آشنایی با پلتفرم آستروسواپ (Astroswap) و توکن ASTRO

  شنبه، 15 بهمن 1401   زمان مطالعه 3 دقیقه
آشنایی با پلتفرم آستروسواپ (Astroswap) و توکن ASTRO
آستروسواپ اولین صرافی غیرمتمرکز شبکه کارادانو است. این پروژه می‌خواهد بزرگ‌ترین صرافی کاردانو شود؛ درست مانند پنکیک سواپ برای BSC و یونی سواپ در شبکه اتریوم. در این مقاله به معرفی Astroswap می پردازیم.

استروسواپ به دنبال این است مانند پنکیک سواپ روی BSC و یونی سواپ در شبکه اتریوم، به بزرگ ترین صرافی غیرمتمرکز روی شبکه کاردانو تبدیل شود. یکی از اهداف این پلتفرم ارائه بیشترین و سریع ترین خدمات به کاربران حوزه دیفای است. علاوه بر سرعت، آستروسواپ می خواهد پلتفرمی باشد که کمترین کارمزد را در میان اکوسیستم در ازای انجام تراکنش ها از کاربران دریافت می کند.

معرفی پلتفرم Astroswap

آستروسواپ اولین صرافی غیرمتمرکز (DEX) در شبکه کاردانو است. این پلتفرم با استفاده از آداپد (ADAPad) که لانچ پد کاردانو است، سرمایه اولیه خود را تامین کرد. Astroswap واگیو سواپ (WagyuSwap) و بلوزیلا (BlueZilla) را که هر دو در اکوسیستم کاردانو فعال هستند، به عنوان حامی خود در پشت خود دارد. توکن آستروسواپ، ASTRO نام دارد. این توکن بر بستر زنجیره هوشمند بایننس عرضه شده است. شاید در نگاه اول کمی عجیب باشد. Astroswap روی شبکه کاردانو راه اندازی شده اما توکنش بر بستر بایننس اسمارت چین (BSC) عرضه شده است. تیم ناشناس این پلتفرم در شبکه Reddit اعلام کرده منتظر است پروژه به صورت کامل در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ روی شبکه کاردانو پیاده سازی شود. پس از آن، استروسواپ با استفاده از یک بریج، امکان انتقال توکن های BEP20 را به بلاک چین کاردانو فراهم خواهد کرد.

از آنجایی که دکس Astroswap به تازگی راه اندازی شده است، هنوز به صورت کامل محصولات خود را معرفی نکرده است؛ اما از شواهد معلوم است، امکاناتی که دکس های دیگر دارند را ارائه خواهد داد.آسترو سواپ معتقد است در حالی که بسیاری از شبکه ها هنوز مشکل مقیاس پذیری دارند، این پلتفرم قادر است با مقیاس پذیری بسیار بالای شبکه کاردانو نه تنها ماه را تسخیر کند، بلکه بستری برای تبادلات کهکشان فراهم کند. اگر به سایت Astroswap سر بزنید، تعداد زیادی اصطلاحات فضانوردی خواهید دید.

 پلتفرم Astroswap

پلتفرم آستروسواپ چگونه کار می کند؟

از قسمت Stake وارد بخش مورد نظر می شویم. در صفحه جدید، مانند تمام پلتفرم های دیگر، از کاربران خواسته می شود که کیف پول خود را به استروسواپ متصل کنند. پس از اتصال کیف پول متامسک یا هر کیف پول دیگری که با شبکه BSC سازگار است، کاربران باید مراحل تعیین مقدار استیکینگ، تایید اولیه و تایید نهایی را انجام دهند.

نکاتی که باید به آن ها توجه کرد، این است که باید مقداری BNB در کیف پول موجود باشد؛ زیرا کارمزد تراکنش با بایننس کوین پرداخت می شود. نکته دوم هم نبود درخواست فعال برای بیرون کشیدن سپرده گذاری یا تسویه است. به عبارت دیگر اگر کاربری درخواست فعالی مبنی بر تسویه یا از استیک خارج کردن داشته باشد، نمی تواند سپرده گذاری کند. کاربران برای تسویه یا دریافت سپرده خود باید هفت روز منتظر بمانند که سیستم پول و پاداش آن ها را برگرداند.

معرفی ارز Astroswap

ارز دیجیتال Astroswap یک توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین است. قیمت اولیه ASTRO ۰/۰۰۱ دلار بوده است و در ابتدا ۱۲۰ میلیون توکن در بازار عرضه شده است. مقدار عرضه کل این ارز دیجیتال ۱۰ میلیارد عدد خواهد بود. نحوه تخصیص ارز استروسواپ به صورت زیر است:

سپرده گذاری (استیکینگ) ۴۵ درصد
تیم استروسواپ ۱۲ درصد
فروش خصوصی ۱۰ درصد
اکوسیستم ۱۰ درصد
نقدینگی ۱۰ درصد
مشاوران ۶ درصد
آداپد ۲ درصد
ذخیره ۴ درصد
ایردراپ ۱ درصد

خرید و نگهداری ASTRO

هنوز صرافی های زیادی ارز ASTRO را لیست نکرده اند. امکان خرید این توکن از صرافی متمرکز گیت و صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ وجود دارد. علاوه بر پنکیک، کابران می توانند از دکس دودو اقدام به خرید ASTRO کنند.از آنجایی که ارز دیجیتال استروسواپ بر بستر BSC عرضه شده، برای نگهداری آن می توان از کیف پول هایی که از این شبکه پشتیبانی می کنند، استفاده کرد. یکی از انتخاب های متداول کاربران، کیف پول متامسک است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (507 نظر) نگاهی به کارت ملی، بسیج و شناسنامه رهبر معظم انقلاب+عکس (264 نظر) خلاقیت قابل تحسین هنرمند هندی برای طراحی چهره نورانی رهبر معظم انقلاب روی یک برگ درخت گیلاس+فیلم (118 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (62 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (36 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (21 نظر) ذوق زدگی و خوشحالی داریوش ارجمند، حشمت فردوس وقتی متوجه میشه قالیباف خلبان هواپیماییِ که قراره با اون به اصفهان بره+عکس (19 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (19 نظر) تصویری از دیدار سام درخشانی، احسان سریال هشت و نیم دقیقه با رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان (18 نظر) حال خوش بهاره رهنما با چشمان گریان بعد از زیارت امام حسین(ع) در بین الحرمین+عکس/ قبول باشه (16 نظر) 3 قاب متفاوت از پدر شوهر لبنانیِ زینب سلیمانی فرزند کوچک سردار سلیمانی+عکس/ از دلداری به عروس ایرانی اش در مراسم پدرش تا فاتحه خوانی بر مزار حاج قاسم (15 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (13 نظر) نگاهی به کیک تولد دو طبقه با تم غمگین و تیره رنگِ هوتن شکیبا+عکس/ ست بودن رنگِ در و دیوار با لباس و کیک آقای بازیگر‌ (12 نظر) میزبانی سیدمحمد خاتمی از مسعود پزشکیان و فرزندان و نوه هایش در ضیافتی به صرف افطاری +عکس (13 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 27 خرداد 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 27 خرداد 1403
فواید فوق العاده پوست پرتقال برای قلب🍊 + فواید دیگر
فال ابجد روزانه یکشنبه 27 خرداد 1403
بازداشت شکارچی عروسک های شهر | او دختر بچه ها را می ربود و ...
فال انبیاء روزانه یکشنبه 27 خرداد 1403
به کوری چشم مجاهدین خلق حمید نوری آزاد شد‎
لامبورگینی خاندان سلطنتی عربستان رکوردشکنی کرد+عکس
پیشنهاد ازدواج دوم پارسا پیروزفر به خانم همسایه جوان در خلوت دونفره شان+فیلم
ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه
ناگفته هایی جالب از زندگی فرزندان رهبر معظم انقلاب؛ از استفاده نکردن از امکانات مملکتی تا وام گرفتن از صندوق های کوچک!
روایت شنیده نشده از خواهر داغدار شهید سید ابراهیم رئیسی از کارکردن رئیس جمهور همزمان با تحصیل بعد از فوت پدرشان/ دلسوز و صبور+عکس
گران بهاترین ماده جهان که قیمتش 1000 برابر نفت است +عکس/ ماده ای که جان انسان ها را نجات داد