دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / آداب و رسوم /

آشنایی با جشنواره تومارولند بلژیک 

دوشنبه، 20 بهمن 1399
به محض اینکه با فستیوال تومارولند آشنا شوید، رویای حضور در آن رهایتان نمی‌کند. به طبع وقتی از زمین و آسمان رنگ و گل ببارد و موسیقی چاشنی لحظه‌های دورهمی‌تان شود نه تنها وسوسه این سفر از فکرتان بیرون نمی‌رود بلکه با تجربه چنین لذتی حاضر به ترک آن‌جا نخواهید شد.

جشنواره تومارولند بلژیک (Tomorrowland) از ۲۷ تیر الی ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ در شهر بوم کشور بلژیک برگزار می گردد. جشنواره تومارولند بلژیک (Tomorrowland) یکی از بزرگترین جشنواره های موسیقی الکترونیک و یکی از برجسته ترین جشنواره های موسیقی جهان به شمار می آید. این جشنواره با فهرست عالی برنامه های خود که نسبت به سایر رویدادهای موسیقی و رقص الکترونیک بی نظیر است، تجربه فوق العاده اجراهای عالی روی صحنه محسوب می شود. دی جی ها، تهیه کنندگان و هنرمندان مشهور جهان با اجراهای خود روی ١٥ سن شگفت انگیز با دکوراسیون هایی از آتشفشان های فعال تا پروانه های انفجاری، شهر بوم بلژیک را تحت سیطره خود در می آورند. قرار است در این جشنواره طعم تمام موسیقی های الکترونیک، از تکنو تا مینیمال چشیده شود، و طراحی مکان برگزاری این جشنواره به گونه ای است که احساس می کنید به یک دنیای دیگری از امکانات بی پایان گام نهاده اید. این جشنواره که بلیط های آن هر سال بلافاصله به فروش می رسد، مقدم هزاران علاقمند به موسیقی الکترونیک را که از سراسر جهان به این شهر سفر می کنند، گرامی می دارد.

تاریخچه فستیوال

در سال 2005 برای اولین بار این فستیوال در شهر بوم بلژیک و با حضور بیش از صد هزار نفر از سراسر دنیا برگزار شد و از آن به بعد سالانه به تعداد کشورهایی که بلژیک را در این فستیوال همراهی می کنند، اضافه شد. بار اول علاقه مندان تنها یک روز و آن هم بدون امکانات کمپینگ در محل حاضر شدند و چادرهای خود را اطراف استیج ها برپا کردند. دی جی های معروفی مثل مارتین گاریکس، آرمین ون بورن، ساشا و دیوید گتا اولین فستیوال تومارولند را برگزار کردند و بعد از آن دیوید گتا جزو دی جی های ثابت این جشنواره شد. در سال 2012 این فستیوال عنوان بهترین فستیوال موسیقی را از آن خود کرد.

یونایت ویت تورمارولند چیست؟

یک فستیوال مشهور بین المللی موسیقی الکترونیک دارای طرفداران زیادی که هرساله در ماه جولای در شهر بوم بلژیک و به طور همزمان در 7 کشور مهم از جمله شهر دبی برگزار می گردد که امسال نیز صدها توریست و گردشگر روانه کشور امارات در ابوظبی می شوند .
فستیوال تومارولند از سال 2005 میلادی هرساله برگزار می گردد و شاهد صدها هزار طرفدار و توریست از سراسر دنیا برای شرکت در این فستیوال به شهر بوم بلژیک خواهد بود .

همچنین بسیاری از علاقه مندان از کشورهای مختلف برای اقامت به شهر دبی می آیند تا شاهد اجرای برنامه از سوی مشهورترین دی جی های دنیا همچون Armin van buuren ، above and beyond ، hardwell و ... در ابوظبی امارات باشند که واقعا تجربه ای بی نظیر برای شما عزیزان به یادگار خواهد گذاشت .

روزهای جشن

شاید مدت زمان برگزاری فستیوال تومارولند نکته جالبی باشد که از آن بی خبر باشید، باید بگوییم که در سال های آغازین بلیط شرکت در فستیوال تنها برای یک روز بود ولی از سال 2007 تا 2010 علاقه مندان یک روز بیش تر از موزیک های الکترونیک لذت بردند، استقبال از فستیوال تومارولند به قدری زیاد شد که از سال 2011 تا 2013 مدت برگزاری آن برای 3 روز در نظر گرفته شد و بالاخره به مناسبت دهمین سالگرد این ایونتِ پرطرفدار و در سال 2014 صدای تومارولندی ها به مدت 6 روز و دو روز آخر هفته به گوش جهانیان رسید. در سال 2017 هم به همین منوال 6 روز و دو روز آخر هفته را به علاقه مندان تومارولند اختصاص دادند.

شهرت جهانی فستیوال

شهرت فستیوال تومارولند دهان به دهان گشته و در فضای مجازی پخش شده و تا به حال هیچ تبلیغی از رادیو یا تلویزیون برای این رویداد پخش نشده است، اما فضای مجازی به اندازه ای طرفداران موزیک الکترونیک را درگیر این فستیوال کرده که در سال 2017 در یک ساعت اول همه بلیط های جشنواره فروخته شد و بیش از 400 هزار نفر در آن شرکت کردند. برگزارکنندگان این فستیوال می گویند: «ما می دانیم که بیش تر مردم تنها برای یک بار فرصت شرکت در این فستیوال را دارند، برای همین سعی می کنیم تجربه ای فراموش نشدنی را برایشان بسازیم».

همچنین کشورهایی که فستیوال تومارولند 2018 همزمان با کشور بلژیک برگزار خواهد شد :

  • امارات : شهر ابوظبی ؛ محل برگزاری yas , yas island
  • مکزیک : شهر مکزوکو سیتی ، Deportivo Lomas Altas
  • لبنان : بیروت ، Biel "The Parks Outdoor "
  • مالت : مارسا ، Marsa Sports Ground
  • اسپانیا : بارسلونا ، Can Zam
  • تایوان : تایپه ، Dajia Riverside Park

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل اکسپت مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب