آیا زن و شوهرها میتوانند برای تحریک شدن فیلم های سکسی و پورن تماشا کنند؟!

  شنبه، 10 اسفند 1398   زمان مطالعه 3 دقیقه
آیا زن و شوهرها میتوانند برای تحریک شدن فیلم های سکسی و پورن تماشا کنند؟!
وقتی همسرتان به خاطر حساسیت زدایی جنسی نتواند شما را تحریک کند، معمولاً برای تحریک کردن خود از فیلم‌های پورنو استفاده می‌کنید. در اکثر موارد، زن برای خوشایندی همسرش این فیلم‌ها را تحمل می‌کند. اما خیلی از زن‌ها از اینکه شوهرشان دیگر با آن شور و احساس به آنها نگاه نمی‌کند، در هم می‌شکنند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از مثبت زندگی، خیلی وقت ها ممکن است بشنوید که زن و شوهری برای برانگیختن میل جنسی خود به اتفاق هم یک فیلم پورنو تماشا کرده اند. اما موسسه های آموزش خانواده اعتقاد دارند که این کار برای زندگی زناشویی بسیار مخرب است. ممکن است سوال کنید چرا مخالف کاری هستیم که برای بعضی ها لذتبخش است؟ همراه ما باشید تا در این مقاله پاسخ این سوال را بدهیم. آیا زوج ها باید از فیلم پورنو استفاده کنند؟

تماشای فیلم های پورنو معمولاً حس فرد را نسبت به همسر خود کم می کند

هنرپیشه های فیلم های پورنو، جوان، چابک و خوش هیکل هستند. سن آنها در فیلم هیچوقت بالا نمی رود، وزن شان هم اضافه نمی شود، پوستشان چروک برنمی دارد و بدنشان شل نمی شود. آنها می توانند در وضعیت ها و حالاتی سکس کنند که فقط بندبازان حرفه ای می توانند بدنشان را به آن حالات درآورند و به نظر می رسد که هر کاری که طرفشان حین سکس با آنها بکند برایشان لذت بخش است. تعداد خیلی کمی از زوج ها می توانند این خیالات را در سکس واقعی خود در هر سنی که باشند پیاده کنند اما معمولاً بعد از ۳۰ سال دیگر همسرتان برایتان جذابیت نخواهد داشت. وقتی با چنین خیال پردازی هایی ذهنتان را پر کنید دیگر نمی توانید با همسر خودتان تحریک شوید. درنتیجه، کسی که باید دوستش بدارید، تحسینش کنید و با او تحریک شوید به نظرتان پیر و به درد نخور می آید. و نتیجه آخر آن این خواهد بود که به دنبال یک فرد جوانتر برای سکس خواهید رفت.

فیلم های پورنو اعتماد به نفس همسرتان را پایین می آورد

وقتی همسرتان به خاطر حساسیت زدایی جنسی نتواند شما را تحریک کند، معمولاً برای تحریک کردن خود از فیلم های پورنو استفاده می کنید. در اکثر موارد، زن برای خوشایندی همسرش این فیلم ها را تحمل می کند. اما خیلی از زن ها از اینکه شوهرشان دیگر با آن شور و احساس به آنها نگاه نمی کند، در هم می شکنند. متعجب می مانند که چه عیب و ایرادی دارند که دیگر نمی توانند شوهرشان را تحریک کنند. اینجاست که اعتماد به نفس آنها خدشه دار می شود. مطمئناً هیچ شوهر فهمیده و باشعوری دوست نخواهد داشت که چنین اتفاقی برای همسرش بیفتد.

آیا ممکن است این نقش ها عوض شود؟ هر چیزی در زندگی ممکن است. بااینکه مردی ممکن است تصور کند که با زنی ازدواج کرده که هر مردی آرزویش را دارد، از دست رفتن اعتماد به نفس در مردها هم به همان اندازه مخرب است. پس هیچ زنی نباید با استفاده از فیلم های پورنو به جای شوهرش خود را تحریک کند.

فیلم های پورنو معمولاً منجر به گناه می شوند

آیا ممکن است زنی که فیلم پورنو نگاه می کند از گناه دور بماند؟ اگر به نظرش این فیلم ها چندش آور و پست باشد اما در کنار همسرش آن را تماشا کند، مرتکب گناه نمی شود. از طرف دیگر، ممکن است به هر حال مرتکب گناه شود. اگر اعتقادش این باشد که نگاه کردن چنین فیلم هایی گناه است و با این وجود برای خوشایندی شوهرش نگاه کند، برای او گناه محسوب می شود. همچنین اگر این فیلم ها ذهن و فکر او را آلوده کند، در قلبش را رو به گناه باز گذاشته است.

هرکسی که برای تحریک جنسی فیلم پورنو نگاه می کند، مطمئناً از روی شهوت اینکار را می کند. ممکن است خیلی ها بگویند که شهوت او برای هنرپیشه های فیلم نیست و برای همسر خودش است اما اگر این طور است پس نقش آن هنرپیشه ها چیست؟ آن هایی که به این فیلم ها اعتیاد پیدا می کنند نیازمند مشاوره روانشناسی هستند، چه ازدواج کرده باشند و چه نکرده باشند.

نتیجه اینکه توصیه ما برای زوج ها این است که از استفاده از این فیلم ها برای تحریک خود و همسرتان خودداری کنید و سعی کنید فقط و فقط از همسرتان لذت ببرید و بس.


3 دیدگاه
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (669 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (17 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان