آشنایی با ارز دیجیتال سلسیوس نتورک Celsius Network

  پنجشنبه، 18 دی 1399   زمان مطالعه 8 دقیقه
آشنایی با ارز دیجیتال سلسیوس نتورک Celsius Network
در پلتفرم سلسیوس، کاربران می‌توانند دارایی خود را به دیگران وام بدهند و چیزی حدود 80 درصد بیشتر از چیزی که بانک به آنها پرداخت می‌کرد را کسب کنند. همچنین در این پلتفرم کاربران می‌توانند با وثیقه‌گذاری ارزهای دیجیتال خود و پرداخت سودی ناچیز، به وام گیری ارز فیات بپردازند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، پلتفرم سلسیوس (Celsius) پلتفرمی است که به ارائه خدماتی می پردازد که بانک های بزرگ آن ها را فراموش کرده اند. امروزه خدماتی مانند سود منصفانه، کارمزد کم تراکنش و تراکنش های سریع از جمله خدمات فراموش شده توسط بانک های بزرگ هستند.

هدف پلتفرم Celsius این است که صنعت مالی حال حاضر جهان را متحول کند و آزادی مالی را از طریق کریپتو به ارمغان بیاورد.

Celsius مکانی برای وامدهی و گرفتن وام است. برای کار با این پلتفرم باید دارایی های خود را به این پلتفرم وارد کنید و سپس از طریق یک برنامه موبایلی که متعلق به این پلتفرم است، می توانید به دارایی های خود دسترسی داشته است.

افرادی که در این پلتفرم سرمایه گذاری می کنند و دارایی های خود را قرض می دهند، سود خوبی کسب می کنند و این پلتفرم از شفافیت نسبتا خوبی برخوردار است.

شبکه Celsius در اوایل سال ۲۰۱۸ و در جریان یک عرضه اولیه (ICO) موفق راه اندازی شد. در این عرضه اولیه حدود ۵۰ میلیون دلار سرمایه جمع آوری شد. در حالی که بسیاری از پروژه هایی که در جریان عرضه اولیه ایجاد شده اند، نابود شده و اثری از آنها باقی نمانده است، پلتفرم Celsius به کار خود ادامه داده و پیشرفت هم کرده است. اینک این پلتفرم دارای جامعه ای پویا است و هواداران زیادی دارد.

توکن CEL به افراد این جامعه کمک می کند که از طریق اپلیکیشن Celsius به خدمات و پاداش هایی مناسب دسترسی پیدا کنند. اعضای این جامعه می توانند سود خود را به صورت CEL از ۲۵ ارز دیجیتال مختلف بگیرند و این سود تا ۳۰ درصد بیشتر از سودی است که از طریق آن ارز دیجیتال خاص می تواند کسب شود.

علاوه بر این، با استفاده از توکن CEL می توان سود مرکب سالیانه ۵ درصد دریافت کرد که قدرت سودآوری مرکب را در این میان نمی توان نادیده گرفت.

آیا ارز دیجیتال سلسیوس (Celsius) مطمئن و معتبر است؟

در ادامه با اشاره به چند نکته، به بررسی معتبر بودن این ارز دیجیتال خواهیم پرداخت:

  1. برخورداری از تیم مدیریتی خوب و معتبر
  2. همکاری با پروژه هایی همچون com، Chainlink، Davipolk و 20 شرکت معتبر دیگر
  3. یکی از مهم ترین ویژگی های دیگر این پروژه، سسیستم نظرسنجی از کاربران است. با وجود اینکه نظرات زیادی وجود ندارد اما انتقاد و شکایتی نیز در میان نظرات دیده نمی شود.
  4. علاوه بر موارد بالا، سرمایه گذاری شما در این سیستم توسط Fireblock و Prime Trust بیمه می شود.

با توجه به موارد بالا می توان گفت که این پروژه مطمئن و معتبر است. اما فقط در صورتی که بعد از بررسی و تحقیقات کافی به این نتیجه رسیدید که سرمایه گذاری در این پروژه منطقی است، به این کار اقدام کنید.

تیم پشتیبانی و همکاری های ارز دیجیتال Selsius Network

یکی از نقاط قوت ارزدیجیتال (Celsius) داشتن تیم پشتیبانی و مدیریتی قوی و معتبر است. تیم مدیریتی ارز دیجیتال سلسیوس متشکل از افرادی است که سابقۀ درخشانی در زمینه های کارآفرینی، تجارت، بانکداری، نظام مالی و توسعۀ کسب و کارها دارند و جزو افراد پیشرو و موفق در زمینه تکنولوژی بلاکچین هستند.

تیم سلسیوس (Celsius) معتقدند که می توانند با استفاده از تکنولوژی بلاکچین، نظام بانکداری سنتی را با چالش روبه رو کنند و پلتفرم آنها به افزایش سرعت و گستردگی پذیرش این موضوع کمک شایانی خواهد کرد.

در حال حاضر تعداد پروژه هایی که پلتفرم سلسیوس در حال همکاری با آنها است، روز به روز در حال افزایش است و این موضوع به اعتبار این پروژه می افزاید. در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:

  1. com
  2. Korbit
  3. VOYAGER
  4. Prime Trust
  5. Uphold
  6. Litecoin Foundation
  7. DaviPolk
  8. Chainlink

و پروژه های دیگری که برای اطلاع از آنها می توانید به این آدرس مراجعه کنید.

توکن CEL

توکن CEL توکن اختصاصی شبکه ارز دیجیتال سلسیوس (Selsius Network) است. هفت مزیت و طرح برنامه ریزی شده برای دارندگان توکن CEL وجود دارد: قرارگیری در اولویت در صف وام ها، نرخ بهتر وام های دلاری، نرخ سود بهتر در سرمایه گذاری ها، نرخ وام بهتر برای وام های رمزارزی و پشتیبانی حق بیمه وام ها.

همچنین در صورت استفاده از توکن CEL برای پرداخت سود وام های شبکه Celsius تا حداکثر 30٪ تخفیف دریافت می کنید.

توکن CEL را می توانید از این صرافی ها بخرید: Liquid، IDEX، Switcheo، Uniswap و Totle.

مزایای پلتفرم Celsius Network

در سیستم های مالی و بانکداری سنتی، کاربران دارایی خود را نزد بانک ها سپرده گذاری می کنند و در قبال آن مبلغ بسیاری ناچیزی را به عنوان سود دریافت می کنند. سپس بانک ها دارایی سپرده گذاری شدۀ شما را به دیگران وام می دهند و سودهای بسیاری را از این راه از آن خود می کنند.

در پلتفرم سلسیوس، کاربران می توانند دارایی خود را به دیگران وام بدهند و چیزی حدود 80 درصد بیشتر از چیزی که بانک به آنها پرداخت می کرد را کسب کنند. همچنین در این پلتفرم کاربران می توانند با وثیقه گذاری ارزهای دیجیتال خود و پرداخت سودی ناچیز، به وام گیری ارز فیات بپردازند.

در ادامه به تعدادی از مزایای این پلتفرم اشاره خواهیم کرد:

  1. هیچ محدودیت یا حداقلی برای واریز و شرکت در برنامۀ وام دهی وجود ندارد. به عبارت دیگر کاربران می توانند با واریز هر مقدار از هر رمزارزی که تمایل دارند به کسب سود بپردازند. این پلتفرم با تمام کاربران خود یکسان رفتار می کند و کاربری که 5 دلار واریز کرده است با فردی که 5.000.000 دلار واریز کرده است در نظر آنها تفاوتی ندارند و طبق قوانین مشخصی با هر دو برخورد می شود.
  2. یکی از ویژگی های نادر در میان ارزهای دیجیتال، عدم پرداخت کارمزد برای برداشت در این پلتفرم است. در این پلتفرم هیچ کارمزدی برای برداشت، واریز، تراکنش و هیچ نوع کارمزد دیگری وجود ندارد.
  3. کاربران در این پلتفرم می توانند انتخاب کنند که سود تعلق گرفته به آنها با چه کوین یا توکنی پرداخت شود. (با همان کوینی که واریز کردند یا با توکن های CEL)

در صورتی که دریافت سود خود با توکن اختصاصی این شبکه (CEL) را انتخاب نمایید، 30 درصد سود بیشتر و در صورت پرداخت سودهای خود با این توکن، سود کمتری پرداخت خواهید کرد.

  1. یکی دیگر از امکانات مهم و کاربردی در این پلتفرم عدم فریز دارایی شما است. در پلتفرم های وام دهی دیگر، دارایی شما برای مدت زمان مشخصی فریز می شود و امکان برداشت آن وجود ندارد. این موضوع در مورد پلتفرم سلیوس صادق نیست و هیچ محدودیت برداشتی وجود ندارد و کاربران نسبت به کنترل دارایی خود اختیار کامل دارند.

همچنین در صورت برداشت دارایی خود، لزومی به پرداخت کارمزد یا خسارت وجود ندارد.

  1. در این سیستم هیچ گونه تحقیق و پرس وجویی در مورد اعتبار کاربران صورت نخواهد گرفت؛ چراکه آنها دارایی دیجیتال خود را به عنوان وثیقه در این پلتفرم قرار داده اند. و سابقه تراکنش های مالی کاربران در این پلتفرم اهمیتی ندارد.

ارز های دیجیتال موجود در پلتفرم Celsius کدام اند؟

بسته به نوع ارزهای دیجیتال موجود در این پلتفرم، بین 4 تا 10 درصد سود سالیانه به وام دهندگان تعلق می گیرد. ارزهای دیجیتالی همچون دلار جمینی (Gemini Dollar) و USD coin جزو ارزهایی هستند که بهترین نرخ بازگشت سود معادل 10.6 درصد دارند.

برای اطلاع از قیمت Gemini Dollar به این آدرس مراجعه کنید.

برای افراد تازه واردی که هنوز پورتفوهایی از کوین های متنوع ندارند، استفاده از این کوین ها گزینۀ مناسبی برای ذخیره سازی در پلتفرم سلسیوس است.

آیا Celsius Network امن است؟

پلتفرم سلسیوس با همکاری با Fireblocks و Prime Trust امنیت دارایی های موجود در کیف پول سخت افزاری خود را فراهم می کند. Fireblocks و Prime Trust تمامی دارایی های ذخیره شده در کیف پول Celsius را در مقابل هر گونه زیان احتمالی بیمه کرده اند و این موضوع به امنیت این پلتفرم کمک می کند.

اما نکته ای که وجود دارد این است که بیشتر دارایی های موجود در پلتفرم Celsius، در کیف پول سخت افزاری این شبکه نیست و اکثر دارایی ها در فرآیندهای وام دهی و دیگر فرآیندهای این چنینی در این پلفترم در گردش هستند.

متأسفانه پلتفرم سلسیوس به طور مستقیم حرفی از بیمه کردن دارایی های کاربران نزده است و دارایی ها در معرض خطر هک شدن قرار دارند. با وجود اینکه Celsius وعدۀ جبران ضررهای وارده به کاربران از محل دارایی خود را داده است، اما در بخش قوانین آن، هیچ تضمینی برای بازپرداخت دارایی های هک شده وجود ندارد.

چگونگی استفاده از سیستم وام دهی در پلتفرم Celsius

  1. بعد از ورود به وبسایت رسمی Celsius Network، اپلیکیشن سلیوس را دانلود کنید.
  2. بعد از دانلود و نصب نرم افزار، برای خودتان حساب کاربری ایجاد کنید.
  3. سپس قبل از هر گونه اقدام به شرکت در فرآیند وام دهی باید احراز هویت انجام دهید. بدون احراز هویت نمی توانید از خدمات وام دهی این پلتفرم استفاده کنید. بعد از احراز هویت و واریز موجودی به کیف پول خود در پلتفرم سلسیوس، سیستم، اطلاعات حساب شما را آپدیت کرده و بعد از آن می توانید از تمامی سیستم های کسب درآمد در آن پلتفرم استفاده کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (480 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (210 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (143 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (139 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (36 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (18 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (17 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
اختلاف زن و شوهر بوکانی هفت هکتار مزرعه گندم را به آتش کشاند
تصاویر جالب و دیدنی از آیین های عزاداری محرم در 12 کشور مختلف جهان/ از به زنجیر کشیدن زنان تا عبور کردن پابرهنه از روی زغال‌های روشن
(ویدیو) ترانه سوزناک همایون شجریان در دلتنگی و فراق پدرش/ چه بغضی هم داره
(تصاویر) 9 تا از باور نکردنی ترین مراسم غیرعادی که در برخی مناطق جهان جانشین دفن کردن مردگان شده است/ روی کسانی که مرده‌هاشونو میسوزونن رو سفید کردن کلا
ویدئوی فوق العاده باشگاه اینتر برای معرفی مهدی طارمی/یک شاهزاده ازخلیج فارس/ مهدی طارمی: ایران در قلب من است و اینتر در ذهن من
باقری: لبنان، جهنم بی‌بازگشت برای صهیونیست‌ها خواهد بود
بغض و غم شبنم مقدمی، داور برنامه "صداتو"، بر سر مزار استاد آواز ایران/ نگاه به خانه ابدی استاد شجریان با سنگ مزار ساده و نوشته ی کوتاه برای مردم سرزمینشان
منتخب روز   
اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان