دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

آموزش خرید بهترین هاست دانلود با ارزان ترین قیمت ممکن 

شنبه، 16 دی 1402
هر سوالی در رابطه با خرید هاست دانلود دارید با پشتیبانی 24 ساعته شتابان هاست درمیان بگذارید. (تلفن 02491311031) | خرید هاست دانلود ایران و هاست دانلود اروپا با تخفیف ویژه از شتابان هاست با کد تخفیف shetabanhost

خوشبختانه مدیران سایت با خرید هاست، دیگر نگران مدیریت سرور نیستند. اگر قصد خرید دامنه با قیمت مناسب را دارید، شتابان هاست در کنارتان هست. هاستینگ یا میزبانی وب یکی اصلی‌ترین عوامل موفقیت یک وب سایت است. زمانی که شما یک وب سایت راه‌اندازی می‌کنید، برای اینکه بتوانید آن را به‌صورت آنلاین در دسترس کاربران قرار دهید باید برای فایل‌های وب سایت خود یک سرور تهیه کنید. شما با استفاده از خدمات هاستینگ، می‌توانید فایل‌های وبسایت خود را به‌صورت دائمی و پایدار در دسترس کاربران قرار دهید و به‌راحتی از ویژگی‌های مختلفی مانند پهنای باند، فضای ذخیره‌سازی و پشتیبانی فنی استفاده کنید. اگر برای میزبانی وب خود قصد خرید هاست دانلود را دارید و نمی‌دانید که چگونه آن را تهیه کنید، در ادامه این مقاله از ساعدنیوز به بررسی نحوه خرید هاست و هاست دانلود می‌پردازیم.

«خرید هاست دانلود ایران و هاست دانلود اروپا با تخفیف ویژه از شتابان هاست؛ کد تخفیف: shetabanhost»

برای وب سایت چه نوع هاستی را خریداری کنیم؟

اگر شما قصد خرید هاست را دارید و به دنبال یک راهنمای خرید هاست هستید تا بتوانید به‌راحتی هاست موردنظر خود را تهیه کنید، این بخش را که به‌عنوان راهنمای خرید هاست است را به‌دقت بررسی کنید:

  • خرید هاست وردپرس

این نوع هاست یکی از سرویس‌های میزبانی وب سایت باکیفیت است و برای سایت‌هایی که با سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهینه شده‌اند، استفاده می‌شود. در ضمن این هاست پرسرعت، برای انواع سایت‌های وردپرسی (فروشگاهی، بلاگی و…) کاربرد دارد. شما می‌توانید با خرید هاست وردپرس در کمترین زمان و با پلن‌های مختلف سالانه و ماهانه سایت وردپرس خود را راه‌اندازی کنید. خرید هاست وردپرس خارج و ایران با قیمت مناسب و دارای سخت‌افزار قدرتمند افزون بر تضمین کیفیت و سرعت با امنیت بالا تجربه‌ای ماندگار از مدیریت سایت برای شما مهیا می‌کند.

لینک خرید هاست حرفه ای وردپرس از شتابان هاست:

https://shetabanhost.com/vip-hosting

  • خرید هاست سی پنل ایران

اگر شما قصد خرید هاست سی پنل ایران را دارید، باید بدانید این نوع هاست در بین مدیران وب‌سایت‌ها و وبمسترها در داخل کشور بسیار محبوب است و کارایی بالایی دارد. هنگامی که کاربری در کشور، با وارد کردن آدرس وب‌سایت موردنظر خود روی مرورگر، تقاضای مشاهده اطلاعاتی از یک سرور در موقعیت ایران که سرویس میزبانی سایت مربوطه روی آن است را ارسال می‌کند، به علت وجود سرور مربوطه در ایران، اطلاعات بدون نیاز به مسیردهی و در کوتاه‌ترین زمان از سرورهای خارج از کشور، به دست کاربر می‌رسد.

درصورتی‌که بخش عمده کاربران وب‌سایت شما در ایران هستند، توصیه می‌کنیم هاست سی پنل خود را در موقعیت جغرافیایی ایران خریداری کنید. در این حالت فاصله بین سرور میزبان و کاربران شما کاهش و سرعت سایت شما افزایش می‌یابد.

لینک خرید هاست سی پنل ایران از شتابان هاست:

https://shetabanhost.com/iran-cpanel-hosting

  • خرید هاست سی پنل اروپا

اگر شما قصد خرید هاست سی پنل اروپا از شتابان هاست را دارید، باید بدانید که این هاست در دیتاسنترهای اروپایی با به‌روزترین تجهیزات شبکه و کامپیوتری مدیریت می‌شود. همچنین هاست سی پنل اروپا در مقایسه با سایر نمونه‌های داخلی از لحاظ سرعت و کیفیت بارگذاری سایت عملکرد بهتری دارد. هاست سی پنل اروپا از هرگونه تحریم‌های سرویس‌دهنده‌ها و قطعی‌های شبکه‌ای به‌دور است و مدت‌زمان پاسخ‌دهی فوق‌العاده‌ای نیز دارد.

لینک خرید هاست سی پنل اروپا از شتابان هاست:

https://shetabanhost.com/europe-cpanel-hosting

  • خرید هاست بک آپ

فضای ذخیره‌سازی هاست بکاپ بسیار بالا است و برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا از اطلاعات وب‌سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. همچنین یکی از بهترین مزایایی که با خرید هاست بک ‌آپ به دست می‌آورید، امنیت بالای آن است که برای اطلاعات شما فضایی امن ایجاد می‌کند. علاوه بر این شما با خرید هاست بک‌آپ از قابلیت‌هایی مانند امکان بارگذاری اطلاعات برای سایت‌ها و صاحبان مشاغل، فضای میزبانی پشتیبان، در فضای ابری برخوردار می‌شوید.

لینک خرید هاست بک آپ از شتابان هاست:

https://shetabanhost.com/backup-hosting

  • خرید هاست دانلود ایران

شما با خرید هاست دانلود ایران از شتابان هاست، یک میزبانی مطمئن برای فایل‌های وب‌سایت دانلودی خود تهیه می‌کنید. هاست دانلود ایران یک سرویس بهینه با استفاده از سخت‌افزاری قدرتمند که برای میزبانی سایت‌هایی با حجم بالا، مانند نرم‌افزار، عکس، سایت دانلود موزیک، ویدئو و... به کار می‌رود. همچنین بدون کاهش سرعت و پایان ترافیک، می‌توانید فایل‌های خود را دانلود و آپلود کنید. شتابان هاست برای راحتی کاربرانی که به ترافیک بالایی نیاز دارند، هاست دانلود ایران با سخت‌افزار قدرتمندی استفاده می کند.

لینک خرید هاست دانلود ایران از شتابان هاست:

https://shetabanhost.com/iran-download-hosting

  • خرید هاست دانلود اروپا

خرید هاست دانلود اروپا برای دسته‌ای از وب‌سایت‌ها و صاحبان مشاغل توصیه می‌شود که می‌خواهند داده‌های گوناگون را برای استفاده کاربران در نقاط متعدد جهان آپلود کنند. هاست دانلود اروپا برای ذخیره فایل‌هایی با حجم بالا کاربرد دارد و حجم مناسبی را برای کاربران ارائه می‌دهد.

هاست دانلود اروپا در پهنای باند محدودیتی ندارد، کاربران می‌توانند با بیشترین سرعت فایل موردنظر خود را دانلود کنند. از سایر مزیت‌های این سرویس می‌توان به قابلیت پاسخگویی هم‌زمان به چند کاربر و آپتایم بالا اشاره کرد.

لینک خرید هاست دانلود اروپا از شتابان هاست:

https://shetabanhost.com/de-download-hosting

معیارهای خرید هاست دانلود پرسرعت و ارزان

هاست دانلود چیست؟ هاست دانلود به معنای میزبانی و میزبانی وب است که به فرایند ذخیره‌سازی و ارائه فایل‌ها، صفحات وب و سایر سرویس‌ها روی یک سرور می‌پردازد. هاست شامل فضای ذخیره‌سازی، پهنای باند، دسترسی به پایگاه‌داده و سایر منابع سیستمی موردنیاز برای اجرای وبسایت و برنامه‌های مرتبط با آن می‌شود.

«خرید هاست دانلود ایران و هاست دانلود اروپا با تخفیف ویژه از شتابان هاست؛ کد تخفیف: shetabanhost»

در خرید هاست دانلود باید معیارها و نکاتی را موردتوجه قرار دهید تا بتوانید یک هاست خوب و باکیفیت خریداری کنید.

- سایت‌ساز

امروزه ارائه‌دهندگان هاست، بعضی از سایت سازها را به شما معرفی می‌کنند تا بتوانید از طریق آن‌ها به‌آسانی سایت خود را ایجاد کنید. اما سایت سازها محدودیت‌هایی دارند. اگر می‌خواهید یک سایت حرفه‌ای برای خود طراحی کنید، بایستی از یک طراح سایت کمک بگیرید.

- درایوهای حالت جامد

در بین انواع مختلف هارد، SSDها از HDDها بهتر هستند. ازآنجایی‌که قیمت خرید هاردهای SSD بسیار بالاتر از هاردهای HDD است، اما از لحاظ کیفیت سرعت و امنیت در مقایسه با هاردهای HDD بسیار بالاتر هستند. اگر می‌خواهید سایت شما، قوی، سریع و امن باشد، باید هزینه بیشتری بپردازید و هاردهای SSD را خریداری کنید.

درصورتی‌که قیمت برای شما مهم است و می‌خواهید هاستی با قیمت مناسب تهیه کنید، باید یک هاست با درایو جامد HDD بخرید. این مورد نیز یکی دیگر از ملاک‌هایی است که باید هنگام خرید به آن توجه کنید.

- پهنای باند

پهنای باند نشانگر سطح ترافیک و کیفیت اطلاعات مجاز برای انتقال بین کاربران، سایت و اینترنت است. شرکت هاستینگ شتابان هاست، سطح گوناگونی از پهنای باند را به مشتریان خود عرضه می‌کند که باید باتوجه‌به نیاز خود بین پهنای باندهای گوناگون یکی را انتخاب کنید.

- ذخیره‌سازی

یکی از مهم‌ترین ملاک‌ها در انتخاب یک هاست دانلود مناسب، میزان فضای لازم برای ذخیره‌سازی داده‌های شما است. این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد. به‌عنوان‌مثال برای یک سایت کوچک یا سایتی که تنها می‌خواهید در آن مقاله‌های متنی منتشر کنید، می‌توانید با یک هاست دانلود ساده کار خود را انجام دهید؛ اما برای یک فروشگاه بزرگ، شما به یک هاست کاملاً اختصاصی یا یک هاست با فضای ذخیره‌سازی بالا نیاز دارید.

- انعطاف‌پذیری

انعطاف‌پذیری سرویس‌های میزبانی وب از دو جهت اهمیت دارند. اولین مورد این است که امکان دارد سایت شما با شمار عظیمی از بازدیدکنندگان روبه‌رو شود. در این شرایط، هاست دانلود شما باید بتواند تا این تعداد از بازدیدکننده را پشتیبانی کند. دومین مورد نیز این است که هاست شما باید از لحاظ قابلیت ارتقایافتن و آپدیت شدن در قسمت‌هایی مانند فروش سایت و افزایش ترافیک منعطف باشد.

- دسترسی

سرویس‌های میزبانی که هاست دانلود را به شما عرضه می‌کنند، باید در کنار آن یک پنل مدیریت نیز ارائه دهند. این ویژگی از لحاظ راحتی و بالا بودن دسترسی به پنل مدیریت هاست و سایت اهمیت بسیار زیادی دارند.

- امنیت

امنیت هاست دانلود شما یکی از اصلی‌ترین فاکتورها در انتخاب هاست است و شما باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید. هک شدن یکی از مواردی است که در حال حاضر همه از آن وحشت دارند، اما شما می‌توانید با انتخاب یک هاست و سرور قابل‌اعتماد، از هک شدن جلوگیری کنید. اگر می‌خواهید یک سایت فروشگاهی راه بیندازید و به فروش آنلاین نیاز دارید، ابتدا باید از هر نظر امنیت سایت خود را افزایش دهید. یکی از این روش‌ها، به‌کارگیری یک هاست بسیار امن است.

- پشتیبانی

پشتیبانی هاست دانلود نیز یکی دیگر از مهم‌ترین و اساسی‌ترین ملاک‌های انتخاب آن است. امکان دارد به دلایل مختلفی مشکلاتی برای سایت یا هاست شما پیش بیاید. به همین دلیل باید سرویس ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی مطلوبی داشته باشد.

- مکان و لوکیشن سرور

لوکیشن و مکانی که هاست دانلود در آن قرار دارد، یکی دیگر از فاکتورهای انتخاب هاست است. اینکه هاست شما در چه کشور و در چه مکانی قرار دارد، در سرعت سایت شما مؤثر است. هر چقدر سرعت سایت شما بالا باشد، رتبه سایت شما بهتر خواهد بود و این در پیشرفت کار به شما کمک می‌کند. به‌عنوان‌ مثال سرعت یک سایت فروشگاهی خارجی مانند آمازون در مقایسه با سایر سایت‌های فروشگاهی ایران بسیار زیاد است.

- بک‌آپ‌گیری مناسب

یک سرویس میزبانی باید برای شرایط بحرانی آمادگی لازم را داشته باشد و به بهترین شکل از سایت شما، بک‌آپ بگیرد تا بتوانید هنگام بروز مشکل از آن استفاده کنید.

نحوه خرید هاست دانلود پر سرعت و ارزان از شتابان هاست

شما برای خرید هاست دانلود نخست باید در سایت شتابان هاست ثبت‌نام کنید.

https://my.shetabanhost.com/clientarea.php

درصورتی‌که از قبل در سایت ثبت‌نام کرده‌اید، تنها کافی است وارد حساب کاربری خود شوید.

  1. پس از ثبت‌نام و ورود به داشبورد، وارد منوی سرویس‌ها شوید و گزینه سفارش جدید را انتخاب کنید.

  2. از منوی سمت راست باید از بین سرویس‌های موجود، سرویس هاست دانلود ایران و اروپا موردنظر خود را بر اساس قابلیت‌هایی که دارند، انتخاب کنید. مهم‌ترین نکته‌ای که باید هنگام خرید این سرویس‌ها به آن توجه کنید، میزان فضای ذخیره‌سازی است؛ زیرا میزان فضای هاست برای آپلود و دانلود فایل اهمیت بسیار زیادی دارد.

  3. اکنون باید دامنه هاست دانلود موردنظر خود را مشخص کنید. در ضمن امکان نامگذاری دامنه هاست دانلود متفاوت، با دامنه اصلی سایت نیز وجود دارد، اما این اقدام را از لحاظ سئو و استاندارد توصیه نمی‌کنیم.

  4. همچنین شما این اجازه را دارید که مطابق استراتژی هاست دانلود خود، هر یک از گزینه‌های دیگر را نیز انتخاب کنید.

  5. در این مرحله سفارش خرید هاست دانلود را تکمیل کنید و هزینه آن را بپردازید.

توجه: هر سوالی در رابطه با خرید هاست دانلود دارید با پشتیبانی 24 ساعته شتابان هاست درمیان بگذارید. (تلفن 02491311031)

https://my.shetabanhost.com/submitticket.php

سؤالات متداول درباره خرید بهترین هاست دانلود

  1. آیا باید بعد از خرید، هاست دانلود خود را به وردپرس متصل کنیم؟

خیر به اتصال هاست دانلود و وردپرس یا حتی رسانه وردپرس نیازی نیست.

  1. آیا می‌توان هاست دانلود ارزان تهیه کرد؟

معمولاً قیمت هاست دانلود باتوجه‌به نیازها و منابع موردنیاز شما تغییر می‌کند، اما در مقایسه با سرویس‌های هاستینگ عمومی، هاست دانلود ارزان‌تر است. شتابان هاست پکیج‌هایی با قیمت مناسب و قابل پیکربندی ارائه می‌دهند.

  برچسب ها: سرور هاست

2 پسندیدم 11 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 31 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
یلدا توحیدی
6 ماه پیش

ممنون از کامنت خوبتون یلدا جان، خوشحالیم که این مقاله رو مفید دونستید :)
پاسخ
یلدا توحیدی
6 ماه پیش

سلام ممنون از مقاله خوبتون، ببخشید سایت هایی که فیلم و سریال آپلود میکنن هم هاست دانلود دارن درسته؟
پاسخ
مریم آقایی
6 ماه پیش

ممنون از مقاله خوبتون بسیار عالی بود
پاسخ
زهرا پریان
6 ماه پیش

بسیار مفید و کامل بود، ممنون از تیم خوب ساعد نیوز و شتابان هاست
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
عروسی آقای فوتبالیست معروف با ازدحام دختران نوجوان هوادارش جنجالی شد/ داماد برای امضاء دادن عروس 23 ساله را ترک کرد +فیلم
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تابستان کجایِ شمال بریم؟ / معرفی 12 نقطه که فقط شمال بازها می‌شناسند!
تجهیزات فوق حرفه‌ای پدر ایرانی برای مقابله با پشه آئدس حماسه آفرید+عکس/ سازمان بهداشت جهانی باید به این دکترای افتخاری بِده😂
ترجمه تخصصی کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC