارد توافق با معاونت درمان انجام خواهد پذیرفت.

تمام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی به صورت آزاد و یا مشمولین پذیرش با استفاده از سهمیه ایثارگران ملزم به سپردن تعهد محضری عام به میزان برابر مدت تحصیل به نفع وزارت بهداشت هستند.

سایر مقررات مربوط به تعهدات در دستورالعمل تکمیل ظرفیت درج شده است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (651 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (198 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (149 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (60 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (22 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان