آشنایی با صرافی کوین لوکالی (coinlocally)

  سه شنبه، 08 آذر 1401   زمان مطالعه 8 دقیقه
آشنایی با صرافی کوین لوکالی (coinlocally)
صرافی کوین لوکالی coinlocally.com نسل جدیدی از مبادلات ارزهای دیجیتال در جهان است که خدمات مالی پیشرفته‌ای دارد. کوین لوکالی به فناوری بلاکچین تکیه کرده است تا هر آنچه را که برای تجارت و سرمایه‌گذاری عاقلانه نیاز دارید فراهم کند. ما در ادامه این صرافی را مفصلا بررسی می کنیم.

صرافی کوین لوکالی نسل جدیدی از صرافی های بین المللی ارزهای دیجیتال است که خدمات مالی کامل و پیشرفته ای را به مشتریان خود ارائه می دهد. این صرافی اعلام کرده که در فعالیت های معامله گری و سرمایه گذاری بر فناوری بلاک چین اتکا دارد. صرافی coinlocally از صدها توکن و جفت ارز معاملاتی پشتیبانی می کند. همچنین امکان معاملات spot و تبادل ارزهای مختلف را که مشتریان برای ترید سودآور و سرمایه گذاری منطقی نیاز دارند، ارائه می کند. در این مقاله ارز دیجیتال با آموزش coinlocally می توانید با یکی از صرافی های پیشرو کریپتو آشنا شوید و برای پیوستن به آن تصمیم گیری نمایید.

تاریخچه تاسیس صرافی کوین لوکالی چیست؟

آغاز تاسیس صرافی ارز دیجیتال کوین لوکالی (Coinlocally) و شروع به کار جدی آن در سه ماهه اول سال 2022 بوده است. مکان احداث این صرافی در دبی می باشد و اعلام کرده به دنبال خدمت رسانی به معامله گران کشورهای خاورمیانه می باشد.صرافی Coinlocally از زمانیکه به صورت کامل راه اندازی شد، گزینه های مختلفی را که کاربران برای تجارت منطقی و سرمایه گذاری به آن نیاز دارند، ارائه می دهد. این پلتفرم یک محیط امن، قابل اعتماد و پایدار را برای تجارت رمزنگاری از طریق وب و یک برنامه تلفن همراه فراهم می کند.

در کوین لوکالی، کاربران می توانند با روش های مختلف امنیت حساب های خود را افزایش دهند. محصولات و خدمات آن همیشه متناسب با نیازها و پیشنهادات کاربران است. از نظر ارائه خدمات و جلب اعتماد مشتری مشابه با صرافی بایننس کار می کند. در حال حاضر این صرافی توانسته به جای صرافی بایننس مورد توجه تریدرهای ساکن ایرانی قرار گیرد. طی چند سال اخیر قابلیت های مختلفی را به رابط کاربری خود اضافه کرده تا استفاده از آن برای کاربران را راحت تر نماید. صفحه رابط کاربری این صرافی با بایننس مشابه است و مشتریان قبلی بایننس خیلی راحت به این صرافی سوئیچ می کنند. این صرافی دارای یک سطح کاربری است که نیاز به احراز هویت ندارد. بنابراین کاربران زیادی خواستار ثبت نام و آموزش کار با صرافی کوین لوکالی هستند.

صرافی کوین لوکالی

کوین لوکالی چه سرویس هایی را ارائه می دهد؟

زبان استفاده شده در وب سایت صرافی Coinlocally در حال حاضر زبان انگلیسی می باشد. ولی قرار است از زبان های دیگری از جمله ترکی، عربی و فارسی نیز پشتیبانی کند. در اینصورت کاربران ساکن ایران رغبت بیشتری به افتتاح حساب در این صرافی خواهند داشت. البته پشتیبانی صرافی به طور ضمنی اعلام کرده از نظر قانونی، این صرافی مجاز به ارائه خدمات به کاربران ایرانی نمی باشد. زیرا تحریم های بانکی بر ایران اعمال شده است.
در حال حاضر صرافی کوین لوکالی در ارائه سرویس در بازارهای معاملات اسپات (Spot)، معاملات فیوچرز (Futures) و سهام گذاری ارزهای دیجیتال (Staking) فعال است. همچنین اعلام کرده در آینده نزدیکی از معاملات مارجین تریدینگ (Margin Trading) نیز پشتیبانی خواهد کرد.
در ایجاد زیربنای کوین لوکالی از شیوه های ساختاری صرافی بایننس استفاده شده است. حتی برای معدودی از پوزیشن ها، مجوز استفاده از اهرم های تا 125 برابر را نیز داده است. برای استفاده از سرویس های معاملات فیوچرز و مارجین تریدینگ لازم است از اپلیکیشن نسخه موبایل Coinlocally استفاده نمایید.بهتر است بدانید که صرافی کوین لوکالی در لیست صرافی های ارز دیجیتال در دو وب سایت Coinmarketcap و CoinGeco قرار ندارد. این موضوع از لحاظ اطمینان به سطح امنیتی صرافی باید در نظر گرفته شود.تیم توسعه دهنده صرافی کوین لوکالی به منظور حفظ ایمنی حساب کاربری مشتریان خود، توصیه کرده است که کاربران از پروسه احراز هویت دوعاملی استفاده نمایند. به همین دلیل شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل کاربران باید ثبت گردد.

امنیت صرافی کوین لوکالی

علیرغم ادعاهای توسعه دهندگان صرافی کوین لوکالی در ارتباط با بالا بودن امنیت این صرافی، اطلاعات ضد و نقیضی در دسترس می باشد. برای بررسی دقیق و سنجش امنیت صرافی ها می توانیم از دو سایت مورد اطمینان مارکت کپ و کوین گکو استفاده نماییم. اما نکته ای که در این خصوص وجود دارد آن است که صرافی Coinlocally در هیچ کدام از این سایت ها لیست نشده است. در مقابل عوامل و توسعه دهندگان صرافی Coinlocally مدعی آن هستند که با صرافی بزرگ بایننس همکاری دارند. با اینکه امکانات ویژه ای برای این صرافی تعریف شده اما بهتر است که نسبت به سرمایه گذاری های گسترده در این صرافی اقدام نکنید. اما می توانید با سرمایه گذاری های اندک در این صرافی از امکانات آن بهره مند شوید.

صرافی کوین لوکالی چه مزایایی دارد؟

  • معامله گران در این صرافی امکان داشتن معاملات مارجین و فیوچرز را دارند.
  • در ثبت سفارش معاملات می توانند آپشن هایی مانند Market Limit ،OCO و Stop Limit را استفاده نمایند.
  • قابلیت تعیین حد سود و حد ضرر در ثبت سفارشات این صرافی وجود دارد.
  • از بیش از 100 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند که نسبت به صرافی های داخلی بسیار زیاد است.
  • دارای امکانات پیشرفته ای برای معامله گران حرفه ای از قبیل انجام معاملات فیوچرز و مارجین و تعیین حد سود و ضرر می باشد.
  • زیرساخت های صرافی Binance را به کار برده و شباهت زیادی به آن پیدا کرده است.
  • در برداشت وجه و انجام معاملات کارمزد مناسبی می گیرد. این مقدار برای اسپات 0.2 درصد و برای فیوچرز 0.045 درصد می باشد.
  • در این صرافی سرعت مبادله ارزهای دیجیتال با یکدیگر زیاد است.
  • از سطح امنیت بالایی برخوردار است، چون جهت ورود به کوین لوکالی از پروسه احراز دو عاملی و کد ضد فیشینگ استفاده می کند.
  • دارای حجم معاملاتی زیادی است چون زیرساخت های بایننس را به کار می برد.
  • از تمامی استانداردهای فنی TRC20، ERC20 و BEP2 پشتیبانی می کند. بنابراین معاملات تتر در شبکه های مختلف ترون، بیت کوین و بایننس چین انجام پذیر است.
  • با معرفی آشنایان جهت کار با صرافی Coinlocally، امکان کسب درآمد منفعل از طریق دریافت کمیسیون تا سی درصد وجود دارد.
  • دارای نسخه های موبایلی است که کاربران می توانند اپلیکیشن های اندروید و ios آن را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود تهیه نمایند. لینک دانلود برنامه کوین لوکالی در وب سایت رسمی این صرافی آمده است.

صرافی Coinlocally از چه ارزهایی پشتیبانی می کند؟

ارزهای اصلی که در صرافی کوین لوکالی می توانید معامله کنید به شرح جدول زیر است:

بیت کوین (BTC) آوالانچ (AVAX)
اتریوم (ETH) شیبا اینو (SHIB)
بایننس کوین (BNB) یونی سواپ (UNI)
ریپل (XRP) رپد توکن بیت کوین (WBTC)
کاردانو (ADA) لایت کوین (LTC)
سولانا (SOL) توکن اف تی ایکس (FTT)
دوج کوین (DOGE) اتریوم کلاسیک (ETC)
پولکادات (DOT) نیر پروتکل (NEAR)
پالی گان (MATIC) چین لینک (LINK)

آیا کاربران ایرانی می توانند از صرافی کوین لوکالی استفاده کنند؟

در حال حاضر مانعی برای استفاده کاربران ایرانی از سرویس های صرافی کوین لوکالی وجود ندارد و ما ایرانیان به راحتی می توانیم در Coinlocally ثبت نام کنیم. نکته ای که وجود دارد این است که تیم کوین لوکالی اعلام کرده که تابع قوانین جهانی در زمینه پولشویی است، بنابراین ممکن است در آینده به کاربران ایرانی سرویس ارائه نکند و حساب ما را بلوکه کند.

