دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / مجله خودرو / دانستنی های خودرو /

آیا افزودن مکمل روغن موتور ضروری است؟ 

یکشنبه، 08 بهمن 1402
وجه اشتراک مکمل های روغن موتور این است که فروشنده ادعا می کند با مصرف آن ها،خودرو جان تازه ای خواهد گرفت. در این مطلب از ساعد نیوز درباره ضرورت این مکمل ها بحث می کنیم. با ما همراه باشید.

مکمل روغن موتور خودرو یک ماده یا محصول اضافی است که به روغن موتور اصلی خودرو افزوده می شود تا عملکرد و حفظ سلامت موتور را بهبود بخشد. این مکمل ها به طور معمول به عنوان “مکمل های افزودنی روغن موتور” یا “افزودنی های روغن موتور” نیز شناخته می شوند.

آیا نیازی به اضافه کردن مکمل روغن موتور است؟


اکثر شرکت‌های تولید کننده روغن موتور برای سبقت گرفتن از رقبای خود با اضافه کردن مکمل‌های ویژه به روغن موتور‌های تولیدی خود توانسته‌اند کارایی این محصول را بالا ببرند. بنابراین اگر شما از روغن موتور با کیفیتی استفاده می‌کنید نیازی به افزودن مکمل روغن موتور نیست.

البته بعضی از مکمل‌ها به طور ویژه برای رفع عیوب تولید شدهاند. به عنوان مثال برخی مکمل ها برای محافظت و جلوگیری از نشت روغن موتور تولید شده است. در صورتی که خودرو نشتی روغن موتور داشته باشد، استفاده از مکمل روغن موتور می‌تواند تا حد زیادی مشکل را برطرف کند.

سخن پایانی


مکمل های روغن بیشتر برای موتور های دهه های 70 و 60 میلادی استفاده می شود. سازندگان امروزی استفاده از این مکمل هارا پیشنهاد نمی کنند زیرا باعث به هم زدن فرمول روغن و آسیب به مبدل کاتالیست می شوند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی متن
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند