دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

افشای جنایتی هولناک بعد از 15 سال با یک چنگال 

سه شنبه، 15 خرداد 1403
کد خبر: 391256
ساعدنیوز: راز 15 ساله مرد آمریکایی که عموی خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، با پیدا شدن یک چنگال فاش شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، 10 فوریه 2009 پلیس فلوریدا از طریق تماس تلفنی از سوی یکی از همسایه‌ها در جریان قتل مرد 64ساله‌ای به نام روزاریو پرستیجیاکومو، در منطقه کوئینز قرار گرفت.
پلیس بلافاصله خود را به محل جنایت رساند وقتی به نزدیکی خانه مرد میانسال رسید، او را درحالی پیدا کرد با صورت در برکه نزدیک خانه‌اش افتاده و اطرافش را خون فرا گرفته بود. در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که وی با اصابت 16 ضربه چاقو به نقاط مختلف بدنش به قتل رسیده است.

در پزشکی قانونی و بعد از بررسی دقیق جسد، مقداری از پوست قاتل که در جریان درگیری با مقتول زیر ناخن‌های وی مانده بود به دست آمد و به این ترتیب دی ان ای قاتل در اختیار پلیس قرار گرفت اما در بررسی بانک اطلاعاتی پلیس، ردی از عامل جنایت به دست نیامد.

در این شرایط تحقیقات برای شناسایی قاتل ادامه داشت اما هیچ سرنخی از او پیدا نشد و این پرونده سال‌ها راکد ماند تا اینکه مدتی قبل، کاراگاهان تحقیقات برای شناسایی قاتل را از سر گرفتند.
آنها با استفاده از تکنولوژی تشخیص دی ان ای توانستند یک مظنون احتمالی را شناسایی کند.

مظنونی که دی‌ان‌ای او تا حدودی با دی‌ان‌ای مقتول یکی بود و از اقوام وی به شمار می‌رفت. این مظنون برادرزاده 41 ساله مقتول بود اما با توجه به گذشت سال‌ها از جنایت، پلیس برای اینکه مطمئن شود وی قاتل است، باید دی‌ان‌ای تازه‌ای از او به دست می‌آورد. به این ترتیب تیمی از ماموران مرد 41ساله را که آنتونی نام دارد و در فلوریدا زندگی می‌کند، زیر نظر گرفتند. آنها در نهایت موفق شدند چنگالی یک بار مصرفی را که وی در یک رستوران از آن استفاده کرده بود به دست آورند و با بررسی دی‌ان‌ای، شکی باقی نماند که او همان قاتل تحت تعقیب است. به این ترتیب وی دستگیر شد و قرار است به زودی برای افشای اسرار قتل در دادگاه حاضر شود.

  برچسب ها: پلیس جنایت

8 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به زندگی لاکچری سامان قدوس ؛ از تنیس بازی و ماشین گران قیمت تا شنا در استخر شخصی و قایق تفریحی و ...
نسبت فامیلی قاضی زاده هاشمی با وزیر دولت روحانی چیست؟
(عکس) دراز کشیدن و بازی کردن نوه علیرضا زاکانی در بیت رهبری، خانه پدری همه مردم ایران ...
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
اولین عکس از فیلم جدید رامبد جوان با گریم فوق‌العاده خنده دار محسن تنابنده و نوید محمدزاده / فقط فوکول و پشت موهاشون😁
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
فیلم+ دوبله جذاب و متفاوت آشا محرابی وسط برنامه به همراه مهران غفوریان/ چقدر خوب و حرفه ای دوبله کرد
نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍
(فیلم) ویدئوی دیده نشده از آلمانی حرف زدن علی دایی بعد از درخشش در یک بازی با لباس هرتا برلین / چقد آدم حسابی هستی تو مرد ...
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی