ساعدنیوز
ساعدنیوز

اتاق های هتل درویشی؛ لوکس ترین هتل مشهد

  چهارشنبه، 24 مرداد 1403   زمان مطالعه 7 دقیقه
اتاق های هتل درویشی؛ لوکس ترین هتل مشهد
هتل درویشی یکی از معروف‌ترین هتل‌های مشهد در حدفاصل خیابان امام رضا 24 و 26 است. این هتل 5 ستاره ساختمانی بلندبالا با ظاهری جذاب دارد و اتاق‌های متعددی را در دل خود جای داده است. در ادامه اتاق های هتل درویشی و امکانات و تجهیزات آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل درویشی یکی از معروف‌ترین هتل‌های مشهد در حدفاصل خیابان امام رضا 24 و 26 است. این هتل 5 ستاره ساختمانی بلندبالا با ظاهری جذاب دارد و اتاق‌های متعددی را در دل خود جای داده است. در ادامه اتاق های هتل درویشی و امکانات و تجهیزات آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل درویشی مشهد هتلی مجلل و 5 ستاره در خیابان معروف امام رضا (ع) است که ساختمان 25 طبقه آن همچون نگینی بین سایر بناها می‌درخشد. این هتل در کنار ظاهر باشکوهش، از طراحی داخلی بی‌نظیری نیز برخوردار است و تجهیزات لوکس آن با سلیقه خاصی در کنار هم چیده شده‌اند.

با رزرو هتل مشهد و اقامت در هتل درویشی، تجربه‌ای بی‌نظیر از اقامت با انواع امکانات لاکچری پیش رویتان است و فضایی آرامش‌بخش و مدرن برای استراحت در اختیارتان قرار می‌گیرد. پرسنل حرفه‌ای، نزدیکی به حرم و موقعیت مکانی عالی از دیگر مزایای این هتل پنج ستاره است. خلاصه بگوییم هتل درویشی مشهد با ارائه انواع امکانات و خدمات در محیطی دوست‌داشتنی توانسته جای خود را در دل مهمانان باز کند و توجه مشکل‌پسندان را نیز جلب کند.

نگاهی اجمالی به هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد در سال 1390 به عنوان نخستین آتریوم شرق کشور افتتاح شد. برج 25 طبقه این هتل مجلل به حدی زیباست که در همان نگاه اول نظر شما را به خود جلب می‌کند. از جذابیت‌های نمای بیرونی هتل درویشی که بگذریم، به لابی منحصربه‌فرد و جذاب آن می‌رسیم که یک دل نه صد دل عاشق نظافت و دکوراسیون لوکس آن می‌شوید.

در هتل درویشی مشهد شما می‌توانید بسته به سلیقه خود هر واحدی که دوست دارید با متراژ و تجهیزات مختلف را رزرو کنید. این هتل نه‌تنها به فکر راحتی شماست، بلکه امکانات متعددی نیز برای اوقات فراغت شما در نظر گرفته است. هتل مجلل درویشی امکانات تمام‌عیاری دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • مجموعه آبی شامل استخر، حمام ترکی، سونا و جکوزی

  • خدمات اسپا و ماساژ

  • سالن بیلیارد

  • سالن بدنسازی

  • بازی‌های کامپیوتری

  • بازارچه

  • واحد گل‌آرایی

  • اتاق ویژه افراد سیگاری

  • اجاره خودرو

  • پذیرش 24 ساعته

  • خدمات آرایشگاه و زیبایی

  • رستوران‌های شیک و کافی‌شاپ‌های دنج

  • سالن‌های پذیرایی و همایش

  • اینترنت و پارکینگ

  • سالن کنفرانس

  • محل بازی کودکان

  • اتاق عقد

  • خدمات لاندری

  • عابر بانک

  • اتاق چمدان

  • سرویس حرم رایگان در ساعات مشخص

  • آژانس مسافرتی

 هتل درویشی مشهد

اتاق های هتل درویشی مشهد کدامند؟

هتل درویشی مشهد 223 اتاق دارد که هر کدام به سبک خاصی چیدمان شده‌اند. کلیه اتاق‌های این هتل مجلل از امکانات کامل برخوردارند و فضایی راحت و لاکچری برای اقامتی متفاوت در اختیارتان قرار می‌دهند.

جالب است بدانید که برخی از اتاق های هتل درویشی با الهام از معماری ملل گوناگون طراحی شده‌اند و اقامت در آن‌ها شما را به یک گوشه از جهان می‌برد. این اتاق‌ها فضاسازی بی‌نظیری دارند و یاد ملل مختلف را دلتان زنده می‌کنند. در ادامه انواع اتاق های هتل درویشی مشهد و مشخصات آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

1- واحدهای سینگل اکونومی

اگر قصد اقامت در هتل درویشی مشهد را دارید و در عین حال نمی‌خواهید خرج زیادی رو دستتان بماند، اتاق‌های سینگل اکونومی گزینه خوبی برایتان است. توجه کنید که اتاق‌های اکونومی در طبقات اول و دوم این هتل لوکس پراکنده شده‌اند و پنجره ندارند.

2- اتاق‌های سینگل استاندارد

اتاق‌های استاندارد کمی از اتاق‌های اکونومی بزرگ‌ترند و فضای دلبازتری دارند. این واحدها امکانات خوبی دارند و سرو صبحانه در آن‌ها همچون سایر واحدهای هتل درویشی رایگان است.

3- اتاق‌های توئین اکونومی

از دیگر اتاق‌های هتل درویشی مشهد می‌توان به اتاق‌های توئین اکونومی اشاره کرد. این اتاق‌ها 26 متر دارند و در آن‌ها 2 تخت یک‌نفره استاندارد برای استراحت در نظر گرفته شده است.

4- اتاق دو تخته توئین استاندارد پلاس

این اتاق‌ها در طبقات نهم تا دوازدهم هتل درویشی مشهد قرار دارند و متراژشان حدود 30 متر است. در این اتاق‌ها با امکانات مناسبی از شما پذیرایی می‌شود تا هیچ کم و کسری احساس نکنید.

5- اتاق دبل استاندارد

اتاق‌های دبل واحدهایی شبیه به توئین هستند، با این تفاوت که در این اتاق‌ها به‌جای دو تخت یک‌نفره، یک تخت دونفره قرار دارد. این اتاق‌ها ضمن برخورداری از امکانات رفاهی مناسب، قیمت نسبتاً خوبی نیز دارند.

 هتل درویشی مشهد

6- اتاق‌های VIP

اتاق‌ VIP جزو بهترین اتاق‌های هتل درویشی مشهد است که امکاناتی کامل دارد. این اتاق‌ها با لوازم سلطنتی چیدمان شده‌اند و فضایی راحت و لاکچری دارند.

7- اتاق‌های کوئین

کوئین از دیگر واحدهای مجلل هتل درویشی مشهد واقع در طبقات پانزدهم و شانزدهم است. این اتاق‌ها با دکوراسیون مدرن پر شده‌اند و فضایی دلنشین برای گذراندن روزهای خاطره‌انگیز ماه‌عسل دارند. متراژ اتاق‌های کوئین حدود 44 مترمربع است و انواع امکانات برای راحتی مهمانان در آن قرار داده شده است.

8- اتاق‌های امپریال

اتاق‌های امپریال نیز همچون اتاق‌های کوئین 44 متر مربع وسعت دارند. این اتاق‌ها با تجهیزاتی شیک چیدمان شده‌اند و محیطی آرام برای اقامت سه نفر دارند. همچنین در صورت نیاز شما می‌توانید با پرداخت مبلغی، علاوه بر ظرفیت پایه یک نفر دیگر را نیز اضافه کنید.

هتل درویشی مشهد

9- سوئیت امپریال

سوئیت امپریال یکی از دلبازترین و مجهزترین اتاق‌های هتل درویشی مشهد است. این اتاق با نورپردازی‌های زیبا تزئین شده و محیطی گرم و دلچسب دارد.

10- اتاق آینده

اتاق آینده تجهیزاتی منحصربه‌فرد دارد که شما را از امروز جدا می‌کند و به آینده می‌برد. این اتاق منطبق بر تصورات شما از آینده طراحی شده و فضایی متفاوت و جذاب دارد.

11- پنت هوس اسپا

می‌خواهید در یکی از لوکس‌ترین اتاق‌های هتل درویشی مشهد اقامت داشته باشید؟ پیشنهاد ما به شما پنت هوس اسپا در طبقه شانزدهم این هتل 5 ستاره است. پنت هوس اسپا تقریباً 66 متر مربع وسعت دارد و اتاقی بزرگ با چشم‌اندازی تماشایی و معماری مدرن است. میز کار، وان، تلویزیون، صندوق امانات، میز تحریر، آباژور و مبلمان برخی از امکانات پنت هوس اسپا است.

هتل درویشی مشهد

12- اتاق دوبلکس پرزیدنتال

چنانچه بخواهید همچون یک رئیس‌جمهور اقامتی لاکچری داشته باشید، می‌توانید اتاق دوبلکس پرزیدنتال را برای اقامت انتخاب کنید. این اتاق حدوداً 70 متر مربع وسعت دارد و از امکانات متعددی برخوردار است.

13- اتاق های ملل

یکی از جذاب‌ترین بخش‌ اقامت در هتل درویشی مشهد، وجود اتاق‌های ملل با طراحی‌ها و تجهیزات خاص است. در این بخش می‌خواهیم سری به این اتاق‌ها بزنیم و از حال و هوای هر کدام برایتان بگوییم.

  • سوئیت دوبلکس مصر: این واحد با الهام از فرهنگ مصر طراحی شده و فضایی دلنشین و جالب دارد. اگر به فرهنگ مصر باستان علاقه‌مندید با اقامت در این سوئیت، المان‌های جذابی خواهید دید که نظرتان را به خود جلب می‌کند.

  • سوئیت دوبلکس هند: این سوئیت پر از رنگ و زرق و برق است و در هر گوشه از آن نشانی از فرهنگ هندوستان دیده می‌شود. سوئیت دوبلکس هند یک اتاق نشیمن و دو خواب دارد و شما را به دنیای رنگ و خیال خواهد برد.

  • سوئیت دوبلکس عرب: سوئیت دوبلکس عرب از دیگر واحدهای ملل هتل درویشی مشهد است. این اتاق‌ها اقامتی شاهانه به سبک اشراف عرب را به شما هدیه می‌دهد.

  • سوئیت دوبلکس چین: دوبلکس چین از زیباترین واحدها هتل درویشی مشهد است که با ورود به آن محو زیبایی‌هایش خواهید شد. این سوئیت جذاب امکانات تمام و کمالی دارد و ظرفیت پایه آن 4 نفر است.

  • سوئیت دوبلکس ایران باستان: اقامت در این اتاق همچون سفری به گذشته ایران است که شما را با تاریخ کهن کشورمان آشنا می‌کند. این اتاق فضایی سنتی با دکوراسیونی مدرن دارد که در آن می‌توانید به دور از هیاهوی زندگی، از اقامت خود در شهر توریستی مشهد لذت ببرید.

  • پنت هوس رم: یکی از جالب‌ترین اتاق‌های ملل در هتل درویشی مشهد، پنت هوس رم است. این اتاق چشم‌اندازی بی‌نظیر به شهر دارد و المان‌های جذابی از رم باستان در آن دیده می‌شود.

  • سوئیت دوبلکس ایران اسلام: طراحی این سوئیت تلفیقی از معماری ایرانی و اسلامی است که در گوشه و کنار آن نقوش اسلیمی و هنر کهن ایرانی دیده می‌شود. این سوئیت نیز دو اتاق خواب دارد و ظرفیت پایه آن 4 نفر است.

    هتل درویشی مشهد

14- اتاق‌های فصل

اتاق‌های فصل از دیگر اتاق‌های هتل درویشی مشهد هستند که در هر کدامشان نشانی از یک فصل و رنگ خاص دیده می‌شود. این اتاق‌ها با تجهیزات مختلف و رنگ‌های متنوع چیدمان شده‌اند و اندازه‌های مختلفی دارند. اتاق‌های فصل شامل اتاق‌های یک تخته، اتاق‌های دو تخته و اتاق‌های سه و چهار تخته در دو نوع استاندارد و اکونومی می‌شود.

هتل درویشی مشهد

نظرات درباره هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد یکی از بهترین و محبوب‌ترین هتل‌های مشهد است که طرفداران زیادی دارند. این هتل 5 ستاره انتخاب نخست بسیاری از مسافران است که از دور و نزدیک به مشهد می‌آیند. هر کس که یک‌بار اقامت در هتل درویشی مشهد را تجربه کرده باشد، محال است که دفعه بعدی آن را از یاد ببرد.

خوشبختانه هتل درویشی مشهد امتیاز خوبی را از مهمانان خود دریافت کرده است. این هتل یک پکیج کامل برای اقامتی فراموش‌نشدنی در شهر زیبای مشهد است که دست‌اندرکاران آن تمام تلاش خود را می‌کنند تا راحتی و رفاه را به مهمانان هدیه دهند.

همان‌طور که گفتیم تنوع اتاق‌های هتل درویشی مشهد بسیار بالاست. در این هتل شما می‌توانید با بودجه‌های متفاوت هر اتاقی که خواستید رزرو کنید و از اقامت خود لذت ببرید. با این تفاسیر انتخاب شما کدام اتاق هتل درویشی مشهد است؟


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
بهاره رهنما: آدمی که بعد 30 سال کار کردن نتونه رفاه مالی داشته باشه آدم بی دست و پاییه! ما راننده تاکسی‌ها و پاکبان‌ها بابت بی دست و پایی‌مان از شما معذرت می‌خواهیم خانم بهاره رهنما+فیلم (491 نظر) مریم امیرجلالی: داماد و دخترم توی کانادا هر دوتاشون کارمند بانک هستند و تا 5 کار می‌کنند که بعدش نای حرکت ندارند؛ ایران همه چیز سر جای خودشه کارمندا تا 2 کار می‌کنند+ویدیو (303 نظر) بهنوش طباطبایی: کشتن روباه و استفاده از پوست حیوان خیلی هم خوبه برای محیط زیست مفیده چطور گوشت از قصابی میخریم نمیگیم به قیمت کشته شدن حیوانه+فیلم (152 نظر) ارژنگ امیرفضلی در کانادا: آدم‌ها می‌گن بریم خارج عشق و حال کنیم اما وقتی میان اینجا میگن بریم همون ایران، من خودم بخوام نفسی از ته دل بکشم میرم ایران+فیلم (145 نظر) المیرا شریفی مقدم خطاب به شاهزاده امارات: زیاد حرف بزنی باید 2 تا جزیره دیگه رو هم پس بدی +عکس (142 نظر) هادی چوپان در برنامه علی ضیا: قهرمان جهان شدم صبحش رفتم سر ساختمون گچکاری؛ صاحبکارمون بنر یک در یک زده بود آقا قهرمان جهان شدی مبارکه!/ از شیراز تا تهران رو با اتوبوس می اومدم (124 نظر) رهبر معظم انقلاب: 14 ساله که بودم از پدرم اجازه می‌گرفتیم و با برادرم به ییلاق می‌رفتیم شب خسته برمی‌گشتیم و می‌خوابیدیم، پدرم ما را در خواب می‌بوسید چون دلتنگمان می‌شد+عکس (95 نظر) حرف های گنده تر از دهن مهشید حامدی زن ابی خواننده خطاب به محسن چاوشی: عرب پرست!/ مثل سگ افتخار می‌کند به کاباره و شهامتِ تهران ندارد! (88 نظر) محمدرضا شریفی نیا: رهبر معظم انقلاب در زمینه ادبیات متبحّر هستند خصوصا ادبیات روس؛ خیلی جالب بود که یک روحانی چقدر مسلط بر ادبیات کشورهای دیگه هستند+ویدیو (85 نظر) محمدرضا گلزار برای اولین بار با انتشار عکس مادر جوان و باکلاسش در اینستاگرام تولدش را تبریک گفت+عکس/ مادرشوهر جوان آیسان خانوم چه چهره مهربونی داره (84 نظر) رهبر معظم انقلاب: ساعت 5 صبح که کارم رو شروع می‌کنم، ده و نیم دلم میخواهد بخوابم +ویدیو/ شرح یک روز کاری پُربار از زبان رهبری (75 نظر) حضور بازیگران مشهور ایرانی در ورژن ایرانی افسانه جومونگ/ رضا عطاران در نقش موپالمو، امین حیایی در نقش یونگ بو، الناز شاکردوست در نقش سوسانو و جواد عزتی در نقش جومونگ+فیلم (70 نظر) حال و هوای کلاس درس در حضور سرزده رهبر معظم انقلاب در یک روستای محروم +عکس؛ از خنده های ریز یک دانش آموز تا نگاه های خیره دانش آموز دیگر (70 نظر) زهرا خواهر رضا داوودنژاد: روز اول مهر صبح با مادرم رفتم مدرسه و بعد از ظهرش دیگه مادرم رو ندیدم، به خاطر اینکه ایشون سکته قلبی کردند و از دنیا رفتند (60 نظر) همسر بیرانوند: علیرضا از غر زدن های من می ترسد/ بعد از 4 بار خواستگاری به علیرضا جواب مثبت دادم/ کافی است چیزی از اشتباه علیرضا بگویم تا فورا عصبانی شود (55 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
10 دقیقه‌ای برای عصرونه کیک درست کن / طرز تهیه کیک ساده خانگی به صورت مرحله به مرحله و بسیار خوشمزه
آشپزشو؛ 10 دقیقه‌ای کتلت درست کن / آموزش گام به گام طرز تهیه کتلت سیب زمینی ساده و خانگی با طعمی بی نظیر
10 دقیقه‌ای پنکیک درست کن / آموزش طرز تهیه پنکیک خانگی
10 دقیقه‌ای فلافل درست کن / طرز تهیه فلافل ساده به روش خوزستانی با طعم بسیار عالی
آشپزشو؛ 5 دقیقه‌ای سالاد ماکارونی درست کن / طرز تهیه سالاد ماکارونی خوشمزه و مجلسی به روش رستورانی
در عرض 10 دقیقه مثل کافه‌ها چیز کیک درست کن / طرز تهیه گام به گام چیز کیک یخچالی با بیسکویت پتی بور با ساده ترین دستور
فال ابجد روزانه شنبه 5 آبان 1403
فال شمع روزانه امروز شنبه 5 آبان 1403
فال روزانه امروز شنبه 5 آبان ماه 1403
فال قهوه با نشان روز شنبه 5 آبان ماه 1403
رهبر معظم انقلاب: موهای دخترم را شانه کردم، بافتن موی سر را خیلی خوب بلدم اما با یک دست نمیشود؛ دودستی باید ببافند چون باید موها را سه قسمت کنند+عکس/ روایتی از پدرانگیِ شیرین رهبری
فال انبیاء روزانه شنبه 5 آبان 1403
فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 5 آبان 1403 + فیلم
شوک خونین در فوتبال اروپا / قطع عضو بازیکن فوتبال در زمین بازی + فیلم
تعجب مقامات مصر از پزشکیان و تیم همراهش / اروپا چهره دیگری از شما نشان می‌دهد
منتخب روز   
رفتار خارج از عرف و بی‌احترامی اردوغان به پزشکیان در اجلاس بریکس+ویدئو (فیلم) کباب بازی مردم لبنان زیر بمباران وحشتناک اسرائیل / انصافاً این روحیه مردم لبنان قابل ستایشه ... عکس دیده نشده از معشوقه یهودی مظفرالدین شاه قاجار / ماشالا مَردیه برای خودش!😂 زوایای پیدا و پنهان سرطان‌های ارثی/آیا سرطان ارثی است؟ بازداشت مردی که به اسیدپاشی روی دوستش متهم است وحشتناک ترین قتل مرد جوان به دست بستگانش / صحنه‌سازی زن و شوهر جوان برای طبیعی جلوه دادن مرگ 4 محکوم پرونده مشروبات الکلی مسموم اعدام شدند مال باخته برای پیدا کردن دزد خودرواش اشتباهی مردی بیگناه را ربود! پذیرایی از مسعود پزشکیان در باند فرودگاه و پس از پیاده شدن از هواپیما با شیرینی های مخصوص و محلی در روسیه+عکس قتل دختر 9 ساله به دست دوست 13 ساله‌اش / جسد در تپه های شهرک مسعودیه پیدا شد! + اعترافات افشای رازهای تاریک قتل داریوش مهرجویی و همسرش/ چه کسانی پشت این جنایت بودند؟ فردی که در فرودگاه امام خمینی مرتکب قتل شد: می‌خواستم کارفرما را بترسانم!