دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

اتمام حجت مجلس با دولت؛ کالاهای اساسی در ۱۴۰۰ نباید گران شوند 

چهارشنبه، 29 بهمن 1399
کد خبر: 136817
ساعد نیوز: عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: کالاهای اساسی در سال ۱۴۰۰ نباید گران شوند و مجلس قطعا این مسئله را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضاسازی های دولت درباره ارز ۴۲۰۰ تومانی که در مصوبه قبلی کمیسیون تلفیق حذف شده بود، اظهارکرد: شخص رئیس جمهور و اعضای کابینه به شدت نسبت به این مصوبه قبلی کمیسیون تلفیق انتقاد کرده و آن را عامل گرانی می دانستند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اينکه این ارز تاکنون نتوانسته به هدف اصلی خود یعنی جلوگیری از گرانی سفره مردم برسد و باعث بروز مفاسدی شده است تصریح کرد: با این حال مجلس تصمیم گرفت در راستای تعامل با دولت، فعلا ارز ترجیحی را حذف نکند، اما در عوض مطابق تاکید و ادعای دولت، کالاهای اساسی مانند گوشت، مرغ ، تخم مرغ، لبنیات و روغن نباید از قیمت مصوب متناسب با نرخ ارز ترجیحی تجاوز کند.

نماینده مردم قم تاکید کرد: اکنون که با خواسته دولت موافقت شده، تاکید مجلس این است که دولت باید به حرف خود پایبند باشد و لذا در سال ۱۴۰۰ نباید شاهد افزایش قیمت این کالاها باشیم.

امیرآبادی اظهارکرد: به همین منظور کمیسیون تلفیق تصویب کرد کمیته ای در دولت وظیفه کنترل قیمت این کالاها را برعهده داشته باشد تا اطمینان حاصل کنیم که این ارز به سفره مردم می رسد و معیشت مردم دستخوش گرانی کالاهای اساسی نخواهد شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله !
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
مراحل اکسپت مقاله
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه