دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

یادی کنیم از آمادگی جسمانی حیرت انگیز امین حیایی در برنامه عصر جدید / ببینید چطوری فرز و چابک حرکت کرد ، همه رو شوکه کرد ! + ویدیو 

چهارشنبه، 24 مرداد 1403
ساعد نیوز : آمادگی جسمانی حیرت انگیز امین حیایی در برنامه عصر جدید که تمامی تماشاگران و داوران از این چابکی آقای بازیگر شکه شدند . وقتی هم ازش می پرسند چطوری رفتی بالا میگه ریسمانو میگیری میری بالا کاری نداره که ، چقدر هم فروتن هستند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، امین حیایی بازیگر کشورمان که متولد 19 خرداد 1349 می باشند . حیایی فعالیت خود را در سال 1370 با حضور در فیلم دو همسفر آغاز و تاکنون در آثار گوناگون، فیلم، سریال و تئاتر حضور داشته است. او برای دو فیلم شب (1386) و برف آخر (1400) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر را کسب کرده است. حیایی همچنین در سال 1396 برای بازی در فیلم شعله‌ور نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد و در نهایت دیپلم افتخار نقش اول مرد را کسب کرد.

او به‌عنوان یکی از داوران مسابقهٔ تلویزیونی عصر جدید به کارگردانی احسان علیخانی فعالیت کرده است. وی از سال 1377 با بازیگر ایرانی، نیلوفر خوش‌خلق ازدواج کرده و یک فرزند نیز از همسر نخست خود دارد.

امین حیایی در 19 خرداد 1349 در دامغان در محلهٔ خوریا، به دنیا آمد. پدرش تقی حیایی دارای شغل آزاد بود. در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی-سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. در سال 1370 بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنوارهٔ فیلم فجر نامزد دریافت جایزهٔ بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده‌های خورشید» شد. او در نخستین نقش‌آفرینی‌اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم «سیب سرخ حوا» (1378) حاضر شد. وی در سال 1381 با بازی در شش فیلم: مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت روی پردهٔ سینماهای تهران رفت. حیایی همچنین تا به حال در چهار فیلم هتل کارتن، دست‌های آلوده، مزاحم و تله از ساخته‌های سیروس الوند به ایفای نقش پرداخته است. وی در سال 1386 برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنوارهٔ فیلم فجر برای بازی در فیلم شب شد.

در این صفحه از سایتمان سکانسی از برنامه پر طرفدار عصر جدید را می بینید که وقتی آقای مجری احسان علیخانی از امین حیایی در خواست می کند که از طناب بالا برود و او نیز با حرکات فرز و چابکش آمادگی جسمانی فوق العاده اش را به رخ می کشد .


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 24 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ممنوع الورودی ساعد سهیلی به دُبی ؛ ماجرا از چه قرار است؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
مراحل سابمیت مقاله
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله
روزی که آمریکایی ها برای دست دادن با هادی چوپان کنار استیج مستر المپیا صف بستند +فیلم/ مرام و معرفت گرگ پارسی رو ببینید تا کمر خم شده 😍
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