آشنایی با ارز دیجیتال کونوس ایکس

  پنجشنبه، 30 بهمن 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
آشنایی با ارز دیجیتال کونوس ایکس
کونوس پلتفرم نخستین شرکتی ا‌ست که سکه ای ایجاد کرده که می توانید آن را از بانک محل خود خریداری کنید. در هر جای دنیا و از هر بانکی استفاده می کنید، با مشاور خود صحبت کرده و با استفاده از شماره ISIN سوئیس کونوس ایکس خریداری کنید.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، کونوس ایکس (CCXX) نخستین سکه بانک پذیر می باشد که از الگوریتم اثبات کار بهره می برد. در فاز اول ارائه این رمزارز، حدود ۱۸،۳۰۰،۰۰۰ سکه ارائه شدند.

فرایند استخراج کونوس ایکس به این صورت است که اگر بلوک جدید بیش از ۲ دقیقه پس از ایجاد بلوک پیشین ثبت شود، به اندازه ۰۳۵/۰ سکه پاداش دریافت خواهد کرد. بلوک های دیگر پاداشی دریافت نخواهند کرد. بدین ترتیب در طول روز حداکثر تعداد ۲۵ سکه می توانند تولید شوند.

اما در نظر داشته باشید که صدها سال طول خواهید کشید تا تمام سکه های کونوس ایکس استخراج شوند و به ۲۱،۰۰۰،۰۰۰ برسند. به عنوان مثال اگر استخراج این رمزارز با نهایت قدرت به کار خود ادامه دهد در طول صد سال آینده تنها ۹۰۰،۰۰۰ کونوس ایکس دیگر تولید خواهند شد.

جزییات استخراج کونوس ایکس به این صورت می باشند؛ همانطور که پیشتر به آن اشاره شد، الگوریتم اصلی مورد استفاده اثبات کار می باشد. اما به دلیل به کارگرفتن برخی ویژگی ها و پیش شرط های دیگر برای استخراج، می توان گفت که الگوریتم مورد استفاده در شبکه بلاکچین کونوس ایکس ترکیبی از اثبات کار و اثبات سهام می باشد.

از جمله دیگر مزیت های کونوس ایکس (CCXX) می توان به این مورد اشاره داشت که اگر کونوس ایکس را بیش از یک سال در کیف پول استیکینگ (staking wallet) نگهداری کنید به اندازه ۵ درصد سود استیکینگ دریافت خواهید کرد. همچنین در صورتی که این سکه را بیش از ۶ ماه در این کیف پول نگهداری کنید سکه های شما به میزان ۲ درصد افزایش پیدا خواهند کرد.

ویژگی های برجسته کونوس ایکس:

  • قیمت خرید و فروش ثابت
  • سود سالانه ۵ درصد
  • سود شش ماه ۲ درصد
  • تبادل آسان با دلار، فرانک سوئیس، یورو و غیره
  • نقل و انتقالات مالی به سراسر نقاط دنیا
  • الگوریتم های امنیتی سطح بالا
  • سرعت چشمگیر

نخستین سکه بانک پذیر

کونوس پلتفرم نخستین شرکتی ا ست که سکه ای ایجاد کرده که می توانید آن را از بانک محل خود خریداری کنید. در هر جای دنیا و از هر بانکی استفاده می کنید، با مشاور خود صحبت کرده و با استفاده از شماره ISIN سوئیس کونوس ایکس خریداری کنید.

تبدیل ساده به دلار، فرانک سوئیس، یورو و بالعکس به کونوس ایکس

با کمک صرافی غیرمتمرکز کونوس (کونوس دکس) و نماینده های این صرافی، تبادل کونوس CCXX با ارزهای فیات و بالعکس در هر جای دنیا ساده خواهد بود.

به این ترتیب می توانید در هر لحظه از شبانه روز به طور ایمن به سراسر دنیا پول ارسال کنید. هزینه های تراکنش نیز بسیار ناچیز و قابل چشم پوشی هستند.

نقل و انتقال پول با کونوس ایکس چگونه صورت می گیرد؟

نقل و انتقال پول با کونوس x به همان میزان که نوآور است ساده نیز می باشد. به عنوان مثال، بیایید فرض کنیم شخصی می خواهد از ترکیه به آلمان یورو ارسال کند. این شخص می تواند از یک نماینده کونوس در ترکیه کونوس ایکس خریداری کند.

سپس از طریق کیف پول الکترونیکی کونوس ایکس را به سرعت و سادگی منتقل می کند و سپس یک نماینده می تواند کونوس ایکس را در آلمان به یورو تبدیل کند. از آنجایی که برای انجام چنین کاری نیاز به تایید بانک نیست، هر ثانیه از شبانه روز می توان این را انجام داد.

پرداخت در قبال کالا و خدمات

یک راه بسیار ایمن و سریع برای استفاده از کونوس ایکس استفاده از آن برای پرداخت کالاها و خدمات می باشد. به عنوان مثال، اگر در آلمان زندگی می کنید و از ترکیه یک فرش سفارس دهید، می توانید از سرویس اسکروی کونوس استفاده کرده و آنچه را که می خواهید با کونوس ایکس خریداری کنید.

فروشنده می بیند که پرداخت از پیش انجام شده و می تواند به طور ایمن فرش را به آلمان ارسال کند. سپس فروشنده می تواند کونوس ایکس دریافتی را به لیره ترکیه یا یورو تبدیل کرده و یا آن را نگه داشته و سود سالانه ۵ درصد دریافت کند.

کونوس ایکس در میان ۱۰۰ سکه برتر

کونوس x با اینکه تنها دو سال پیش توسعه پیدا کرده، اما هم اکنون در جمع ۱۰۰ سکه برتر CoinMarketCap قرار گرفته است. و استحقاقش را هم دارد چرا که هیچ سکه دیگری به اندازه کونوس ایکس برتری ندارد، چه سرعت خارق العاده اش و چه امنیت بی سابقه ای که ارائه می دهد.

متاسفانه کونوس ایکس به میزان محدودی موجود می باشد و بنابراین تنها برای کسانی که زودتر آن را خریداری کنند موجود خواهد بود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (193 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (74 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (60 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (59 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (57 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (56 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (40 نظر) (فیلم) شهید امیرعبداللهیان: به ظریف خداقوت می‌گویم، از او آموختم / نیمه شب از او پیامک و ایمیل دریافت می‌کردیم (32 نظر) نگاهی به آشپزخانه و یخچال رونالدو ابر ستاره فوتبال/رونالدو: برگر و پیتزا هم میخورم تا پدر خسته کننده ای نباشم (28 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (27 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (26 نظر) نگاهی به بنفش پوش شدن بازیگران همراه با چهره ای خوشحال در حمایت از حسن روحانی+عکس/ از سحر دولتشاهی و الهام پاوه نژاد تا سروش صحت و امیر جعفری (23 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (21 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (14 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی احسان علیخانی برای تولد 37 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز