آموزش دانلود کردن از برنامه کاربردی پینترست

  جمعه، 22 مهر 1401   زمان مطالعه 4 دقیقه
آموزش دانلود کردن  از برنامه کاربردی  پینترست
این روزها برنامه پینترست علاقه مندان زیادی را جذب خود کرده‌است. اما برای کاربران این سوال پیش می‌آید که چطور از برنامه پینترست دانلود کنیم؟ ما در این مقاله به شما بهترین روش دانلود از پینترست را آموزش خواهیم داد، بنابراین با ما همراه باشید.

پینترست یک شبکه اجتماعی و سرویس اشتراک گذاری عکس همچون اپلیکیشن اینستاگرام است که دامنه موضوعات تحت پوشش آن روز به روز در حال افزایش است. یکی از کاربرد های اصلی این برنامه به اشتراک گذاری ایده ها به همراه تصویر است. اگر یک نقاش، طراح و یا گرافیست هستید و به دنبال ایده های جذاب و متنوع برای کار خود می گردید، بدون شک این شبکه اجتماعی اشتراک تصاویر میتواند غنی ترین آرشیو ممکن را در اختیار شما قرار دهد، پس در نصب آن درنگ نکنید. شما همچنین میتوانید در محیط برنامه کاربران مورد علاقه خود را دنبال کنید تا آخرین عکس ها و ویدئو های آن ها را از دست ندهید. دسته بندی های بسیار متنوعی دارد و تقریبا کاربران با هر سلیقه ای می توانند تصویر یا ایده مورد نظر خود را در آن پیدا کنند. البته باید خاطرنشان کرد که کاربرد این برنامه تنها به بارگذاری و مشاهده تصاویر ختم نمی شود، بلکه محتوای مرتبط با دسته بندی مورد نظر را نیز میتوانید در آن پیدا کنید. به طور مثال یکی از بخش های بسیار محبوب قسمت دسته بندی آشپزی آن است که کاربران علاوه بر به اشتراک گذاری تصاویر غذاهای خود، دستور پخت آن ها را نیز منتشر میکنند و شما میتوانید از آن ها استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه به اشتراک گذاری تجربیات کاربران در زمینه های مختلف به همراه تصویر است. کاربران در این بخش بهترین تجربه های خود را در سفر به مناطق مختلف، رستوران های متنوع و بهترین مکان های توریستی را با سایرین به اشتراک میگذارند. یکی دیگر از دسته بندی های مورد علاقه کاربران بخش Wedding Tips است که در آن میتوانید ایده های جذاب و خلاقانه ای برای مراسم عروسی از برنامه ریزی برای لباس تا تزیین سالن به دست بیاورید.پینترست در زمینه چیدمان و دکوراسیون خانه نیز آرشیو بسیار کامل و البته به روزی دارد که در آن میتوانید متناسب با سلیقه خود مدل مورد نظر را بیابید. از دیگر بخش های بسیار محبوب این برنامه قسمت Fitness یا بدنسازی است که کاربران در ان میتوانند برنامه تمرینی مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند. در این بخش علاوه بر برنامه تمرینی، دستور تغذیه مناسب برای دوره های مختلف بدنسازی نیز به صورت رایگان توسط کاربران به اشتراک گذاشته میشود و همین مسئله قسمت Fitness را به یکی از محبوب ترین بخش های این برنامه تبدیل کرده است. پین ترست همچنین در بخش لباس آخرین مدل های روز را از بهترین طراحان دنیا به اشتراک میگذارد که برای ایده گرفتن هم جهت خرید لباس و هم جهت طراحی لباس بسیار کاربردی است و ما نصب آن را به شما توصیه میکنیم. پینترست همچنین به شما این امکان را میدهد تا پست های مورد علاقه خود را ذخیره کرده تا بعدا بتوانید آن ها را مشاهده کنید. مهمترین ویژگی این برنامه اما بدون شک کیفیت فوق العاده تصاویر و نوع چینش آن هاست که در نگاه اول به شدت کاربر را تحت تاثیر قرار می دهد.

چگونه از برنامه پینترست دانلود کنیم؟

اگر دنبال یکی از برترین شبکه های اشتراک گذاری تصاویر، ویدیو و گیف می گردید بدون شک، پینترست بهترین انتخاب است. در اپلیکیشن پینترست تصاویر بدون لوگو و واتر مارک است. شاید در ابتدا که برنامه را نصب می کنید با خودتان بگویید دانلود فیلم کاری ندارد ولی زمانی که با ویدیو جذابی رو به رو شوید این سوال برای شما بوجود خواهد آمد که چگونه در برنامه پینترست ویدیو دانلود کنیم؟ به همین دلیل در ادامه چند روش دانلود فیلم از پینترست آموزش خواهیم داد.

روش های دانلود از برنامه Pinterest

در این قسمت چند روش دانلود فیلم از پینترست را در اختیارتان قرار می دهیم تا به راحتی ویدیو مورد نظر خود را دانلود و ذخیره نمایید.

دانلود فیلم از پینترست با flydownloader

با flydownloader به راحتی از پینترست فیلم دانلود و ذخیره نمایید. برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا وارد اپلیکیشن یا سایت رسمی پینترست شوید.
  • لینک ویدیو را کپی کنید.
  • مرورگر را باز کنید و در گوگل عبارت flydownloader را سرچ نمایید.
  • لینک ویدیویی را که در مرحله اول کپی کرده بودید، در کادر مشخص وارد کنید.
  • سپس روی گزینه Download کلیک نمایید.
  • حالا شما می توانید ویدیو پینترستی خود را با کیفیت بالا دانلود و ذخیره کنید.

دانلود با وب سایت آنلاین pinterestvideodownloader

این دانلودر با رابط کاربری راحت به طور اختصاصی برای پینترست طراحی شده است. برای استفاده از این وب سایت مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد سایت pinterestvideodownloader شوید.
  • سپس وارد پینترست شوید و آدرس URL عکس، فیلم یا گیف مورد نظر خود را کپی نمایید.
  • حالا وارد وب سایت شوید و آدرس کپی شده را در محل مشخص شده قرار دهید.
  • سپس روی دکمه قرمز رنگ “Download” کلیک کنید.
  • حالا وارد صفحه ای می شوید؛ برای دانلود ویدیو، روی دکمه سبز رنگ “Download Video File” کلیک نمایید.
  • دانلود ویدیو شروع می شود و پس از دانلود فایل در سیستم شما ذخیره خواهد شد.

درضمن برای دانلود عکس و گیف از پینترست هم می توانید از این سایت استفاده کنید.

دانلود آنلاین ویدیو از پینترست با PokoPin

اگر به صورت رایگان می خواهید از پینترست ویدیو دانلود کنید، از PokoPin استفاده کنید.

برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا وارد اپلیکیشن پینترست شوید و آدرس ویدیو را کپی کنید.
  • مرورگر خود را باز کنید و وارد وبسایت pokopin.com شوید.
  • لینک ویدیو را در آنجا وارد کنید.
  • سپس دکمه Download را انتخاب نمایید و ویدیو را دانلود کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (648 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (111 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (90 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (53 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (45 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (33 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (11 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان