دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

علت پیامک شهرداری به مردم چیست؟ 

یکشنبه، 18 دی 1401
کد خبر: 237435
ساعد نیوز: شهرداری تهران در روزهای اخیر اقدام به ارسال پیامک به شهروندان در ۲۲ منطقه تهران کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از همشهری آنلاین، طرح "من شهردارم" به عنوان یکی از بزرگترین طرح های نظرسنجی مدیریت شهری برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهر و در ادامه آن شفاف سازی نظام اداره شهر از سوم دی ماه در مناطق ۲۲گانه شهر تهران آغاز و تا ۲۰ دی ادامه دارد.

مجید باقری؛ معاون برنامه ریزی و امور شوراهای شهرداری تهران در تشریح روند اجرای طرح "من شهردارم" که مربوط به دریافت نظر شهروندان تهرانی در مورد پروژه های محله ای آنها و تخصیص اعتبار در بودجه سال آینده شهرداری تهران است، گفت: خوشبختانه طرح "من شهردارم" مورد استقبال شهروندان تهرانی قرار گرفته است.

او تصریح کرد: قرار بود این طرح از ۳ دی ماه تا ۱۳ دی ماه اجرا شود که شهرداری های مناطق با اشاره به استقبال خوب شهروندان و تبلیغات و مشارکت گسترده ای که انجام شده و زیرساختی که فراهم شده اعلام کردند پتانسیل برای مشارکت شهروندان بیشتر از حد فعلی است. بنابراین با توجه به موافقت شهردار تهران، اجرای این طرح تا ۲۰ دی ماه تمدید شد.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه مشارکت در خصوص پروژه های محله ای محدوده شهروندان در نخستین بازخورد حس خوب مشارکت و اخذ نظر از آنها را فراهم می کند، افزود: پس از تخصیص بودجه به این پروژه ها قطعا تاثیرات مثبت آن را شاهد خواهیم بود. در حال حاضر ما فقط جمع آوری داده ها را داریم و پس از آن وارد آنالیز داده ها خواهیم شد. لذا فعلا بهتر است که به سمت تشویق شهروندان برای اعلام نظرشان در این طرح برویم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
سابمیت مقاله چیست؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب