ساعدنیوز
ساعدنیوز

آشنایی با طالع بینی هفتگی 1 مرداد تا 7مرداد 1401

  دوشنبه، 10 مرداد 1401   زمان مطالعه 12 دقیقه
آشنایی با طالع بینی هفتگی 1 مرداد تا 7مرداد 1401
در این بخش از ساعدنیوز با طالع بینی هفتگی 1 مرداد تا 7مرداد 1401 آشنا خواهید شد.به دنبال پیش بینی در مورد اتفاق خوب یا بد این هفته با استفاده از فال هفتگی ما باشید.

طالع بینی هفتگی 1 مرداد تا 7مرداد 1401

طالع بینی برای بسیاری از افراد جذابیت زیادی دارد. پیش بینی آینده، بازگو کردن صفات شخصیتی افراد بر اساس عواملی مانند ماه و سال تولد از جمله دلایلی است که باعث می شود مردم به سمت طالع بینی بروند. خیلی از این افراد تنها به چشم سرگرمی به این قضیه نگاه می کنند. در حالی که برخی دیگر آن را حقیقتی مسلم می دانند و سخت به آن معتقدند. تاریخچه طالع بینی به هزاران سال پیش باز می گردد. در واقع به زمانی که مردم متوجه تغییر شکل ماه و آسمان در طول زمان شدند و نقوش ستارگان توجه آن ها را جلب کرد. طالع بینی یا همان ستاره شناسی که امروزه مردم می شناسند ابتدا در تمدن بابل رایج شد.اما امروزه هم طالع بینی طرفداران بسیاری دارد. در ادامه با طالع بینی هفتگی 1 مرداد تا 7مرداد همراه ما باشید.

طالع بینی

طالع بینی هفتگی متولدین فروردین

به عنوان یک فروردین ماهی با اراده، شما اغلب پشیمان نمی شوید، اما ابتدای هفته جاری شروع به کنکاش درباره تصمیم های عاشقانه ای که در گذشته گرفته اید، می کنید و در حالی که از مجرد بودن ناراضی نیستید، ولی ذهنتان درگیر این سوال است که اگر به جای نه بله می گفتید چه اتفاقی می افتاد. اما در اواخر هفته یک مرداد ماهی به موقع شما را از این حالت ناامیدی خارج خواهد کرد. احتمال روابط رمانتیک پایدار با این فرد بسیار است. در حال حاضر سرنوشت نقش مهمی در زندگی عاشقانه شما دارد، پس فقط خودتان را به دست سرنوشت بسپارید که چیزهای شگفت انگیز زمانی رخ می دهند که انتظارش را ندارید. روزهای آخر هفته احساس بی حوصلگی خواهید کرد. ممکن است تمرکز خود را روی کار از دست بدهید، که ممکن است بر نحوه کار شما تأثیر بگذارد و پروژه ها ممکن است به تاخیر بیفتند. شما نمی توانید از زندگی کاری و خانوادگی خود لذت ببرید. شما نمی توانید تعهد داده شده را انجام دهید. باعث تورم و وحشت شما می شود، می توانید از خود انتقاد کنید.

طالع بینی هفتگی متولدین اردیبهشت

وضعیت آشفته هفته گذشته اکنون به پایان رسیده است. همه چیز تحت کنترل است. سخت کوشی شما می تواند به موفقیت تبدیل شود. با برکت و صبر، می توانید بهترین عملکرد را داشته باشید، می توانید از کار لذت ببرید، که می تواند نحوه کار شما را منعکس کند. می توانید مکالمات کوتاه مرتبط با کار را برنامه ریزی کنید، که می تواند شبکه اجتماعی شما را تقویت کند.سیارات مثبت به شما برکت خواهند داد، بزرگان و مرشد شما می توانند راه درست را به شما نشان دهند و می توانند در هدف ناپایدار شما شفافیت ایجاد کنند. مجردها بیشتر احتمال دارد جفت روحی پیدا کنند، پرندگان عشق ممکن است تصمیم بگیرند با کمک دوستان ازدواج کنند. اکنون می توان اختلافات را با خواهر و برادر حل کرد.

طالع بینی هفتگی متولدین خرداد

آغاز هفته متوجه می شود که رابطه عاشقانه شما طبق انتظار پیش نمی رود، بررسی رخداد های هفته گذشته سرنخ خوبی برا بررسی مشکلات رابطه خود با طرف مقابل به دست آورید.آخر هفته برای مجردها فرا می رسد و کودک درون شما را برای شیطنت های کودکانه فعال می شود. شما عاشق خوش گذرانی هستید و به سخت بودن عشق و رابطه اعتقادی ندارید. گاهی اوقات (مثل الان) همه چیز بدون هیچ تلاشی کاملا سر جای خود قرار می گیرد. همچنین به شما توصیه می شود با خیال راحت رانندگی کنید و از سفرهای ماجراجویانه خودداری کنید. اگر به شما دستور داده نشود که چیزها را دستکاری کنید، در موقعیت های دراماتیک قرار می گیرید. پرندگان عشق نباید در مورد موضوعات بیهوده بحث کنند، این باعث می شود رابطه بین آن ها از بین برود.

طالع بینی هفتگی متولدین تیر

در این هفته از سیارات مثبت برکت خواهید داشت. در خانه مشغول خواهید شد. هماهنگی داخلی شما خوب خواهد بود، که نشان دهنده نگرش مثبت شما خواهد بود، به شما کمک می کند تا در محل کار خوب عمل کنید. شما همچنین برای یک مشارکت جدید در تجارت برنامه ریزی خواهید کرد.با کمک دوستان یا خانواده ی خود، تمام تلاش خود را خواهید کرد. شما قادر خواهید بود در کار خود عملکرد خوبی داشته باشید، اما در این زمینه انتظار پاداش خواهید داشت. در مراحل قانونی در موقعیت برنده خواهید بود. اختلافات ملکی ارثی احتمالاً حل و فصل می شود. هر جا که شبکه شما در کسب و کار یا یافتن شغل مناسب به شما کمک کند. مجردها می توانند جفت روح خود را پیدا کنند. پرنده عشق در دوستیابی خوشحال است. پروژه هایی که به هر دلیلی متوقف شده اند را می توان به طور خودکار شروع کرد که می تواند قدرت و اعتماد درونی شما را تقویت کند. همچنین برای یک تماس مرتبط با کار برنامه ریزی خواهید کرد.

طالع بینی هفتگی متولدین مرداد

اوایل هفته ذهنتان درگیر این خواهد بود که در رابطه فعلی هر کدام از طرفین چقدر سهم دارند و آیا هر یک از طرفین تلاش یکسانی برای پایداری این رابطه انجام می دهند یا نه، در صورتی که به این نتیجه برسید که شما وزن بیشتری را در این رابطه به دوش می کشید بایستی به آن پایان دهید. شما از علنی شدن اختلافات واهمه دارید با این حال، وقتی ناراحت هستید اهمیتی به این ترس نخواهید داد. حرف دلتان را بزنید البته بدون دعوا مرافعه. در این هفته، ممکن است از سیارات مثبت برکت بگیرید. شما می توانید خوشحال باشید، مشکلات سلامتی مربوط به کهولت سن یا اعضای خانواده حل می شود. مشکلات سلامتی قدیمی ناپدید خواهند شد. در حالی که سالمندان شما ممکن است از کار شما قدردانی کنند، احتمالاً مسئولیت های جدیدی در زندگی کاری خود پیدا خواهید کرد. احتمالاً در هر موضوع حقوقی خبرهای خوبی خواهید شنید.شما می توانید کنترل کاملی بر حریف و رقبای حرفه ای خود داشته باشید. پولی که گیر کرده بود بازیابی می شود که قابلیت افزایش نقدینگی را دارد. روزهای آخر هفته خوب نخواهد بود. ممکن است با برخی مشکلات سلامتی مواجه شوید. سطح اعتماد به نفس شما پایین خواهد بود که امروز روی کار شما تأثیر می گذارد. احتمالاً تمرکز کمتری خواهید داشت، که می تواند پروژه های در حال انجام شما را کند کند، باید از تصمیم گیری ضروری خودداری کنید.

طالع بینی هفتگی متولدین شهریور

شما آدم احساسی نیستید اما ممکن است به خاطر آنچه در رابطه عاشقانه گذشته متحمل شده اید، برای خود متاسف شوید. بهتر است قدرت تشخیص اینکه چه چیزی تقصیر شماست و چه چیزی نیست را داشته باشید. نبایستی خودتون رو بخاطر شرایطی که نقشی در آن نداشتید تنبیه کنید. این هفته بهتر است کمی با خودتان خلوت کنید و انتظارات خودتون از روابط احساسی را مرور کنید. اواخر هفته تحت تاثیر انرژی یکی از دوستان افکار منفی خود را کنار می گذارید و به جنبه های مثبت زندگی نگاه کنید. وقتی خود را در کانون توجه قرار دهید، توجهی که شایسته آن است را به خود جلب می کند.

طالع بینی هفتگی متولدین مهر

در این هفته، احساس نارضایتی و رنجش خواهید داشت. می توانید سعی کنید کار را با عجله انجام دهید، که می تواند باعث اشتباهات احمقانه در کارهای روزمره شود. شما می توانید مسئولیت های خود را به عنوان یک بار احساس کنید. کارایی شما کاهش می یابد، که می تواند بر زندگی روزمره شما تأثیر بگذارد. پروژه های در حال انجام شما احتمالاً به تعویق می افتد.ممکن است در زندگی حرفه ای خود با مشکلاتی روبرو شوید. شکیبایی شما می تواند در این شرایط ناخوشایند به شما کمک کند. به شما توصیه می شود هر گونه سرمایه گذاری در کسب و کار یا دارایی های ثابت را به تعویق بیندازید. قبل از تصمیم گیری لازم، باید با بزرگان خود مشورت کنید. روزهای آخر هفته درگیر مسائل خانوادگی خواهید بود. اکنون اختلافات شما با اقوام حل شده است. با کمک خواهر و برادر، نوآوری های جدیدی را در کسب و کار خانوادگی خود برنامه ریزی خواهید کرد. شما قادر خواهید بود افکار و رویاهای خیالی خود را کنترل کنید، اکنون می توانید آن ها را عملی کنید. اگر در رابطه عاطفی شما اختلافاتی هرچند کوچک وجود دارد اواسط هفته بولد خواهند شد. حتی اگر رابطه شما اخیراً خوب بوده است، اما چشم پوشی از این مشکلات برایتان آسان نخواهد بود. اواخر هفته مراقب شوخی هایی که می کنید باشید ممکن است به طرز باورنکردنی طرف مقابتان را ناراحت کند. تجربه های گذشته شما در روابط قبلی با وجود اینکه برایتان ناراحت کننده و چالش بر انگیز بوده؛ می تواند به پایداری رابطه فعلی کمک کند.

طالع بینی هفتگی متولدین آبان

این هفته با وجود اینکه می خواهید مثل همیشه از رفتار طرف مقابلتان که باعث رنجش شما می شود چشم پوشی کنید ولی این بار نمی توانید به این مسئله توجه نکنید. اواخر هفته ازلاک خود بیرون بیایید و خودتان را در کانون توجه قرار دهید. شما مثل همیشه در نگاه دیگران عالی به نظر خواهید آمد. در انتخاب کلماتی که به طرف مقابلتان می گویید احتیاط کنید چون می توانند مانند خنجری دل او را به درد آورند. شریک شما سزاوار این نیست.چند روز آخر هفته مختلط خواهد بود، ممکن است مشغول کارهای مربوط به کودکان باشید. زوج ها از یک نوزاد جدید در خانواده استقبال می کنند. همچنین می توانید برای تسریع در مسیر شغلی خود برای تحصیلات عالی برنامه ریزی کنید.می توانید از خرد خود برای حل و فصل اختلافات در زمینه کاری و زندگی اجتماعی استفاده کنید. سرمایه گذاری های گذشته ی شما اکنون به شما سود می دهد. سرمایه گذاری شما در دارایی های ثابت می تواند نتیجه دهد. مجردها می توانند خبرهای خوبی را در رابطه با ازدواج بشنوند. دانش آموزان می توانند خبرهای خوبی را از نظر نتایج بشنوند.

طالع بینی هفتگی متولدین آذر

این هفته چالش جدی در رابطه احساسی خود خواهید داشت. قبل از اینکه تمام ماجرا را بدانید وارد این بازی نشوید. ممکن است موقعیتی پی بیاید که فرصتی برای جبران نداشته باشید.بگذارید گذشته در گذشته بماند و آینده رابطه خود را قربانی گذشته نکنید. نیازی نیست برای اتفاق افتادن چیزهای خوب در رابطه تان تلاش زیادی بکنید کافیست دنبال نشانه هایی باشید که شما را به سمت خواسته هایتان سوق می دهد. آخر هفته این نشانه ها از هر زمان دیگری آشکارتر خواهند بود. سعی کنید و آنچه ممکن است شما را گیج کند نادیده بگیرید. شما همچنین حرکت از یک مکان به مکان دیگر را در نظر خواهید گرفت. اما با دعای خیر بزرگترها سعی می کنید از شرایط نامناسب خارج شوید، از دانش خود استفاده کنید و از سرمایه گذاری های گذشته خود بازده خوبی بگیرید که می تواند سلامت مالی شما را تقویت کند. جویندگان کار می توانند پس از کمی سخت کوشی شغلی پیدا کنند، دانش آموزان می توانند خبرهای خوبی بشنوند. به پرندگان عشق توصیه می شود از بحث و جدل در مورد مسائل نامناسب خودداری کنند.

طالع بینی هفتگی متولدین دی

در این هفته، سیارات مثبت به شما برکت می دهند، به شما نشاط و سلامتی می بخشد. شما احساس اعتماد به نفس خواهید داشت. روی اهداف خود تمرکز خواهید کرد. از لحظه لحظه زندگی خود در محل کار و خانه لذت خواهید برد. این احتمال وجود دارد که منابع جدیدی برای سود مالی باز کنید که می تواند موجودی بانکی شما را تقویت کند. احتمالاً شراکت جدیدی در تجارت ایجاد خواهید کرد که ممکن است در آینده نزدیک برای شما مفید باشد.شما انتظار دارید سفارشات بزرگی در تجارت والدین خود داشته باشید که رشد کمی را در تجارت نشان می دهد. شما همچنین انتظار دارید که در شغل فعلی خود برخی از مسئولیت های جدید را درخواست کنید. دی ماهی هایی که جویای کار هستند، ممکن است برای شغل مناسب، درخواست دهند. روزهای آخر هفته مثبت به نظر می رسد. مشکلات مربوط به خواهر و برادر قابل حل است.اگر به شما توصیه می شود قبل از سرمایه گذاری در یک دارایی ثابت، شهود خود را دنبال کنید، ممکن است برای مدت طولانی مسدود شود. برای دریافت انرژی مثبت به همراه خانواده یا دوستان به مکان مذهبی سفر خواهید کرد. شما مبلغ کمی را به یک خیریه اهدا خواهید کرد. رابطه عاطفی با همسر در شرف بهبود است که می تواند هماهنگی داخلی را حفظ کند. به شما توصیه می شود مراقب سلامتی خود باشید.

طالع بینی هفتگی متولدین بهمن

در این هفته سیارات مثبت خواهند بود که شما را خوشحال و خونسرد می کند. شما می توانید بهترین عملکرد خود را در تجارت داشته باشید و زیان های خود را به سود تبدیل کنید که می تواند پس انداز شما را بهبود بخشد. با کمک زیردستان می توانید تصمیمات سختی در تجارت بگیرید. شما می توانید در محل کار با کارایی بالا کار کنید که باعث خوشحالی رئیس شما خواهد شد و می تواند به شما در کار کمک کند.می توانید برای به کار بردن نوآوری های جدید در کار یا تجارت فعلی خود برنامه ریزی کنید. می توانید برای سرمایه گذاری اضافی در کسب و کار خود برنامه ریزی کنید که می تواند در آینده نزدیک به شما مزایای مالی بدهد. زوج ها می توانند خبرهای خوبی در رابطه با تولد نوزاد جدید بشنوند. چند روز آخر هفته، ممکن است از سیارات مثبت برکت داشته باشید. کنجکاوی شما در اوایل هفته می تواند برای شما به قیمت پایان یافتن رابطه عاشقانه و پایدار شود. مراقب حرف هایی که می زنید و درخواست هایی که می کنید باشید. این هفته فرصتی پیش می آبد که روابط گذشته را از نظر بگذرانید و پاسخ برخی از سوالات سخت را به خودتان بدهید. اگر مشاجره ای با طرف مقابل خود پیش آمد بهتر از عاقلانه رفتار کنید، زیر احتمال اینکه بعدا پشیمان شوید زیاد است.

طالع بینی هفتگی متولدین اسفند

شما به دنبال کسی هستید که به شما اجازه دهد خودتان باشید. لحظات رمانتیک آخرین چیزهایی هستند که در یک رابطه به دنبال آن هستید و با اولین نشانه این نوع رفتارها عقب نشینی می کنید. به خاطر درونگرا بودن شما ارتباط گیری با افراد جدید برایتان دشوار است. با این حال شرایط کیهانی اواسط هفته نوید یک ارتباط شاد و تجربه رابطه ای شیرین را می دهد. اسفند ماهی ها از هر فرصتی که به دست می آورند برای چنگ زدن به سرنوشت خود استفاده می کنند. فرصتی که پیش می آید را از دست ندهید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (284 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (155 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (131 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (108 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (85 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (63 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (55 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (54 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (43 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (37 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (35 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (30 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
مهران مدیری: بخاطر یک دختر از برادرش سیلی خوردم +ویدئو سلفی زیبا و جذاب مریم کاویانی، مرضیه سریال فاصله ها و پسر خوش چهره و چشم رنگی‌اش+عکس رونمایی کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ از تیپ و استایل متفاوتش در پشت صحنه/ کارشون واقعا سخته+عکس نگاهی به گوشه شیک خانه نسرین مقانلو و رونمایی از بوفه زیبا و لوکسش/ اصیل و ایرانی پسند+عکس تغییر چهره جالب و هوش پران پاشا جمالی، مهیار نون خ بعد از تراشیدن موهایش +عکس لحظه شگفت انگیز بازکردن یک تابوت مصری توسط باستان شناسان+ویدیو تصاویری جالب و خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال پایتخت/ چقدر صمیمی و کاربلد! رونمایی از گندم، دختر زیبای امیرمهدی ژوله، داور صداتو/ چقدر بانمک و ناز+عکس عاشقانه های جذاب شبنم مقدمی، داور صداتو و همسر جوان و خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده