دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

ادعای دروغ نیویورک تایمز درباره بمب کار گذاشته شده در محل اقامت اسماعیل هنیه 

جمعه، 12 مرداد 1403
کد خبر: 400809
ساعدنیوز: دروغ‌پردازی‌های نیویورک تایمز درباره ترور شهید هنیه در حالی انجام می‌شود که نتیجه بررسی کارشناسان درباره شیوه شهادت هنیه ناشی از اصابت یک پرتابه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از فارس، نیویورک تایمز پس از شهادت اسماعیل هنیه درباره شیوه شهادت او ادعایی را به نقل از 7 منبع مطرح کرد که بر اساس آن هنیه با بمبی که دو ماه پیش در اتاقش کار گذاشته شده به شهادت رسیده است.

در این گزارش آمده است که هنیه در سفرهای قبلی به تهران نیز در این اتاق اقامت داشته است. بعد از این که استقرار هنیه در این اتاق برای عوامل ترور محرز شده، آنها بمب را از راه دور منفجر کرده اند که طی آن هنیه و محافظش در دم جان باخته اند.

بعد از نیویورک تایمز این ادعا توسط برخی رسانه های دیگر حامی صهیونیسم نیز مورد بهره برداری قرار گرفت و اکسیوس و بولمبرگ و... نیز بر همین اساس سناریوسازی های دروغین را در فضای رسانه امتداد دادند.

رسانه های محور صهیونیسم جهانی این خط دروغ پردازی درباره شیوه ترور هنیه را بیشتر از جهت پیشگیری از تبعات این اقدام پیش میبرند تا بتوانند رژیم صهیونیستی را از جرم نقض حاکمیت سرزمینی و تجاوز به خاک ایران تبرئه کنند. اقدامی که به عنوان عملیات رسانه ای رژیم پس از فرار از پذیرفتن مسوولیت ترور طراحی و انجام شد.

شیوه دروغ پردازی این رسانه با طرح ادعاهایی به نقل از منابع مطلع، قبلا نیز بارها مورد استفاده ضدانقلاب قرار گرفته است. نیویورک تایمز تاکنون در مقاطع مختلف از جمله در ایام فتنه زن زندگی آزادی یا پیش از انتخابات مجلس و... به طور متوالی اخباری مبنی بر بیماری رهبرانقلاب و حال وخیم ایشان منتشر کرده است.

رسانه های ضدانقلاب پیشتر این دروغ پردازی ها را با رسانه های فارسی زبان اصلی خود مطرح میکردند اما با تداوم این سبک اعتبار آنها به طور جدی مورد خدشه قرار گرفت و سطح نفوذ ادعاهایشان کاهش یافت. اتاق فکر رسانه ای ضدانقلاب با کنار زدن رسانه های فارسی زبان ماموریت این پروژه را به زعم خود به رسانه های معتبرتری محول کردند. اکنون این استفاده بیش از حد از این سبک دروغ پردازی نیویورک تایمز را نیز از اعتبار ساقط کرده است.

این دروغ پردازی ها در حالی انجام میگیرد که نتیجه بررسی کارشناسان درباره شیوه شهادت هنیه ناشی از اصابت یک پرتابه بوده است که نقش رژیم صهیونیستی در آن غیر قابل انکار است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 12 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) اولین قاب از رهبر انقلاب و پزشکیان در مراسم اقامه نماز بر پیکر شهید اسماعیل هنیه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
ادعای دروغ نیویورک تایمز درباره بمب کار گذاشته شده در محل اقامت اسماعیل هنیه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
ویدیو/ شکل خارق‌العادۀ فلز مس به طور طبیعی و قبل از دستکاری انسان
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی