دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

آزادی باران در زندان‌های سراسر ایران 

شنبه، 07 بهمن 1402
کد خبر: 372781
بسته خبرخوب اولین روز هفته را از دست ندهید که از هر دری برایتان خبر خوب دارد. از زندان و دادگاه تا یک خبر خوشمزه برای شکموها و یک خبر خوب دارویی برای بیماران مبتلا به فشار خون.

به گزارش ساعدنیوز به نقل از فارس، امروز کامتان را شیرین می‌کنیم با خبرهایی هیجان انگیز از سراسر ایران. اول از همه دعوت‌تان می‌کنیم به یک تور ویژه به زندان‌های ایران. در این تور خبری 200 کلمه‌ای قرار است کلی حالتان خوب شود و کیف‌تان کوک. ماجرای جذب گردشگر با جشنواره کباب شتر 200 متری و رکورد کتاب گینس هم که خبر خوشمزه بسته امروز است. یک کلام هم بشنوید از دارویی ایرانی برای 32 میلیون ایرانی و خبر آخرمان هم اختصاص دارد به حکم قاضی برای مدیر کارخانه آلاینده.

*آزادی باران در زندان‌های ایران/ ویژه برنامه سراسری «من و بابام» در زندان ها

امسال روز ولادت امیرالمومنین مردم ایران سنگ تمام گذاشتند در مرام و مهربانی و این روز فرخنده یکی از پر برکت‌ترین روزهای ایران بود و زندان‌های ایران آزادی باران شد. از یزد شروع می‌کنیم.به گفته رییس‌کل دادگستری یزد سه زندانی محکوم به قصاص نفس با پیگیری و کسب رضایت اولیای دم از مرگ نجات پیدا کردند. زمینه آزادی 63 نفر از محکومان زندان‌های این استان با همکاری بخش‌های مختلف اداری و مردمی محقق شد. 47 زندانی از مراکز تامینی و تربیتی استان خراسان رضوی با کمک خادمان بارگاه رضوی، استفاده از ارفاقات قانونی، گذشت شکات پرونده و کمک‌های خیرین نیک اندیش آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

خادمان کفشدار و بخش شمیم رضوان آستان قدس رضوی با حضور در زندان مرکزی مشهد و پرداخت بدهی 8 زندانی نیازمند، به مبلغ یک میلیارد و 750 میلیون ریال زمینه ساز آزادی این زندانیان شدند. آزادی 50 زندانی جرائم غیرعمد از زندان قم با ارفاقات قانونی. آزادی 35 زندانی جرائم غیرعمد در پویش «پدر پناه امن من» از زندان‌های آذربایجان شرقی که از این تعداد 20 نفر از زندان تبریز و 15 نفر نیز از سایر زندان‌های استان آزاد شدندو برای آزادی این تعداد مبلغ دو میلیارد و دویست میلیون تومان به صورت کمک ویژه (بلاعوض)، 6 میلیارد ریال به صورت تسهیلات و مابقی از طریق تایید اعسار توسط مراجع قضایی و اخذ از شکات تامین شد. این بخشش‌ها و آزادی‌ها را رو بگذارید کنار برگزاری ویژه برنامه سراسری «من و بابام» در زندان‌های ایران که در آن جشنی ویژه زندانیان برگزار شد و خانواده و فرزندان به دیدن پدر آمدند و دیدار تازه کردند و در این جشن به همه خوش گذشت.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 26 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
لباس عروس و دسته‌گل استثنایی یک بانوی گیلانی در سال 1317/ باورتون میشه این لباس‌عروس رویایی و دسته‌گل شیک واسه 86 سال پیش باشه؟/ چه جای قشنگی عکس گرفتن!
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
رونمایی از ورزش حرفه ای ایلان ماسک ثروتمند ترین مرد 2023 / مرد خطرناکی که دنیا را متحول می کند + عکس
علی دایی: من فقط یکبار ازدواج کرده‌ام و اینکه می‌گویند من دو بار ازدواج کرده‌ام به هیچ عنوان درست نیست+ویدیو
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
کنایه ی شهربانو منصوریان : یه گونی مدال دارم همه رو میدم کاری کنید منم دانشگاه قبول کنید خانم دکتر شم ! / دختر ایرانی بازم غوغا کرد + ویدیو
اختصاصی ساعدنیوز: برآورده ساختن آرزوی مادر سرپرست خانوار توسط بیت رهبری / نا امید از همه جا به بیت رهبری پیام دادم ...
شوخی کنایه‌آمیز و تلخ یک پزشک با درخواست جنجالی مبینا نعمت‌زاده برای پذیرش در رشته پزشکی!+ویدیو