دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

آمادگی بدنی حیرت انگیز موسی اسماعیل پور هرکول مازنی با سیکس پک جذاب +فیلم/ باورت میشه 43 سالشه 

چهارشنبه، 07 شهریور 1403
ساعدنیوز: موسی اسماعیل پور متولد 30 شهریور 1360 در فریدون کنار ، قهرمان فیتنس است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی می باشد که ورزش را از کشتی شروع کرد سپس وارد بدنسازی شد و به قهرمانی در آسیا رسید و حالا مربیگری می کند.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، موسی اسماعیل پور سال 1393 در 33 سالگی توانست مقام نایب قهرمانی جهان در رشته فیتنس (WBPF) در مسابقات هند را بدست آورد.

یکسال بعد در مسابقات بدنسازی آرنولد کلاسیت اروپا (آماتوری) IFBB باز هم نایب قهرمان شد و سال 1395 توانست به مدال قهرمانی بدنسازی برسد.

یک ماه قبل از مسابقات کشوری ، مینیسک پام پاره شد و با همان وضعیت خود را به مسابقات کشوری و جهانی هند رساندم و در هر دو مسابقه نایب قهرمان شدم

اسماعیل پور قبل از ورود حرفه ای به عرصه مربیگری در زمینه فروش استرویید فعالیت داشت سپس مربیگری چهره های مشهور را برعهده گرفت.

او سال 1400 بعد از اینکه عبدالمهدی نصیرزاده به ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام رسید توانست به سرمربی گری تیم فیتنس تیم ملی برسد.

این قهرمان بدنسازی قبل از سرمربیگری تیم ملی فیتنس اعلام کرد از طریق مربیگری و گرفتن شاگرد حدود 60 میلیون تومان در ماه درآمد دارد

می گوید 10 میلیون هزینه اجاره خونه اش می شود اما مسافرت های خارجی اش در ماه تا 50 میلیون تومان هزینه بر می دارد و برای دندون ، مو ، لباس و مکمل هایی که مصرف می کند اسپانسر هزینه هایش را تقبل می کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 07 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خلاقیت خنده دار پدر باهوش برای بالا بردن کالسکه فرزندش از پله‌های پارک+ویدیو/ نشان پدر نمونه حق توئه، سهم توئه😂
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
شعر دلنشین و زیبای استاد شفیعی کدکنی برای خسرو آواز ایران، محمدرضا شجریان/ بخوان که از صدای تو سپیده سر برآورد/ وطن، زِ نو، جوان شود دمی دگر برآورد
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله
رهبر معظم انقلاب: من و آقای رفسنجانی وضع مالی خوبی نداشتیم آنقدر به بقال سر کوچه بدهکار شدیم خجالت می کشیدیم برویم و تقاضای نسیه کنیم
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
تصویری از غیرت مثال‌زدنی رهبر معظم انقلاب به زن ایرانی در میان جمعیت+ویدیو