دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

ظریف: جنگ با آمریکا محتمل نیست اما اتفاقات همیشه رخ می‌دهند 

جمعه، 13 اردیبهشت 1398
کد خبر: 31967
ساعدنیوز: ظریف در مورد رخداد عجیب مصاحبه با فاکس هم گفت: من قبلاً هم با فاکس مصاحبه کرده‌ام؛ زمانی که سفیر ایران در سازمان ملل بودم.

دکتر محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران با نشریه انگلیسی ایندیپندنت مصاحبه کرده و در آن به تشریح سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در قبال آمریکا پرداخته است.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز، ظریف به ایندیپندنت گفت: ما معتقد به قریب‌الوقوع بودن جنگ میان ایران و آمریکا نیستیم اما اتفاقات ساده می‌توانند به یک درگیری تمام‌عیار منجر شوند؛ مثل آنچه در ژانویه سال ۲۰۱۶ رخ داد و چند سرباز آمریکایی از سوی سپاه بازداشت شدند؛ اگر ارتباط ما با طرف آمریکایی-جان کری- نبود ما قادر به کنترل اوضاع نبودیم؛ حالا هم این نگرانی وجود دارد که در نبود کانال ارتباطی میان دو کشور، هر اتفاق یا سوءتفاهم کوچکی مثلاً در خلیج فارس و در تنگه هرمز به یک درگیری همه‌جانبه نظامی منجر شود.

ظریف همچنین به ایندیپندنت در مورد مبادله زندانیان با آمریکا هم گفت: ایران حاضر است آمریکایی‌های بازداشت‌شده در ایران را با ایرانی‌هایی که به جرم دور زدن تحریم‌ها در آمریکا و جاهای دیگر بازداشت شده‌اند تبادل کند؛ این تبادل البته شامل نازنین زاغری که یک انگلیسی است، نمی‌شود.

ظریف در مورد رخداد عجیب مصاحبه با فاکس هم گفت: من قبلاً هم با فاکس مصاحبه کرده‌ام؛ زمانی که سفیر ایران در سازمان ملل بودم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب