دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

عوارض و خطرات قرص های تاخیری 

یکشنبه، 14 دی 1399
 استفاده از این داروها، اثر منفی بر بینایی دارند و ممکن است به طور موقت باعث تاری دید شود. اما در صورتی که مشکل بینایی فرد برطرف نشد باید حتماً به پزشک مراجعه کند. مصرف قرص های تأخیری ممکن است باعث کاهش ناگهانی دید شود، به گونه  ای که فرد توانایی تشخیص رنگ  های سبز از آبی را ندارد و اطراف اشیاء سایه  های آبی می  بیند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، به طور کلی اختلالات جنسی مردان شامل سه دسته اختلال در میل جنسی، اختلال در انزال که شایع ترین نوع آن انزال زودرس است و اختلال در نعوظ می شود. ناتوانی جنسی می تواند از مشکلات روحی و یا جسمی فرد ناشی شود. این بیماری در آقایان با بالارفتن سن، نسبتا رایج است که باعث روی آوردن مردان به استفاده از داروهای جنسی و قرص های تاخیری می گردد. اما هیچ کدام از این داروها بدون عارضه نیستند. از عوارض جانبی رایج این داروها می توان به سردرد، معده درد، کمردرد، دردهای ماهیچه ای، سرخ شدن پوست، آبریزش بینی، اسهال و یا تورم در پا و قوزک پا اشاره کرد. این عارضه در تمام داروهای مربوط به ناتوانی جنسی دیده می شود. در ادامه به معرفی عوارض و خطرات مصرف قرص های تأخیر پرداخته شده است:

عوارض و خطرات مصرف قرص های تأخیری

• گرفتگی و آبریزش بینی

استفاده از داروهای تأخیری معمولاً موجب گرفتگی و آبریزش بینی می شود که شایع است و خودبخود برطرف می شود.

• قرمز شدن پوست

برخی از افراد، به دلیل مصرف این داروها، دچار قرمزی صورت، جوش و لک های پوستی می شوند. مصرف غذاهای تند، داغ، گرمای هوا و استفاده از نوشیدنی های حاوی الکل باعث تشدید این عارضه می شوند.

• سردرد

بروز سردرد یکی از عوارض شایع مصرف داروهای تأخیری است. این داروها باعث افزایش نیتریک اسید در خون، تغییر ناگهانی جریان خون و بروز سردرد می شود.

• بدن درد

استفاده از این داروها در برخی از افراد، باعث درد ماهیچه ها و کمردرد می شود.

• مشکلات گوارشی

داروهای درمان ناتوانی جنسی باعث بروز مشکلات گوارشی همچون سوءهاضمه و اسهال می شود.

• سرگیجه

همانطور که ذکر شد، مصرف این داروها باعث افزایش نیتریک اسید در خون می شود، این مسئله باعث بروز سرگیجه در بعضی از مردان می شود. این نوع سرگیجه ممکن است ملایم، آزاردهنده و یا به حدی شدید باشد که فرد از حال برود. بهتر است در صورتی که بعد از مصرف قرص های تأخیری دچار سرگیجه شدید به پزشک مراجعه کنید.

• پریاپیسم (نعوظ مانا)

مصرف این قرص ها در بعضی از مردان باعث نعوظ طولانی مدت و دردناک آلت تناسلی، بدون تحریک یا میل جنسی، می شود. این بیماری باعث می شود که آلت تناسلی مردان تا 4 ساعت در حالت نعوظ باقی بماند، در این حالت پزشک با جراحی فرد را درمان می کند، در صورت عدم مراجعه به پزشک ممکن است فرد آلت تناسلی خود را از دست بدهد.

• تغییر در بینایی

استفاده از این داروها، اثر منفی بر بینایی دارند و ممکن است به طور موقت باعث تاری دید شود. اما در صورتی که مشکل بینایی فرد برطرف نشد باید حتماً به پزشک مراجعه کند. مصرف قرص های تأخیری ممکن است باعث کاهش ناگهانی دید شود، به گونه ای که فرد توانایی تشخیص رنگ های سبز از آبی را ندارد و اطراف اشیاء سایه های آبی می بیند.

• از دست دادن شنوایی

در برخی از افراد مصرف این قرص ها باعث کاهش شدید شنوایی، سرگیجه و احساسِ صدای زنگ در گوش می شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی