ساعدنیوز
ساعدنیوز

آموزش نوشتن رزومه حرفه ای برای مهندس برق و الکترنیک

  شنبه، 08 مرداد 1401   زمان مطالعه 11 دقیقه
آموزش نوشتن رزومه حرفه ای برای مهندس برق و الکترنیک
در این مقاله با نوشتن یک رزومه کاری مناسب برای شغل مهندسی برق و الکترونیک آشنا می‌شویم. رعایت طراحی مناسب و در عین حال جذاب به همراه درج صحیح مواردی که کارفرما انتظار مطالعه آن‌ها را در رزومه یک مهندس برق دارد از مهم‌ترین موارد ساخت این نوع رزومه می‌باشد.

رشته مهندسی برق جزو رشته های پرطرفدار به خصوص در میان آقایان است. بسیاری از مهندسان برق تمرکز خود را بر تولید برق و ارتباطات از راه دور منعطف کرده اند. اما امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی، لازم است مهارت های خود را در بخش های مختلف ارتقا دهند. برای استخدام در یک شرکت، سازمان، کارخانه، پالایشگاه و یا هر محلی که به مهندس برق احتیاج است، به چیزی بیشتر از تخصص نیاز دارید و آن همگام شدن با تغییرات بازار کار و روند استخدام نیروی جدید است. اولین گام در این راه نوشتن و تنظیم یک رزومه مهندسی برق است که در این مقاله سعی داریم گام به گام شما را در مسیر نوشتن یک رزومه خوب و حرفه ای برای مهندسی برق همراهی کنیم.

برق و الکترونیک

چطور یک رزومه مهندسی برق بنویسیم؟

برای اینکه بدانید برای ساخت رزومه مهندس برق از کجا شروع کنید و چطور ادامه دهید، بهتر از قبل از هر چیز یک نمونه رزومه مهندس برق را بررسی کنید. این کار به شما ایده می دهد که در هر بخش چه مواردی را باید ذکر کنید. حال این موارد را با توجه به تجربیات و سوابق کاری و آکادمیک خود تنظیم کنید. بطور کلی قوانین رزومه نویسی برای تمام مشاغل و رشته ها یکسان است و تنها در محتوا و متن تفاوت وجود دارد. نکته مهم این است که کل متن و محتوا باید با مهندسی برق مرتبط باشد و تا حد امکان خلاصه و مختصر باشد.

بازار کار مهندسی برق

با پیشرفت تکنولوژی تمرکز مهندسان برق از دو صنعت تولد برق و ارتباط از راه دور برداشته شد و به شاخه های دیگر برق سوق پیدا کرد. امروزه مهندسان برق در زمینه زیر فعالیت می کنند:

  • هوافضا: بسیاری از سیستم های هواپیمایی به مدارهای الکتریکی احتیاج دارند.
  • خودرو: از آنجا که وسایل نقلیه با سیستم و قطعات الکترونیکی کار می کنند، مهندسان باید قطعات را طراحی و آزمایش کنند.
  • انرژی: تولید و تست دستگاه های برقی.
  • پزشکی: شامل تولید دستگاه های مصنوعی پیچیده در زمینه پزشکی است.
  • کشتیرانی: کمک به توسعه موتورها و تمام تجهیزات کشتی.
  • نفت و گاز: مهندسان در این زمینه، برق و الکترونیک را در پالایشگاه ها طراحی و نگهداری می کنند.

همچنین بخشی از بازار کار رشته مهندسی برق در زمینه رایانه ها و اینترنت و تلفن هوشمند و همینطور وسیله های جدیدی که از طریق اینترنت کار می کنند که خوشبختانه در حال تکثیر هستند نیز استفاده می شود. برق در همه صنایع در سنسورها، محرک ها و کنترل کننده ها مورد نیاز است بنابراین می توان گفت بازار کار برای این رشته مهندسی خوب و وسیع است. اما همانطور که بیان شد لازم است برای استخدام در یک شرکت و سازمان معتبر، یک رزومه خوب تنظیم و ارائه کنید.

اصول مهم نوشتن یک رزومه کاری:

در ابتدا بدون توجه به حوزه کاری و تحصیلی، باید رعایت یکسری اصول مهم را در ساخت رزومه کاری در نظر بگیریم. از مهم ترین اصول طراحی و ساخت رزومه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی مناسب رزومه: اولین چیزی که در مورد رزومه شما، نظر کارفرما را جلب می کند، طراحی یا اصطلاحا زیبایی و جذابیت رزومه شماست. دقت در طراحی رزومه علاوه بر اینکه نشانگر اهمیت شما به جزئیات است، نوعی احترام به کارفرما نیز تلقی می شود و می تواند تصویری خاص و با شخصیت از شما در ذهن طرف مقابل حک نماید. پس اولین مورد، طراحی رزومه است، اگر خودتان از پسِ طراحی اصولی رزومه برمی آیید، سعی کنید با حوصله، بهترین طراحی را برای رزومه خود انجام دهید.

  • هدفمندی رزومه: هدف شما از نگارش رزومه تان چیست؟ قبل از شروع به نوشتن رزومه، باید تکلیفتان با خودتان مشخص باشد؛ اینکه قصد دارید برای چه سِمتی درخواست استخدام ارسال کنید، در نوشتن رزومه شما تاثیرگذار خواهد بود. به طور مثال رزومه ای که برای عنوان شغلی طراحی گرافیک تهیه می کنید باید متفاوت باشد با رزومه ای که برای عنوان شغلی مهندس برق می نویسید. هدفمندی رزومه شما در نگاه اول باید مشخص باشد. دومین چیزی که پس از دریافت رزومه شما توسط کارفرما به چشم می آید، هدفمندی رزومه است. کارفرما خیلی سریع متوجه خواهد شد که آیا شما هدفی برای نوشتن این رزومه داشته اید یا نه! زمانی برای ساخت آن قائل شده اید یا نه! پس دقت کنید که هدفمندی در رزومه از مهم ترین فاکتورهای تاثیرگذار در پذیرش شما به عنوان فرد منتخب خواهد بود.

  • خلاصه نویسی در رزومه: خلاصه نویسی از اصول مهم نگارش رزومه است. رزومه خود را طوری طراحی و تکمیل کنید که نه ناقص باشد و نه بیش از حد کامل! منظور از بیش از حد کامل بودن، اشاره به مواردیست که کارفرما تمایلی به دانستن آن ها ندارد. به طور مثال، اینکه شما به چه ورزش هایی علاقه مندید یا چه نوع موسیقی گوش می کنید، شاید برای کارفرمایی که انتظار دریافت رزومه ای در حوزه الکترونیک دارد، مفید نباشد. پس سعی کنید از اضافه گویی در رزومه بپرهیزید. بعضی مواقع، در مورد بعضی مشاغل خاص، درج اطلاعاتی مانند: لیست علاقه مندی ها، تجربه گذراندن اوقات فراغت و... اگر لطمه ای به نوع رزومه و سبک نگارش آن وارد نکند، ایرادی نخواهد داشت.

  • پرهیز از خطا در رزومه: خطا در رزومه، نابخشودنی است. اغلب شما یکبار رزومه خود را طراحی و تکمیل می کنید و معمولا برای دفعات بعد، صرفا تغییراتی در رزومه طراحی شده انجام می دهید، پس واجب است که برای ساخت رزومه خود زمان بگذارید و از تکمیل جز به جز موارد لازم، غافل نشوید. اگر زمان طراحی و ساخت رزومه را ندارید، نگران نباشید؛ ما در رزومه فارسی، طراحی رزومه کاری شما را به بهترین نحوه ممکن انجام می دهیم.

رزومه

متن و محتوای رزومه مهندس برق

نوشتن یک رزومه عالی در شاخه مهندس برق، یکی از گام های مهم در خصوص کسب جایگاه شغلی مورد نظر شما در این شاخه می باشد. هنگام نوشتن رزومه حتماً دقت داشته باشید اطلاعات شغلی فعلی خود را به دقت وارد نمایید. اگر در حال حاضر شاغل هستید، ترجیحاً حقوق درخواستی خود را وارد نمایید تا کارفرمایان با میزان حقوق درخواستی شما آشنا شوند و شما برای موقعیتی با حقوق کمتر از میزان حقوق فعلی خود برای مصاحبه حاضر نشوید.

خلاصه رزومه یا درباره من

توصیف شخصی یک پاراگراف دو تا پنج جمله ای است که به شما امکان می دهد تا شخصیت حرفه ای خود را توصیف کنید و از بزرگترین موفقیت ها و دستاوردهای خود برای کارفرما و تیم استخدام بگویید. همچنین در این بخش می توانید از آن جنبه شخصیتی خود که به ارتقاء کاری شما و محلی که در آن مشغول به کار بوده اید صحبت کنید. یک راه خوب برای نوشتن یک تصیف شخصی حرفه ای این است که ابتدا دیگر بخش های روزمه را بنویسید و سپس از مطالب نوشته شده برای این بخش الهام و کمک بگیرید.

نمونه توصیف شخصی رزومه مهندس برق:

مهندس برق نوآور و خلاق با 4 سال سابقه اثبات شده در ارزیابی سیستم های الکتریکی و استفاده سودمند از دانش برق. دارای تخصص و مهارت در تشخیص دقیق و ارزیابی مسائل و ارائه راه حل های مناسب در زمینه برق و الکترونیک. توانمند در طراحی، نمونه سازی و آزمایش سیستم ها و قطعات الکترونیکی. متعهد به کار به عنوان عضوی از یک تیم مشترک و پرتلاش برای استفاده از دانش و تخصص و تجارب برای دستیابی به نتایج مطلوب مهندسی...

بخش مهارت ها در رزومه مهندس برق

بخش مهارت ها باید توانایی پررنگ کردن رزومه شما در چشم یک کارفرما را داشته باشد؛ از طریق یک راه میانبر که بتواند آنچه در چنته دارید و مورد نیاز کارفرما است را نمایش دهد. بخش مهارت ها یک لیست آگاهانه نه از مهارت هایی که برای انجام کار لازم است، بلکه از مهارت هایی که شما را از سایر کاندیدا و متقاضیان کار متمایز کند و رزومه مهندسی برق شما را از سایر کاندیدا جدا کند. لیستی از تمام مهارت ها، پروژه ها و دستاوردهای خود تهیه کنید و در آخر آن هایی که مرتبط با زمینه های کاری رشته مهندسی برق هستند را دستچین کنید.

لیست مهارت ها را به دسته های زیر تقسیم بندی کنید:

هرچه تخصص شما در سطح بالاتری باشد، احتیاج به ذکر مهارت های ابتدایی کمتر می شود. در یک دسته بندی دیگر می توانید مهارت های سخت و نرم را نام ببرید. مهارت های سخت شامل توانایی های عملیاتی یک مهندس برق و مهارت های نرم شامل آندسته از توانایی های اجتماعی و سازمانی است که به شما امکان شکوفایی در محل کار را می دهد.

مهارت های سخت مهندس برق:

  • ریاضیات
  • فیزیک
  • طراحی جریان
  • تئوری و آنالیز سیستم های خطی
  • شماتیک برق
  • جمع آوری و تحلیل داده
  • آماده سازی برنامه های عملیاتی
  • تعمیر و نگهداری تجهیزات

مهارت های نرم مهندسی برق:

  • ارتباطات
  • صبر
  • تطبیق پذیری
  • مدیریت پروژه
  • کار گروهی
  • حل مسئله

سوابق کاری رزومه مهندس برق

در این بخش از رزومه مهندس برق شما این فرصت را دارید که جزئیات پروژه هایی که انجام داده اید، چالش هایی که در مسیر این پروژه ها بر آن ها غلبه کرده اید و دستاوردهای خود را شرح دهید. نحوه رویارویی شما با مشکلات و حل مسئله برای کارفرماها حائز اهمیت است. همچنین ابزارهایی که استفاده کرده اید چه سخت افزاری و چه نرم افزاری را ذکر کنید و تا جایی که می توانید از اعداد و ارقام برای نشان دادن نتایج و موفقیتتان استفاده کنید.

بطور کلی در بخش سوابق کاری به این اطلاعات اشاره کنید:

  1. سیستم ها و اجزاء ارزیابی شده
  2. تست محصولات نهایی
  3. تحقیق در مورد روش های ساخت
  4. اطمینان از کیفیت و ایمنی محصول
  5. تجزیه و تحلیل داده ها
  6. مدارهای طراحی شده

سوابق تحصیلی

بیشتر مهندسان برق به دلیل تخصصی بودن دانش برق و الکترونیک، حداقل مدرک لیسانس را دارند. اما ممکن است افرادی کار خود را به عنوان تکنسین فنی آغاز کرده باشند که در این صورت لازم است گواهینامه های لازم را کسب کرده و در رزومه مهندسی برق این گواهی ها را لیست کنند. در نوشتن سوابق به تحصیلی به مدرک و درجه، محل اخذ مدرک، مدت زمان گذران دوره تحصیلی و دستاوردها را ذکر کنید.

برای تنظیم قالب و فرمت رزومه مهندس برق از این قوانین پیروی کنید:

  1. فونت رزومه باید خوانا باشد. هرگز از فونت های فانتزی و پیچیده استفاده نکنید.
  2. اطلاعات تماس خود را در رزومه برجسته و مشخص کنید.
  3. در استفاده از رنگ زیاده روی نکنید و به رزومه به چشک یک بوم نقاشی نگاه نکنید. یک رنگ روشن کمک کننده است.
  4. از جدول و پاورقی و هدر در رزومه استفاده نکنید.
  5. قبل از ارسال از بدون خطا بودن متن رزومه اطمینان حاصل کنید و در صورت امکان از یک شخص دیگر بخواهید رزومه تان را بخواند و نظر بدهد.
  6. هر بخش را عنوان بندی کنید و به یاد داشته باشید که دسترسی به داده های شما باید آسان باشد.
  7. فایل رزومه را به درستی نام گذاری و در فرمت PDF ارسال کنید.
  8. متن رزومه باید با فرمت معکوس زمانی نوشته شود.
اتصالات برق

در طراحی و ساخت رزومه مهندس برق چه جزئیاتی را لحاظ کنیم؟

با توجه به مطالب فوق، لازم است تا جزئیاتی را در هر بخش از رزومه کاری تخصصی خود درج نمایید. سه بخش نرم افزارهای کاربردی، مهارت ها و دوره ها و سوابق کاری از مهم ترین بخش های تخصصی یک رزومه مرتبط با رشته برق و الکترونیک می باشد.

  • لیست و میزان تسلط به نرم افزارهای کاربردی در رزومه مهندس برق: کار با نرم افزارهای کاربردی مشاغل تخصصی، مهارتی ست بسیار ارزنده که حتما باید جزئیات آن را در رزومه کاری خود درج نمایید. لیست نرم افزارهای تخصصی به همراه میزان تخصص و تسلط در هر کدام و مختصری توضیح در مورد تجربه کار با آن ها، می تواند گزینه های مناسبی برای درج در رزومه تان باشد.

  • مهارت ها و دوره های گذرانده شده در رزومه مهندس برق: اگر مهارتی در زمینه رشته برق و الکترونیک مانند: طراحی مدار، کار با اسیلوسکوپ، کار با طیف سنج، تعمیر و نگهداری تجهیزات الکترونیکی و... دارید، حتما از آن ها در رزومه خود نام برده و میزان توانایی در هر کدام را ذکر نمایید. همچنین دوره هایی که در مورد رشته تخصصی خود گذرانده و مدرک دریافت کرده اید را نیز به صورت تیتروار و کلی بیان نمایید. مدارک و گواهینامه های خود را پیوست رزومه نکنید. در رزومه کاری خود صرفا اطلاعات مدارک و دوره های گذرانده شده را وارد کرده و در صورت درخواست کارفرما پس از پذیرش رزومه، اصل یا کپی مدارک را ارائه نمایید.

  • سوابق شغلی در رزومه مهندس برق: سابقه شغلی اصلی ترین بخش یک رزومه کاری است. لیست سوابق شغلی خود را جمع آوری کرده و به صورت نزولی بر اساس تاریخ فعالیت، مرتب نمایید. بهتر است مواردی از قبیل: عنوان شرکت یا مجموعه محل کار، سِمت شغلی، تاریخ شروع و پایان کار را درج نمایید. اطلاعاتی همچون آدرس محل کار، حقوق دریافتی و دلایل ترک کار، جزو موارد اختیاری در این بخش می باشند.
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (78 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (75 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (38 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (36 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (30 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (26 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (25 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (22 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (19 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (16 نظر) عکسی از خانه ابدی زهره فکور صبور و هنرمندی که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (13 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (13 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (12 نظر)
دیگران می‌خوانند   
خلاقیت بی نظیر یک طراح مبل راحتی با الهام از مدل عقرب سیاه/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس خلاقیت منحصربفرد یک ایرانی برای ساختن قلیان با آفتابه حماسه آفرید/ این عتیقه فروشی نیست+عکس رونمایی از چهره جذاب و بدون ریش و سبیل عباس کاکاوندی، بازیگر داعشی سریال پایتخت/ تو خیابون اصلا قابل شناسایی نیست!+عکس 4 زنگ خطر که باید قبل از خشک شدن گیاهان به آن توجه کنید موثرترین روش های از بین بردن جوش سر سیاه بینی در خانه چرا ابروهام رنگ فیبروز و هاشور رو نمیگیره (ویدئو)سکانس خنده دار خواستگاری قل مراد از فروغ در سریال باغ مظفر/شفیعی جم باز هم ملت رو از خنده روده بر کرد خلاقیت هوشمندانه اُوستا نقّاش برای رنگ آمیزی3 بعدی اتاق کودک/ وقتی استعداد تو خون آدم باشه میشه همین+ عکس فال ابجد روزانه یکشنبه 16 اریبهشت 1403 فال شمع یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 + فیلم فال قهوه با نشان روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به کیک تولد 48 سالگی و 2طبقه کریم باقری/ شیک در عین سادگی+ عکس خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد عکسی از خانه ابدی علی طباطبایی و پدربزرگش که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... لحظه هولناک سقوط دکل برق روی یک خودرو وسط جاده؛ انفجار مخزن! +ویدئو نگاهی به خونه زندگی لوکس و دلباز پاشا جمالی، مهیار سریال نون خ+عکس/ چه مبلمان خوش رنگ و باکلاسی😍 فریبا نادری: همسرم منو نمیگرفت تا اینکه گریه و زاری کردم گفتم من جوونیمو برات گذاشتم+ویدئو مادرانگی و بچه داری کیوت حدیث میرامینی، روشنکِ سریال دلنوازان/ ماشالا چه بچه بانمکی+عکس صحبت های خنده دار آقای قرائتی: به رهبر گفتم برای بچه های مدرسه پول بدیم طلبه بیاد نماز بخونه گفت نمیخواد نماز برای خداست گفتم پول تاکسیشو باید بده +ویدئو😂👌 خلاقیت خنده دار مهندس ایرانی در پیوند موفقیت آمیز پیکان به پرشیا حماسه آفرید+عکس/ شرکت بنز باید سازنده اینو استخدام کنه تغییر استایل سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس انتخاب بازیگران منوچهر هادی در فیلم جدیدش بدون حضور یکتا ناصر +عکس/از جواد خیابانی تا حمید گودرزی... نگاهی به سفر رهبر انقلاب به لرستان با ماشین معمولی و فقط با یک راننده/مردم لُر جواهرند +عکس این زن اولین واردکننده تاکسی به تهران بود/ یک تاکسی سهم پسرانی که متاهل می شدند+عکس (عکس) گریه های تلخ محمود احمدی نژاد در روز تشییع پیکر برادر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است روزی روزگاری 21 مغازه پالان‌دوزی در بازار طهران قدیم+عکس/نعل و میخ؛ ابزار یک شغل پردرآمد محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند!
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...