آموزش ثبت نام در صرافی کوین لوکالی

در این قسمت به آموزش صرافی کوین لوکالی و افتتاح حساب کاربری پرداخته ایم. مراحل ثبت نام در این صرافی بسیار ساده است و کافی است دستورالعمل گام به گام زیر را دنبال کنید.

  • ورود به سایت کوین لوکالی:در مرحله نخست باید به سایت رسمی صرافی کوین لوکالی (Coinlocally) وارد شوید و روی قسمت “Register” کلیک نمایید.
  • ورود اطلاعات شخصی در کادر مربوطه:در مرحله دوم لازم است اطلاعات شخصی خود مانند ایمیل یا شماره همراه و پسورد خود را مشخص نمایید. سپس در قسمت دوم پسورد یا رمز عبور خود را تکرار کنید. در قسمت Terms of Services موافقت خود را با شرایط و ضوابط سایت با کلیک بر روی تیک آن اعلام نمایید. در آخر روی گزینه “Register now” کلیک کنید.
  • وارد کردن کد تایید ارسال شده به ایمیل:یک کد تایید به ایمیل شما ارسال خواهد شد. شما باید آن را در کادر مشخص شدهوارد نمایید.سپس روی گزینه “Verify” کلیک کنید.
  • تکمیل مراحل ثبت نام:حساب کاربری شما در صرافی کوین لوکالی ایجاد شده است. حال می توانید از خدمات این سایت استفاده کنید.

جمع بندی

در ارتباط با صرافی کوین لوکالی و مواردی که در ارتباط با آن مطرح گردید می توان گفت که صرافی Coinlocally خدمات ویژه ای را به کاربران خود ارائه داده است. همچنین با ادعای خود مبنی بر اینکه در پی خدمت رسانی به سرمایه گذاران کریپتو در خاورمیانه می باشد، برای ایرانیان جالب توجه است.به جز این موارد نکته ای که وجود دارد و نیاز است به آن توجه کنید آن است که صرافی Coinlocally یک صرافی تازه تاسیس است و با ابهامات و سوالات بی پاسخ بسیاری روبرو می باشد. حتی به درستی مشخص نیست که ادعاهای این صرافی در ارتباط با همکاری با بایننس صحت دارد یا خیر. لذا توصیه ما آن است که برای سرمایه گذاری در این صرافی عجله نکنید و به کسب اطلاعات هرچه بیشتر بپردازید. همچنین نسبت به سرمایه گذاری های کلان در صرافی کوین لوکالی با دقت و وسواس زیادی عمل کنید تا در آینده سرمایه شما به هیچ عنوان به خطر نیوفتد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (233 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (165 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (150 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (42 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (29 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (20 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (19 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (18 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
بیوگرافی و زندگی خصوصی شبنم قلی خانی، یکتای سریال هشت و نیم دقیقه و همسر جنتلمنش+تصاویر جذاب و دیدنی
تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند
حمایت تمام قد قالیباف از جلیلی: همه باید تلاش کنیم تا نامزد جبهه انقلاب آقای دکتر جلیلی بعنوان رئیس دولت چهاردهم انتخاب شود
تاریخ مناظره‌ ها و برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات ریاست‌ جمهوری + جدول
میانجی گری پسر 17 ساله با از دست دادن جانش تمام شد
یک حیوان نایاب پس از 2 قرن در ایران دیده شد + فیلم | این حیوان گمشده، ایرانی‌ها را خوشحال کرد
قدرت صدای علیرضا قربانی بنای تخت جمشید را خراب می‌کند؟ حاشیه‌های تازه کنسرتی که از امروز شروع می‌شود
از فحاشی به ایرانیان مقیم خارج پای صندوق های رای تا واکنش مردم به دو مرحله‌ای شدن انتخابات در حواشی داغ امروز یکشنبه 10 تیر 1403
وزیر علوم: علم قابل خرید و فروش نیست، ما به علم عنکبوتی اعتقاد نداریم
پیام پزشکیان خطاب به زنان و دختران ایرانی بعد از اعلام نتایج انتخابات
بار مسکن از چه زمانی روی دوش مردم سنگین شد؟