دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

عجیب‌ترین جراحی‌های زیبایی دنیا: از شکافتن زبان تا گوش الاغی! 

یکشنبه، 21 مرداد 1403
کد خبر: 402499
ساعدنیوز: در دنیای جراحی پلاستیک، نوآوری‌ها و روش‌های جدید به طور مداوم در حال توسعه و پیشرفت هستند، اما برخی از این روش‌ها به حدی غیرمعمول و حتی عجیب به نظر می‌رسند که ممکن است برای بسیاری از افراد حیرت‌آور باشند.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از تبیان، از جراحی‌های خاصی که به تغییر خطوط کف دست می‌پردازند تا روش‌هایی که ظاهر زبان را به شکل‌های غیرعادی تغییر می‌دهند، در این گزارش به بررسی روش‌های جراحی پلاستیک می‌پردازیم که فراتر از تغییرات معمول زیبایی بوده و حتی گاهی ترسناک به نظر می‌رسند.

جراحی خط کف دست

این روش جراحی برای افرادی که به خواندن کف دست اعتقاد دارند، اما از خطوط موجود در دست خود راضی نیستند، طراحی شده است. در جراحی خط کف دست، از چاقوی جراحی برای ایجاد خطوط مصنوعی در کف دست استفاده می‌شود که نمادهایی مانند پول، عشق و شادی را به ارمغان می‌آورند. این روش در کشورهایی مانند ژاپن محبوبیت زیادی دارد. زنان معمولاً درخواست خطوط قوی‌تر برای «عشق/ازدواج» و مردان خطوط برجسته‌تر برای «ثروت» را دارند.

پوکرتاکس

پوکرتاکس ترکیبی از بوتاکس و فیلرهای صورت است که برای تغییر ظاهر صورت قماربازان استفاده می‌شود. هدف از این روش جلوگیری از بروز «گفتن‌ها» یا نشانه‌های غیرکلامی است که ممکن است به حریفان نشان دهد که بازیکن در چه حالی است. به طور مثال، با دریافت کارتی که خوشایند نیست، یک بازیکن ممکن است به طور غیرارادی ابروهای خود را بالا ببرد. با تزریق استراتژیک بوتاکس، این نوع واکنش‌ها کنترل و مهار می‌شود.

گوش الفی

برداشت گوش، که به نام «الفینگ» نیز شناخته می‌شود، یک روش جراحی است که با برداشتن بخشی از بافت گوش، به آن شکل نوک‌تیز و برجسته می‌دهد. این تغییر ظاهری به کسانی که به دنبال ظاهر خاص و منحصر به فرد هستند، اجازه می‌دهد تا گوش‌های خود را به شکلی غیرعادی تغییر دهند.

جراحی ناف

این روش برای تغییر ظاهر ناف است و می‌تواند ناف‌های «outie» (بیرون‌زده) را به «innie» (فرورفته) تبدیل کند. با برداشتن بخشی از پوست بیرون‌زده و اصلاح آن، افراد می‌توانند ناحیه ناف خود را به شکل دلخواه خود درآورند.

پرکننده پا

کفش‌های پاشنه بلند، با وجود محبوبیتشان در دنیای مد، می‌توانند به پاها آسیب بزنند و باعث ایجاد ناراحتی شوند. به همین دلیل، برخی از زنان برای افزودن کمی «بالشتک» و راحتی به توپ‌های پا، فیلرهای پوستی را تزریق می‌کنند. عده‌ای معتقدند این روش به کاهش فشار و درد ناشی از پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند کمک می‌کند.

شکافتن زبان

شکافتن زبان، که شاید ترسناک‌ترین جراحی از این فهرست باشد، شامل شکافتن زبان به دو بخش است تا شبیه زبان چنگال دار مار شود. این روش به طور خاص برای افرادی که به دنبال تغییرات شدید و غیرمعمول در ظاهر خود هستند، طراحی شده است و می‌تواند تاثیر قابل توجه منفی بر روی ظاهر و نحوه گفتار فرد بگذارد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 21 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خلوت جالب و حال خوش علی ضیا در حرم امام رضا در زیارت شبانگاهی‌اش+ویدیو/ زیارتت قبول
مراحل سابمیت مقاله
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
خلاقیت خنده دار مادر ایرانی در خشک کردن لواشک؛ شروع از پشت بام و ادامه تا درِ ورودی +عکس/ مادر من مگه فرش شستی که اینطوری پهن کردی😂
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی