10 کانال یوتیوب برای یادگیری و تقویت زبان فرانسوی

  پنجشنبه، 06 شهریور 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
10 کانال یوتیوب برای یادگیری و تقویت زبان فرانسوی
در دنیای امروز صحبت کردن به یک زبان خارجی کافی نیست. افرادی که به چندین زبان صحبت می‌کنند شانس پیدا کردن شغل را چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور افزایش خواهند داد. یادگیری یک زبان ذهن را تقویت می‌کند.

زمان یادیگری زبان فرانسوی، یکی از موثرترین کارها برای ارتقا دانشتان از زبان، گوش دادن مکرر به منابع صوتی/تصویری زبان فرانسه است. تحقیقات متعددی نشان داده اند که فرآیند یادگیری زبان در کسانی که بطور مکرر خودشان را در معرض شنیدن زبان قرار می دهند سریعتر از کسانی است که این کار را انجام نمی دهند. گوش دادن و دیدن فیلم های فرانسوی، شوهای تلویزیونی، موسیقی و حتی پادکست های صوتی به شما در این مهم کمک می کند و باعث می شود زبان را سریعتر یاد بگیرید. بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری فرانسوی

کانال های یوتیوب از این مزیت برخوردارند که اغلب ویدیوهایی مختصر و مفید دارند و اینکه می توان هم بر روی کامپیوتر خانگی و هم بر روی گوشی آنها را به راحتی نگاه کرد. دیدن این کانال های برای زبان آموزان فرانسوی عالی است زیرا دیدن این کلیپ ها باعث ارتقا مهارت های زبانی شما می شوید و اینکه با دیدن آنها عبارات و اصطلاحات پایه و اساسی را یاد خواهید گرفت. شما در مدت کوتاهی با حجم بالایی از اطلاعات روبرو خواهید شد. بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری فرانسوی

با توجه به کانال های بیشماری که درباره زبان فرانسوی وجود دارند، می توانید طبق ذائقه ی خود یکی را انتخاب کنید و کلیپ های آن را ببینید. ما در این نوشتار 10 کانال برتر آموزش زبان فرانسوی را که برای تمامی سطوح مبتدی تا پیشرفته محتوا تولید کرده اند را به شما معرفی می کنیم. بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری فرانسوی

1. NormanFaitDesVidéos
این کانال برای افرادی ایده آل است که به دنبال راههای بامزه ی یادگیری زبان فرانسوی هستند. کلیپ های این کانال باعث شد خالق آنها، نورمن تاواد (Norman Thavaud)، به یک چهره ی معروف در فرانسه تبدیل شود. با توجه به تعداد افراد مشترک برای دیدن ویدیوهای این کانال، کلیپ های نورمن تاواد دومین تولید کننده ی محبوب ویدیوهای فرانسوی در یوتیوب است.

ویدیوهای نورمن در آپارتمانش ضبط می شوند و دیالوگ های روزمره، عبارات عامیانه و بسیاری موارد دیگر را می توانید از او بیاموزید. رویکرد او برای آموزش این عناوین بسیار سرگرم کننده است.

تصویر

2. FrenchPod101
اگر به دنبال منبعی می گردید که بیشتر حال و هوای آکادمیک و آموزشی داشته باشد، FrenchPod101 یکی از بهترین گزینه هاست. هرچند که شاید این اسم بیشتر به عنوان انتشار پادکست هایش شناخته شده باشد، شرکت عرضه کننده ی این سرویس یک کانال جداگانه ی یوتیوبی دارد که در آن ویدیوهایی را برای یادگیری زبان فرانسوی آپلود می کند. ویدیوها همگی مختصر و بسیار غنی هستند که با دیدن آنها هم دایره لغات شما بالا می رود و هم اینکه با ساختار و گرامر فرانسوی نیز بهتر آشنایی پیدا خواهید کرد.

3. EnjoyPhoenix
از بسیاری جهات، بهترین ویدیوها برای یادگیری فرانسوی ویدیوهایی هستند که بتواند اطلاعات با ارزشی به شما بدهد. در عصر مدرن، بسیاری از زنان بر ویدیوهای یوتیوب برای یادگیری نکات مدلینگ و آرایش استفاده می کنند. EnjoyPhoenix یکی از این کانال های بسیار محبوب است که در آن به زبان فرانسوی می توانید دو مورد را در یک مکان یاد بگیرید.

4. Les Questions cons
آنهایی که به دنبال منابع متفاوتی برای یادگیری و ارتقا مهارت های فرانسوی خود می گردند، قطعا از Les Questions Cons خوششان خواهد آمد. شرکت عرضه کننده ی این ویدیوهای Le Tatou نام دارد که در یوتیوب کانال های دیگری را نیز اداره می کند که هرکدام از آنها از جمله محبوب ترین کانالهای یوتیوب شناخته می شوند. کلیپ های این کانال مفاهیم را بسیار ساده و روان شرح می دهد. سرگرم کننده بودن این ویدیوها از آنجایی نشات می گیرد که معمولا سوالاتی غیر معمول و عجیب پرسیده می شود و سپس جواب درخوری برای آنها ارائه می گردد.

5. Oh La La, I speak French!

این شبکه ی خاص بیشتر بر آموزش تمرکز دارد و به عنوان یک پلت فرم زبانی برای انگلیسی زبانانی که می خواهند فرانسوی یاد بگیرند شناخته می شود. در این کانال شما با جنبه هایی از فرهنگ فرانسوی نیز آشنایی پیدا خواهید کرد.

تصویر

6. SloangeTeParle
زبان آموزان فرانسوی که به دنبال موردی «هنری» و خلاقانه می گردند، از این کانال استقبال می کنند. ساختار این ویدیوها بر پایه ی طنز و کمدی است و فضا به گونه ای است که یا از آن خوشتان می آید از ازش متنفر خواهید بود! همچنین به این نکته اشاره کنیم که ویدیوهای این کانال برای افرادی که قصد رفتن به کانادا و زندگی در مناطق فرانسوی زبان را دارند بسیار مفید است؛ ویدیوهای بسیاری تفاوت فرانسوی تلکم شده مابین کانادا و فرانسه را به خوبی بیان کرده اند.

7. FastGoodCuisine
یک کانال مهیج دیگر، FastGoodCuisine است که محتوای آشپزی دارد و کامل به زبان فرانسوی است. این کانال ازی گزینه های عالی برای کسانی است که بیشتر وقتشان را در آشپزخانه می گذرانند و دوست دارند دستور غذاهای جدید را یاد بگیرند. ویدیوها کوتاه هستند و دنبال کردن آنها آسان است. در بعضی قسمت ها مهمانانی نیز حضور دارند که کانال را جذاب تر می کند.

8. Français Authentique
یک کانال محبوب که بیشتر برای افرادی مناسب است که سطوح پیشرفته ی فرانسوی را می گذرانند. همانطور که از اسم کانال مشخص است، ویدیوهای این کانال بر فرانسوی استاندارد و اصیل تمرکز دارد؛ چیزی که انتظار دارید از یک فرانسوی زبان مقیم فرانسه بشنوید. میزبان این کانال، یوهان، همچنین سازنده ی پادکست های Français Authentique است که یک دوره ی آنلاین آموزشی است. ویدیوهای این کانال در دسته بندی های متفاوتی ارائه شده اند و موضوعات متفاوتی را پوشش می دهند. بیشتر ویدیوها کوتاه هستند.

9. Cyprien (یا Monsieur Dream)
این کانال شبیه به NormanFaitDesVidéos است. سیپرین یک کمدین فرانسوی است و در حقیقت محبوب ترین چهره ی ویدیویی فرانسوی زبان بر روی اینترنت محسوب می شود؛ کانال او بیش از 9 میلیون دنبال کننده دارد. این کانال خاص بیشتر برای زبان آموزان حرفه ای مناسب است. بیشتر ویدیوهای سیپرین حول و حوش 5-7 دقیقه هستند و در آنها این کمدین نظرات خود درباره رویدادهای روز را ارائه می کند.

10. Seb La frite
در آخر، این کانال وجود دارد که مناسب برای یادگیری فرهنگ و زبان فرانسوی است. ویدیوهای این کانال حدود 5-10 دقیقه زمان دارند و در میان آنها می توان ویدیوهای بلندمدتر را نیز پیدا کرد. موضوعات بسیاری در این ویدیوها پوشش داده می شوند که دیدن آنها خالی از لطف نیست.

بسیاری از این منابع را می توانید بصورت دانلود شده و آماده در این بسته دریافت کنید.

برای یادگیری زبان فرانسوی به طور خودآموز راههای زیادی وجود دارد. امروزه در عصر اینترنتی ما از این موهبت برخورداریم که هر زبانی که می خواهیم را به رایگان یاد بگیریم. در این مسیر تنها مواردی که مهم هستند، حوصله، تعهد و منابع درست است. فریدلینگو سعی دارد که منابع را در اختیار شما بگذارد؛ منابعی که همه رایگان هستند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (600 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (185 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (147 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (55 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (27 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان