دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

آیا عروس در شب زفاف باید خونریزی داشته باشد؟ 

پنجشنبه، 20 مهر 1402
خونریزی شدید در اولین رابطه جنسی یک افسانه گسترده در بین دختران است . کاملاً طبیعی است که اولین بار در یک رابطه جنسی خونریزی داشته باشید ، اما بسیاری از مردم اصلاً خونریزی ندارند. ما در ادامه این مطلب از ساعد نیوز بیشتر در این خصوص بحث می کنیم. با ما همراه باشید.

خونریزی بعد از اولین رابطه جنسی طبیعی است، اما غیر طبیعی بودن یا خونریزی نداشتن پس از نزدیکی نیز، طبیعی است. واژن بانوان تشکیل شده از یک بافت نازک است که قسمتی از دهانه واژن را پوشش می ‌دهد. به این بافت نازک هایمن یا پرده بکارت می‌گویند.

آیا زن در اولین رابطه جنسی در شب زفاف باید خونریزی داشته باشد؟

برخی از افراد تصور می‌کنند که حتما برقراری اولین رابطه جنسی در زنان با خونریزی همراه است. در حالی که چنین موضوعی حقیقت ندارد و دلایل مختلفی خلاف این اتفاق را ثابت کرده‌اند. یکی از مواردی که باعث خونریزی در زنان در شب اول ازدواج نمی‌شود، این است که شاید زن به صورت مادرزادی فاقد پرده بکارت باشد. پس با اولین دخول نیز ممکن است خونریزی رخ ندهد.

گاهی اوقات نیز ممکن است رابطه جنسی با آرامش کامل و به دور از تنش انجام شود و در اثر عشق بازی فراوان دهانه رحم به اندازه کافی باز شود و با آرام وارد شدن آلت تناسلی در واژن، خونریزی رخ ندهد.همچنین گاهی اوقات ممکن است پرده بکارت از نوع ارتجاعی بوده و با دخول پاره نشود.

تعداد از افراد نیز پرده بکارت را بسیار سفت و محکم می‌دانند و فکر می‌کنند که این پرده تنها با فشار زیاد پاره می‌شود. به همین دلیل برخی از مرد‌ها فشار زیادی را به واژن وارد کرده و باعث پارگی و خونریزی واژن می‌شوند.این در حالی ست که اگر زن به اندازه کافی آماده رابطه جنسی باشد و دچار استرس نشود، به فشار زیاد از جانب مرد نیاز نخواهد بود.

سخن پایانی

پس با توجه به مواردی که گفته شد، لزومی برای خونریزی زن در اولین شب عروسی وجود ندارد. در این خصوص بهتر است اطلاعات و آگاهی عمومی خود را در خصوص انواع پرده بکارت افزایش دهید تا از خرافات و اطلاعات غلط دور بمانید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 30 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سیل مشهد سوءمدیریت است، سیل یونان نبردی نابرابر با طبیعت ؛ برگ زرینی دیگر از BBC + فیلم
سرهنگ نیروی انتظامی که دل همه را برد! + فیلم / دمت گرم سرهنگ ...