دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

(فیلم) تعجیب داوران صداتو از قصه تلخ شرکت کننده خوش صدا و هنرمند این برنامه / عشقم گفت یا این برنامه یا من! / هنوزم چشمای تو مثل شبای پرستاره است ... 

یکشنبه، 22 مهر 1403
ساعدنیوز: داوران صداتو با شنیدن داستان جوان خوش صدایی که به خاطر این برنامه مجبور شده بود عشقش را رها کند، حسابی تعجب کرده بودند.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، صداتو یک مسابقه موزیکال‌معمایی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حامد جوادزاده و با اجرای محسن کیایی محصول سال 1402 می‌باشد که برای پلتفرم نمایش‌خانگی فیلیمو تولید شد. در این مسابقه شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله به‌عنوان کمک‌کننده یا هلپر حضور داشتند. همچنین امیرعلی هدایت زاده به‌عنوان سرپرست و رهبر گروه موسیقی زنده و تک‌نواز ویولون در این برنامه حضور داشت.

در این برنامه فاطمه باقری به عنوان مدیر محتوا، ریحانه سعیدیان به عنوان مدیر برنامه ریزی، شهرزاد عالی به عنوان مسئول هماهنگی اجرا کنندگان، راضیه صیدی به عنوان مسئول اجرای نمایش نور و تصویر، مریم نیک اندیش به عنوان منشی صحنه، مائده ایرانیان به عنوان دستیار و محمد اردلانی به عنوان طراح گرافیک برنامه حضور داشتند.

در ضمن سعید داخ به عنوان منتور حرکت اجرا کنندگان و حسن مهدی اعتباری به عنوان منتور آواز در این برنامه فعالیت داشتند.

برنامه «صداتو» پروژه‌ای جدید در شبکه نمایش خانگی بود که توسط حامد جوادزاده به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرا شد. این برنامه برگرفته از برنامه‌ای با اصالت کره‌ای، به نام «I can see your voice» محصول شبکه FOX آمریکا می‌باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 22 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم) ناگفته‌های مهراوه شریفی‌نیا درباره گریم جنجالی‌اش در سریال کیمیا / خیلی خواهش کردم که بازیگر عوض کنیم، بچه‌های من یکیشون همسن من بود، دوتاشون دو سه سال از من کوچیکتر بودند!
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
حضور شجاعانه احمدی‌نژاد در لبنان؛ سخنرانی در میان استقبال پرشور مردم و عدم استفاده از حفاظ ضد گلوله!+ویدیو
تبدیل پایان نامه به مقاله
(عکس) خلاقیت جذاب شهرداری تهران در طراحی بنری مشترک از پزشکیان و قالیباف به زبان فارسی و عبری
خواستگاری متفاوت و حساب شده همسر مقام معظم رهبری برای پسرشان+ویدئو/ حضور در دبیرستان عروس خانم برای دیدن ایشان
مراحل سابمیت مقاله
صحبت های خنده دار حاج آقا قرائتی : یه روحانی میگفت تو ماشین نشسته بودم یه خانم سوپر دولوکس کنار ما نشست، صندلیا پُر بود و همه داشتن می خندیدن!!!
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
ترلان پروانه: عمل زیبایی چشم گربه ای انجام ندادم ، از دوران بچگی فیلم و عکس دارم ، 4 سالگی که نمی شه عمل کرد