علی اوجی: حامد آهنگی مسخره بازی هاش عالیه! با خاک یکسان شد...

  سه شنبه، 17 مهر 1403
علی اوجی: حامد آهنگی مسخره بازی هاش عالیه!  با خاک یکسان شد...
ساعدنیوز: حضور علی اوجی در برنامه شبهای آهنگی با حواشی جذابی همراه بود. در این ویدئو کل کل علی اوجی با حامد آهنگی را تماشا می کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، علی اوجی بازیگر، کارگردان و تهیه کننده کشورمان 17 اسفند 1362 در تهران متولد شد. این هنرمند فرزند فرزانه لطفی پور و زنده یاد حسن اوجی از خطاطان مشهور است و دارای یک خواهر و برادر می باشد که برادر او سالها قبل فوت کرد. بعد از حضور نرگس محمدی در برنامه دورهمی، با علی اوجی در سریالی به نام پیکسل نقش آفرینی کرد، سپس برای اجرای یک نمایش راهی مشهد شدند که در نهایت علی اوجی در حرم مطهر امام رضا (ع) از نرگس محمدی خواستگاری کرده و پاسخ مثبت دریافت نمود و مراسم این زوج در اردیبهشت 1396 برگزار شد.

بعد از حضور نرگس محمدی در برنامه دورهمی، با علی اوجی در سریالی به نام پیکسل نقش آفرینی کرد، سپس برای اجرای یک نمایش راهی مشهد شدند که در نهایت علی اوجی در حرم مطهر امام رضا (ع) از نرگس محمدی خواستگاری کرده و پاسخ مثبت دریافت نمود و مراسم این زوج در اردیبهشت 1396 برگزار شد.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
گشتی در خانه دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی؛ از دکوری‌ها و عتیقه جات گرانقیمت تا چیدمان منزل به سبک ترکیب مدرن و سنتی+ویدیو/ مشهود بودن سلیقه شرقی در انتخاب لوازم منزل (295 نظر) مهران غفوریان: کارگردان از من خواست برقصم و خیلی خوب رقصیدم شب که اومدم خونه گریه کردم احساس کارگری میکردم!+فیلم (219 نظر) چیدمان شیک مبلمان لاکچری و خوش رنگ خانه مدرن علی دایی/ آینه کنسول سلطنتی،آباژور، میز پیانو، گل و گیاه آپارتمانی خاص و گلدان عتیقه همسر باسلیقه شهریار ایران 👌 (116 نظر) پاسخ معنادار و جالب پزشکیان به حضور در نماز جمعه امروز به امامت رهبر معظم انقلاب/ صف اول نشد صف آخر می نشینیم+ویدیو (98 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مادر باهوش برای حمل 6 قلوهایش با کالسکه سفارشی در خیابان حماسه ساز شد+عکس/ مغز نگو معدن طلا بگو (95 نظر) مازیار لرستانی: وقتی3 سالم بود به من می‌گفتند دامن بپوش و منم می‌گفتم من پسرم و اسمم یا مازیاره یا کامبیز+ویدیو (94 نظر) (عکس) خنده معنادار آقا در کنار موشک‌های بالستیک سپاه / پیرِ ما اشرف مخلوقات است ... (85 نظر) گیتی قاسمی: بعد از جدا شدن از همسرم بی خانمان بودم و در فرودگاه می خوابیدم +ویدئو (78 نظر) علی دایی: احمدی نژاد را به رختکن راه ندادم، در نامه‌ای محرمانه از تیم ملی اخراجم کرد! (67 نظر) خلاقیت یک طلبه برای در امان نگه داشتن مردم از گرمای آفتاب به کمک عمامه‌اش (62 نظر) اولین روز تولد مهلا خانم نوه دوست داشتنی مسعود پزشکیان در بیمارستان با حضور رئیس جمهور/ خداوند حافظ و نگهدارش باشه+عکس (58 نظر) علیرضا بیرانوند: توی شهر خرم آباد برای چند تا خانواده خونه گرفتم با رهن کامل و سندشون پیش خودمه؛ هر سری که میرم اضافه تر میشن+ویدیو (58 نظر) نگاهی به واکنش هنرمندان و بازیگران به حملات دیشب ایران به اسرائیل؛ از نفیسه روشن و مهران غفوریان تا ژیلا صادقی و فرزاد حسنی+عکس (58 نظر) محمود فکری: فرهاد مجیدی نه تعصب دارد نه دانش فقط یک ارتش فحاش سایبری دارد! (47 نظر) نگاهی به سیگار کشیدن خلاف عرف بازیگران زن در فیلم‌های سینمایی؛ از ستاره پسیانی و سحر دولتشاهی تا نگار جواهریان و طناز طباطبایی + ویدیو (46 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه چهارشنبه 18 مهر 1403
به مناسبت روز جهانی کودک؛ مروری بر کارتون‌های کودکان مظلوم دهه شصتی که با تماشای آن به جای لذت، تپش قلب می‌گرفتند+ عکس
حکایت های خواندنی ؛ 3 حکایت بسیار جالب از ملانصرالدین تا ...
خانه بهداشت یحموره در شعیبیه شوشتر افتتاح شد
شرکت کشت و صنعت کارون بزرگترین واحد تولد شکر ایران و خاورمیانه
اولین تور مرندگردی فعالان گردشگری آذربایجان شرقی
رونمایی از محمد امین دوستی در سریال جدید منوچهر هادی + عکس
اولین روز مدرسه مهران مدیری و رامبد جوان؛ از کتک خوردن در اولین روز مدرسه تا چسبیدن به تیر چراغ برق+عکس
خانه‌داری یک کدبانو؛ فوت و فن تهیه خیار شور خانگی/ فوت کوزه‌گری خیارشورهای ترد و خوشمزه+نکته مهم برای کپک نزدن خیارشور
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 18 مهر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 18 مهر 1403+فیلم
خنده دارترین سکانسی که ساختمان پزشکان را محبوب ترین سریال کرد!😂
(عکس) عجیب ترین قوری های دنیا با طرح حیوانات؛ جرات دارید تو این قوری ها چای دم کنید؟
سلطان مارهای ایران؛ مرد کُردی که نه‌تنها از نیش، زهر و ظاهر چندش‌آور مار ترسی ندارد بلکه از زندگی با آنها لذت میبرد/ عجب دل و جرئتی داره+عکس
علایم بی احترامی مرد به زن: 12 نشانه بی احترامی در یک رابطه که نباید نادیده بگیرید
منتخب روز   
خانه مسعود پزشکیان زیر ذره‌بین؛ از مبلمان قدیمی و صنایع دستی اصفهان روی میز تا فرش تبریز اتاق نشیمن و دیوارهای گچیِ کنده شده، بدون کاغذ دیواری+عکس/ باصفا به سبک خانه‌‌های قدیمی (فیلم) فرار آمریکایی‌ها از خلیج فارس قبل از پاسخ کوبنده سپاه! / که میگفتین اسرائیل پشتش به آمریکا گرمه؟ این هم از آمریکا! تصویری جالب و پُربازدید از رهبر معظم انقلاب فنجان به دست در راهپیمایی لندن روش های نگهداری و تازه ماندن لیمو ترش دقایقی پیش؛ لبخند رضایت و حال خوش رهبر معظم انقلاب هنگام اعطا نشان فتح به سردار حاجی زاده پس از درخشش در موشک باران اسرائیل+عکس گفتگوی جذاب مسعود پزشکیان با خلبانان جت اسکورت در آسمان: انتظار نداشتیم شما ها به زحمت بیافتید؛ باعث زینت و افتخارید +ویدیو این فیلم از رهبر معظم انقلاب حسابی صهیونیست‌ها را عصبانی کرد؛ آرامش رهبری پس از پایان نماز و تبرک ایشان به تربت امام حسین(ع)+ویدیو سید حسن نصرالله: در ایران بازداشت شدم، آن هم بعد از پیروزی انقلاب و در جمهوری اسلامی! 7 تا از زیباترین جاده های ایران در فصل پاییز حضور پُر رنگ پسران ارشد رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در نماز جمعه تاریخی دیروز؛ سیدمصطفی خامنه‌ای و یوسف پزشکیان+عکس دست مریزاد اندیشمند جهان عرب به رهبر معظم انقلاب پس از حمله موشکی به اسرائیل؛ احسنت ای خراسانی+عکس مسعود پزشکیان در هواپیما: اگر قراره بمیرم با شهادت بمیرم بهتر است +ویدیو/ گر مرد رهی میان خون باید رفت، از پای فتاده سرنگون باید رفت