انواع دستگاه لیزر الکس کدامند؟

  جمعه، 06 فروردین 1400   زمان مطالعه 4 دقیقه
انواع دستگاه لیزر الکس کدامند؟
بر کسی پوشیده نیست که در جهان امروز، زیبایی ظاهری تا چه اندازه می تواند موجب افزایش اعتماد به نفس و جایگاه شما شود. چه در روابط کاری، چه در امور اجتماعی و حتی زندگی خانوادگی زیبایی شما می تواند برگ برنده شما باشد

رویش مجدد و سریع موهای زائد بدن در بسیاری از موارد موجب می شود که انجام روش های سنتی رفع موهای زائد بدن بسیار کلافه کننده می شود. همین امر باعث شد که بسیاری به دنبال رفع آنها برای فواصل طولانی مدت و یا حتی دائمی باشند. اینجا بود که گزینه ای با عنوان رفع موهای زائد به کمک لیزر مطرح شد.

بعد از آنکه استفاده از لیزر به عنوان جایگزینی برای روش های سنتی مطرح شد، روش و دستگاه های متعددی پا به این عرصه گذاشتند که هر کدام مزایا و معایبی با خود به همراه داشتند. طرفداران روشهایی مانند IPL، دلایلی را برای برتر بودن روش مورد علاقه خود عنوان کرده و دیگران را به استفاده از آن روش تشویق می کردند.

لیزر برداشتن مو یا لیزر موهای زائد دستگاهی است که فرایند از بین بردن مو های ناخواسته یا موهای زائد را با استفاده از قرار گرفتن در معرض پالس لیزر نور انجام می دهد و منجر به از بین بردن فولیکول مو و عدم رشد مجدد مو می شود. دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا لیزری است با طول موج ۷۵۵ نانومتری که از کانی و عنصری بسیار کمیاب و گرانقیمت بنام chrysoberyl تشکیل شده است . کانی الکساندرایت Alexandrite دارای پدیده color change بوده و در نور روز یک رنگ ودر نور شب در زیر لامپ رنگ دیگری را نمایش می دهد. این سنگ معمولا در دو رنگ آبی مایل به سبز و یا بنفش مایل به قرمز ( یاقوتی رنگ ) یافت می­شود.

دلیل از بین رفتن موهای زائد در این دستگاه مربوط به جذب بسیار بالای ملانین آن میباشد بطوری که بالاترین ضریب جذب را در بین همه لیزرهای رفع موی زائد در جهان را دارد . همچنین امروزه نسلهای پیشرفته و قدرتمند این دستگاه این توانایی را دارد که در کنار موهای ضخیم و تیره که معمولا همه لیزرها بر روی آنها تاثیرات مثبتی را دارند بر روی موهای کم عمق و کرکی نیز دارای اثربخشی بالایی باشند .

بالا بودن ضریب جذب در لیزر الکساندرایت باعث می شود که پس از کار با این لیزر رنگ پوست روشن تر هم گردد و این موضوع برای مراجعین دارای جذابیت بالایی می باشد زیرا معمولا نواحی دارای موهای زائد در بدن به مرور زمان پوستی تیره تر از سایر قسمتهای بدن پیدا می­کند که برای افراد خوشایند نیست اما با استفاده از لیزر الکساندرایت این مشکل نیز برطرف می­گردد از آنجایی که دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا به طور معمول برای پوست های مختلف می­تواند استفاده شود نتایج مربوط به آزمایشات بالینی نشان داده است که حجم مو به طرز چشمگیری به سرعت بعد از هر مرحله درمان کاهش می یابد و میزان پروتکل درمانی و جلسات در لیزرهای الکساندرایت بسیار کوتاه تر از سایر لیزرهای موهای زائد میباشد .

انواع دستگاه لیزر الکساندرایت

انواع دستگاه لیزر الکساندرایت شامل موارد زیر می باشند:

  • لیزر آریون (ARION) : این لیزر در واقع سریعترین لیزر در سرتاسر دنیا می باشد که دارای طول موج 755 نانو متری می باشد و قابلیت رفع موهای زائد نوع – IV در حالت استاندارد تعیین شده می باشد. لیزر آریون به نوعی اسکنر بزرگ به اندازه 60 در 60 میلی متر تجهیز شده است که می تواند ناحیه های بزرگی را لیزر کند. لیزر آریون با پالس های کوتاه و سریعی با زمان های استراحت برای خنک سازی پوست انجام می شود به همین دلیل عارضه سوخته شدن پوست را ندارد.
  • لیزر آلما (Alma) : این لیزر بین دیگر انواع دستگاه لیزرها تکنولوژی منحصر به فردی دارد که با گرم کردن فولیکول های مو از طریق فرستادن تعداد زیادی پالس های کوتاه با سرعت بالا می تواند بدون کمترین درد انواع موهای زائد مو را در رنگ های مختلف پوست به بهترین شکل از بین می برد. به علاوه مجهز به سیستم خنک کننده می باشد از این رو عوارضی همانند سوختگی ندارد. علاوه بر این با اپیلیکاتوری که دارد می تواند ناحیه زیادی از پوست را تحت پوشش قرار دهد.
  • لیزر کوترا (Cutera) : این لیزر یکی از انواع دستگاه لیزر الکساندرایت می باشد که از آن برای رفع موهای زائد در زنان و مردان در انواع مختلف رنگ پوست استفاده می شود. لیزر کوترا بهترین دستگاه برای تمام رنگ پوست ها از روشن تا تیره می باشد و به دلیل طول موج بلندتر و سیستم خنک کننده ، لیزری ایمن و موثر می باشد. این لیزر موثرترین دستگاه لیزر عروقی می باشد که قادر است طیف زیادی از سیاهرگ های عنکبوتی و آبی عمیق را خیلی سریع درمان کند. به علاوه اینکه می تواند پوست های روشن، تیره یا برنزه را به طور موثر درمان کند.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (38 نظر) رونمایی از خواهر باکلاس فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش/ مگه داریم انقد شباهت+عکس (29 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (29 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (28 نظر) تور عروس و آرایش شبیه عروس، ترکیب جدید بهاره رهنما برای جدیدترین استوری اش بعد از بازگشت از کربلا+ عکس (24 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (24 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (20 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (19 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (17 نظر) محمدباقر قالیباف: من برای دخترم جایی عروسی گرفتم که همه کارمندان شهرداری مراسم می گیرند دو نوع بیشتر غذا سفارش ندادم ... +ویدئو (16 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (14 نظر) رونمایی شهاب حسینی از جدیدترین عکس فرزاندان خودش و همسر سابقش/ آقا پسرشون بزرگ تر از خودشونن (13 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (13 نظر) جشن تولد مفصل و شاهانه بهاره رهنما با حضور دختر اروپا نشینش+عکس/ از تدارک کیک به شکل قو تا چیدمان میزها با انواع و اقسام خوردنی ها به شکل سوپرمارکتی😍 (12 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز یکشنبه 3 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 3 تیر 1403
محسن تنابنده: برای صحنه های کُشتی گرفتنم در سریال پایتخت 11 کیلو وزن کم کردم!/ روایت نقی معمولی از آسیب های وارده بر بدنش طی فیلمبرداری از کُشتی گرفتنش
مرگ 2 کودک هنگام تمرین تیراندازی پسر جوان
فال ابجد روزانه یکشنبه 3 تیر 1403
فال انبیاء روزانه یکشنبه 3 تیر ماه 1403
دانلود آهنگ جدید «میزنم قدم» مسعود صادقلو+فیلم/ ببین هم واسه تو آدم زیاده هم واسه من ...
نگاهی به اتاق خواب هنری و ساده نیما شعبان نژاد+عکس/چقدرم شلخته و شلوغ و پلوغه...
حکم اعدام توماج صالحی لغو شد
عیادت رهبر معظم انقلاب از همسرشان در بیمارستان دولتی/ 20 روز بستری به صورت ناشناس و احوالپرسی رهبری در آخرین روز حضور همسرشان در تخت بیمارستان
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 3 تیر ماه 1403
تذکر جدی رهبر انقلاب به هر 6 کاندیدای ریاست جمهوری: از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنید
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 3 تیر 1403 + فیلم
بیوگرافی و زندگی نامه شخصی مسعود پزشکیان/روایتی از دنیای پزشکی تا دنیای سیاست+ فیلم و عکس‌های جالب
این زن خاطرات دوران جنینی‌ خود را در شکم مادرش به یاد دارد😲