دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

ارتش آمریکا خود را برای جنگ آماده می کند 

چهارشنبه، 27 دی 1396
کد خبر: 2053
ساعدنیوز: تارنمای روزنامه نیویورک تایمز نوشت: ارتش آمریکا به صورت مسکوت خود را برای جنگ احتمالی در شبه جزیره کره آماده می کند.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز و به نقل از پایگاه خبری نامه نیوز، تارنمای روزنامه نیویورک تایمز با اشاره به تمرین های نظامی ارتش آمریکا در ماه گذشته نوشت ««مجموعه ای از 48 هلیکوپتر آپاچی و شنوک، نیروهای خود را از پایگاه فورت برگ در کارولینای شمالی حرکت دادند و با اهداف نظامی و تجهیزات آتش واقعی تمرین کردند. دو روز بعد در آسمان نوادا، 119 سرباز چترباز در تمرین شبیه سازی شده تهاجم دشمن از هواپیما در تاریکی شب بیرون پریدند.

 ماه آینده در مراکز نظامی سراسر آمریکا بیش از هزار سرباز تمرین های نظامی خواهند داشت تا بیاموزند که چطور مراکزی را برپا کنند تا از این طریق نیروهای ارتش را به سرعت به خارج از مرز انتقال دهند. پنتاگون همچنین قصد دارد تا در شروع ماه آینده مصادف با المپیک زمستانی در شهر پیونگ چانگ در کره جنوبی نیروهای بیشتری برای عملیات ویژه به شبه جزیره کره ارسال کند. برخی از مقامات گفتند که این گام ابتدایی برای شکل گیری نیروها در شبه جزیره کره، همانند استقرار نیروها برای مبارزه در سوریه و عراق است. اما برخی دیگر نیز اظهار داشتند که این برنامه برای مبارزه با اقدامات تروریستی در این بازی ها است.

پنتاگون هفته گذشته اعلام کرد که 3 بمب افکن B-2 و خدمه آن از پایگاه میسوری به گوام اعزام شدند. 

این اقدامات ظاهرا بخشی از تمرین های نظامی معمول وزارت دفاع آمریکا می باشد، اما قلمرو و محدوده زمانی این تمرین ها نشان از تمرکز بر روی آماده سازی ارتش برای اتفاقات احتمالی در کره شمالی دارد.

جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا و ژنرال ژوزف دانفورد رئیس ستاد مشترک آمریکا هر دو دیپلماسی را برای تهدیدات هسته ای کره پیشنهاد کردند. متیس در ماه آگوست (مرداد و شهریور) گفت که جنگ با کره شمالی تبدیل به یک فاجعه می شود. چندین مقام سابق و فعلی پنتاگون و فرماندهان ارشد گفتند که تمرینات نظامی به طور گسترده به دستور جیمز متیس برای آمادگی در برابر هر گونه اقدام نظامی کره شمالی است. 

هفته گذشته دیپلمات های دو کره برای اولین بار در دو سال اخیر با هم دیدار کردند. آمریکا و کانادا روز سه شنبه میزبان نشست وزیران خارجه برخی کشورها در ونکوور هستند. کشورهای حاضر در این نشست حامی اقدامات سازمان ملل برای عقب راندن نیروهای مهاجم کره شمالی به کره جنوبی در سال 1950 بوده اند. این وزیران به دنبال پیشبرد ابتکار دیپلماتیک ارائه شده توسط رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا هستند.»»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
سابمیت مقاله چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب