دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / قیمت دلار و نرخ ارز /

آشنایی با بازی باینری ایکس و توکن BNX 

چهارشنبه، 28 دی 1401
بازی سایبر دراگون که بیشتر با نام باینری ایکس (BinaryX) شناخته می‌شود یک بازی کریپتویی مدل Play to Earn است. در ادامه این بازی را به صورت اجمالی معرفی می کنیم.

متاورس جایی است که در آن می توانید با زندگی کردن و حتی بهتر، با بازی کردن کسب درآمد کنید! دنیایی فراتر از واقعیت! هنوز هم به ذهن خیلی از ما غیر ممکن به نظر می رسد که چگونه می توان با بازی کردن کسب درآمد کنیم.بازی سایبر دراگون یکی از بازی های مبتنی بر اکوسیستم Play-to-Earn بوده و رمز ارز، باینری ایکس توکن حاکمیت این بازی جذاب مبتنی بر بلاک چین است. مالکان رمز ارز باینری ایکس می توانند از طریق انجام بازی و خرید و فروش آیتم های داخل سایبر دراگون در رای گیری و مسائل حکمرانی این توکن، شرکت کنند.

بازی باینری ایکس چیست؟

بازی کریپتویی سایبر دراگون (Cyber Dragon) که با نام بازی باینری ایکس معروف و شناخته شده است، یک بازی آنلاین در بستر شبکه بایننس اسمارت چین است. این بازی توسط تیم BinaryX طراحی شده که پیش از این، پلتفرم معاملات مشتقات غیرمتمرکز را به بازار عرضه کرده اند.گیمر ها در این بازی کاراکتر می سازند، با یکدیگر مبارزه می کنند و آیتم های نادر سایر تیم ها را غارت می کنند. چالش آخر بازی مبارزه و شکست دادن سایبر دراگون یا اژدهای سایبری است که به عنوان غول مرحله آخر پدیدار می شود. توکن هایی که بازیکن ها در جریان بازی پرداخت می کنند، در صندوق گنجینه اژدها قرار می گیرند. هر بازیکنی که موفق به شکست سایبر دراگون شود، گنج اژدها را ازآن خود خواهد کرد. سپس اژدهای سایبری دوباره متولد شده و قوی تر از قبل برمی گردد و گنجینه خود را پر کرده و منتظر بازیکن ها می شود تا دوباره به سراغ او بیایند.

باینری ایکس توسط چه تیمی ساخته شده است؟

باینری ایکس توسط تیمی بین المللی و با اعضایی از کشورهای مختلف تشکیل شده است. این تیم شامل افراد متخصص در حوزه بلاکچین و مالی می شود. افراد فعال این تیم، در پروژه های بلاکچین و توسعه پلتفرم های تجاری متمرکز، جزو پرسنل ارشد بوده اند.طبق جستجویی که داشتیم، موفق به شناسایی اعضای تیم باینری ایکس نشدیم؛ اما سرپرست مارکتینگ این پروژه که خود را Levyz معرفی می کند، در مصاحبه ای با BSC News اعلام کرده که از سال ۲۰۱۷ در کامیونیتی کریپتو فعال بوده و به بازی و متاورس علاقمند است و در یک جلسه پرسش و پاسخ با کامیونیتی بایننس اسمارت چین در گروه تلگرام، تیم BinaryX را اینطور معرفی کرده است:

ما یک تیم بین المللی داریم. اعضای تیم که از کشورهای مختلف گرد هم آمده اند متشکل از افراد فنی ارشد در صنعت بلاکچین هستند. ما توسعه دهندگانی داریم که در توسعه برترین صرافی های متمرکز و پروژه های غیرمتمرکز مشارکت داشته اند و افرادی حرفه ای که از صنایع مالی سنتی می آیند و دارایی های مشتقات به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار را مدیریت کرده اند.

آشنایی با ارز دیجیتال BNX

مدل اقتصادی بازی سایبر دراگون حول ۲ توکن BNX و Gold طراحی شده است. توکن BNX رمزارز حاکمیتی و رمزارز Gold پول اصلی بازی است. علاوه بر خرید از صرافی ها می توانید با مشارکت در چالش های سیاهچال های ویژه یا مشارکت در سایر محصولات دیفای پلتفرم باینری ایکس توکن BNX را به دست بیاورید. اکثر BNXهایی که توسط کاربران در بازی پرداخت می شوند، برای برگزاری رویداد های پاداش دهی استفاده شده و به کاربران برگردانده می شوند.

کاربردهای توکن BNX

  • هولدرهای این رمزارز می توانند در تصمیم گیری های حاکمیتی پلتفرم مشارکت کنند.
  • هولدرها شامل دریافت رویدادهای ایردراپ توکن گولد می شوند.
  • برای ساخت هیرو، ساخت آیتم های کمیاب، چالش سیاه چال سایبر دراگون و برخی از سیاه چال های سطح دراگون به رمزارز BNX نیاز دارید.

خرید و نگهداری توکن BNX

توکن BNX در صرافی های غیرمتمرکز پنکیک سواپ (PancakeSwap)، بیبی سواپ (BabySwap) و دودو (DODO) لیست شده است. برای خرید رمزارز باینری ایکس از صرافی های متمرکز می توانید به پلتفرم های بایننس، گیت (Gate.io)، پیونکس (Pionex)، هوو (Hoo)، ماندالا اکسچنج (Mandala Exchange)، MEXC و BKEX مراجعه کنید.از آن جایی که BNX توکنی با استاندارد BEP-20 است، برای ذخیره سازی آن می توانید از ولت های زیر که با شبکه هوشمند بایننس سازگار هستند، استفاده کنید:


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله !