دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

(ویدئو) هنرنمایی علی صادقی، شگفتی جدید جوکر2 با تنبک/ چه سلیقه خاصی هم داره در انتخاب موسیقی آقای بازیگر 

دوشنبه، 16 مهر 1403
ساعدنیوز: علی صادقی ویدئویی از تنبک‌ نوازی‌اش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. با ما همراه باشید و ویدئو را مشاهده فرمایید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از سوفیانیوز، علی صادقی در فصل پائیز سال 59 در بیمارستان طرفه تهران به دنیا آمد. پدر وی تراشکار و مادرش نیز خانه دار است. صادقی یک برادر بزرگتر از خودش و یک خواهر کوچکتر دارد. شروع کار علی صادقی در جلوی دوربین به گفته خودش از مجموعه آفتاب عالم تاب ساخته امیر سماواتی و مازیار حبیبی نیا بود.علی صادقی در ژانر طنز به ایفای نقش می پردازد و چهره ای دوست داشتنی برای دوستداران فیلمهای طنز به شمار می رود.

علی صادقی به گیتار برقی علاقه زیادی دارد و اصلا اهل فوتبال نیست. وی کار کوچه ی اقاقیا را بیشتر از بقیه کارهایش دوست دارد. و بزرگترین آرزویش عاقبت به خیری است. از کارتون های مورد علاقه علی صادقی در دوران کودکی اش کارتون عروسکی ارگ و جیرجیر، بن و سباستین، گامبا و یونیکو اسب شاخدار است. در ویدئوی منتشر شده، علی صادقی با تنبک هنرنمایی می‌کند.


2 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 16 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
معروف‌ترین سرویس جواهر ثریا اسفندیاری، همسر دوم محمدرضا پهلوی، بر گردن بازیگر معروف هالیوود/ جواهراتی که با پول ملت تهیه شدند ولی شاه بی‌ملاحظه اجازه خروجشان از ایران را داد
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
(عکس) خنده معنادار آقا در کنار موشک‌های بالستیک سپاه / پیرِ ما اشرف مخلوقات است ...
(ویدئو) دِیت ناموفق کفترهای عاشق در قهوه تلخ/ سیامک انصاری: تو تاریخ بهترین سن ازدواج واسه مردا 36 بود، سحر جعفری: چقدر احمقانه، واسه همین سرنگون شدن؟!
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
جدیدترین پست اینستاگرامی نگار جواهریان از دخترشان، نوردخت، بعد از ماه‌های طولانی که از فضای مجازی دور بوده
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
النار حبیبی : یه پروژه ای بود بعد 3 روز بهم گفتن ماجرا چیه و من از لوکیشن زدم بیرون و کار به تهدید کشید ، تهدیدم کردن ممنوع الکارت می کنیم