دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

"امین حیایی" کاسه نودل رو سر کشید / سکانسی از سریال طنز «ساخت ایران» با هنرمندی "امین حیایی و محسن کیایی" + سکانس برتر 

سه شنبه، 01 آبان 1403
ساعدنیوز: سکانسی از سریال طنز «ساخت ایران» با هنرمندی "امین حیایی و محسن کیایی" را می‌توانید در این مطلب مشاهده کنید.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، امین حیایی زادهٔ 19 خرداد 1349، تهران بازیگر اهل کشورمان است. حیایی فعالیت خود را در سال 1370 با حضور در فیلم دو همسفر آغاز و تاکنون در آثار گوناگون، فیلم، سریال و تئاتر حضور داشته است. او برای دو فیلم شب (1386) و برف آخر (1400) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر را کسب کرده است. حیایی همچنین در سال 1396 برای بازی در فیلم شعله‌ور نامزد دریافت سیمرغ بلور‌‌ین جشنواره فیلم فجر شد و در نهایت دیپلم افتخار نقش اول مرد را کسب کرد.

او به‌عنوان یکی از داوران مسابقهٔ تلویزیونی عصر جدید به کارگردانی احسان علیخانی فعالیت کرده است. وی از سال 1377 با بازیگر ایرانی، نیلوفر خوش‌خلق ازدواج کرده و یک فرزند نیز از همسر نخست خود دارد.

امین حیایی اولین تجربه بازی در تلویزیون را در سال 1372 با بازی در سریال آپارتمان به کارگردانی اصغر هاشمی به دست‌آورد و در سال 75 با ایفای نقش در سریال دو پنجره درمیان مردم شناخته شد. او در سال 77 با بازی در سریال روزگار جوانی 1 و 2 و سپس در سال 91 با نقش آفرینی در سریال کلاه پهلوی، شهرت فراوانی کسب نمود.

ساخت ایران نام مجموعه‌ای ویدیویی برای شبکهٔ نمایش خانگی است. فصل اول مجموعه تولید سال 1390 و به کارگردانی محمدحسین لطیفی است که بخشی از آن در لبنان فیلم‌برداری شد و ابتدا در رسانهٔ خانگی و سپس در شبکه آی‌فیلم و نسیم پخش شد.فصل دوم تولید سال 1395–1396 و به کارگردانی برزو نیک‌نژاد است که در ادامه استقبال از فصل اول ساخته شد. این فصل از اردیبهشت 1397 از رسانهٔ خانگی پخش گردید. فصل سوم شهریور 1400 به کارگردانی بهمن گودرزی با واکسیناسیون عوامل آغاز شد و طی بهار 1401 از پلتفرم فیلیمو پخش شد.

غلامحسین دزد خرده‌پایی است که روزی از روزها شاهد تصادف اتومبیل با مردی میانسال می‌شود. وی کیف مرد مجروح را می‌رباید و پاسپورتی در کیف پیدا می‌کند. او سعی دارد که کیف را به فروش برساند. اما به دلیل اینکه پلیس دنبالش است تصمیم می‌گیرد به خارج برود و از ایران فرار کند او خودش را جای آن مرد مجروح که دانشمند است جا میزند و با هویت ا‌و به فرانسه میرود از قضا آن دانشمند قرار بود اختراع خود را در فرانسه و با همکاری شرکت دوریس با ریاست آقای لوریان به ثبت برساند که آنجا دوست قدیمی اش جمشید را پیدا میکند و آن دو باهم داستان هایی را تجربه می‌کنند.

سکانسی از سریال طنز «ساخت ایران» با هنرمندی "امین حیایی و محسن کیایی" را می‌توانید در این مطلب مشاهده کنید.

برای مشاهده سایر مطالب مربوط با هنر و رسانه همراه باشید.




4 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ضرب المثل های کهن ایرانی ؛ داستان ضرب المثل با همه بله با ما هم بله !!!
(ویدئو) امین حیایی تندیس طلایی جوکر را با خودش به خانه برد و جایزه مالی را اهدای ساخت مدرسه کرد/ فقط تحسین و تشویق حامد آهنگی و غلامرضا نیکخواه
مراحل سابمیت مقاله
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
بسته فیلم امروز | سفارش عجیب عمو رشید برای یک اعدامی، عصبانیت مریم امیرجلالی از رضا عطاران، دلخوری اکبر عبدی از قضاوت‌ها و مجسمه جالب مهران غفوریان با تمام جزئیات
همه‌چیز درباره‌ی سرنوشت شوم شهناز، فرزند محمدرضا و فوزیه، دختری که تولدش با خشم و ناراحتی خاندان پهلوی همراه شد/+مجموعه تصاویر از تولد تا روی آوردنش به زندگی هیپی‌گری و کولی‌وار
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پشت پرده شهر ممنوعه چین و رازهایی که در قلب پکن نهفته‌ است!
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی