با بلندقدترین مدل دنیا که زمانی یک مرد بود آشنا شوید+ تصاویر جالب

  دوشنبه، 28 فروردین 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
با بلندقدترین مدل دنیا که زمانی یک مرد بود آشنا شوید+ تصاویر جالب
ساعدنیوز: بر اساس تحقیقات، قد ما می تواند بر وضعیت روانی ما اثرگذار باشد. کسانی که احساس کوتاه بودن می کنند حس آسیب پذیری و پارانویا را به میزان بیشتری تجربه می کنند. اریکا اروین، زنی که می خواهیم از او صحبت کنیم هرگز چنین تجربه ای در زندگی خود نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از روزیاتو، بر اساس تحقیقات، قد ما می تواند بر وضعیت روانی ما اثرگذار باشد. کسانی که احساس کوتاه بودن می کنند حس آسیب پذیری و پارانویا را به میزان بیشتری تجربه می کنند. اریکا اروین، زنی که می خواهیم از او صحبت کنیم هرگز چنین تجربه ای در زندگی خود نداشته چون قد بسیاری بلندی دارد اما در مسیر رسیدن به شادی با مشکلات بسیار دیگری مواجه بوده است.

اریکا از سن کم احساس متفاوت بودن می کرد

کشمکش های اریکا با خود و اطرافیانش از دوران کودکی آغاز شد. 5 ساله بود که احساس کرد با بقیه فرق دارد و در 7 سالگی فهمید که پسر بودنش مشکل بزرگ او است. به گفته ی اریکا، وقتی در آینه به خود نگاه می کرد میل شدیدی به دختر شدن در خود احساس می کرد. آن زمان تمام دوستانش دختر بودند و او علاقه ی زیادی به اسباب بازی های دخترانه داشت.

با بلندقدترین مدل دنیا که زمانی یک مرد بود آشنا شوید+ تصاویر جالب

پدر اریکا هرگز او را نپذیرفت و آن ها رابطه ی بسیار دشواری با یکدیگر داشتند تا اینکه بالاخره مادرش از این مرد آزارگر جدا شد.

مسیر رسیدن به پذیرش خود برای اریکا با تغییر جنسیت آغاز شد

اریکا در سال 2004 با عمل تغییر جنسیت، خود را به یک زن بدل کرد، آرزوی همیشگی او که بالاخره به حقیقت پیوست اما برایش بدون پیامد نبود. هیچ یک از اعضای خانواده اش از او حمایت نکردند و او در نهایت تنها ماند و از کمک عزیزانش برخوردار نشد. با این حال، او هرگز تسلیم نشد و به مرور زمان توانست شبکه ی حمایتی گسترده ای از مردم سرتاسر دنیا برای خود بسازد که او را تحسین و درک می کنند و هرگز او را به خاطر انتخاب هایش قضاوت نمی کنند.

با بلندقدترین مدل دنیا که زمانی یک مرد بود آشنا شوید+ تصاویر جالب

با بلندقدترین مدل دنیا که زمانی یک مرد بود آشنا شوید+ تصاویر جالب

او حالا از فعالان حقوق افراد ترنس، کودکان آزاردیده و افراد مبتلا به اِچ‌آی‌وی است. اریکا همچنین انگیزه بخش کسانی است که اعتمادشان را به خود از دست داده اند.

او در اینباره گفته: «هر زنی شایستگی شکوفایی را دارد. حمایت دوستان و خانواده واقعاً مهم است، بنابراین وقتی حقیقت وجودتان را با خانواده تان در میان گذاشتید، صبور باشید. خودتان را دوست داشته باشید. نسبت به چیزی که در آینه می بینید محتاط باشید و با خودتان مهربان باشید. به خودتان بگویید که شایستگی عشق را دارید. پذیرش خود یکی از مهم ترین عوامل در تغییر شما و سلامت روانی تان است. خوش بگذرانید و قدر زندگی تان را بدانید. مراقب خودتان باشید.»

صبر و تلاش اریکا او را به شهرت رساند

اریکا یک مدل، مربی فیتنس و بازیگر است. او در یکی از فصل های سریال مشهور «داستان ترسناک آمریکایی» (American Horror Story) نقش ثابتی داشت و همان زمان بود که به خاطر قد بسیار بلندش مشهور شد. او 2 متر و 3 سانتیمتر قد دارد.

با بلندقدترین مدل دنیا که زمانی یک مرد بود آشنا شوید+ تصاویر جالب

با بلندقدترین مدل دنیا که زمانی یک مرد بود آشنا شوید+ تصاویر جالب

اریکا مدت ها برای ورود به دنیای بازیگری در تلاش بود اما در ابتدا از آن منصرف شد چون دائماً نقش موجودات بیگانه یا هیولا به او پیشنهاد می شد. در مقطعی او از زندگی کارمندی ای که آن زمان داشت خسته شد و در یک باشگاه ثبت نام کرد. در آنجا بود که اولین شکست خود را تجربه کرد چون در تلاش بود تا سایز خود را به صفر برساند، امری که به قیمت صدمه به سلامتش تمام شد. او اما از اشتباهش درس گرفت و حالا تصور ذهنی سالم تری نسبت به بدن خود دارد و به خود به چشم نسخه ی فوق بزرگ سوپر وومن نگاه می کند.

او حالا به دور دنیا سفر می کند و در جلسات عکاسی مقایسه ی قد و کارهای مدلینگ معمول شرکت می کند. اریکا در سال 2011 از سوی رکوردهای جهانی گینس به عنوان بلندقدترین مدل دنیا شناخته شد.

عشق واقعی راه خود را به قلب اریکا باز کرد

اریکا معمولاً از تمامی مردانی که با آن ها آشنا می شد بسیار قدبلندتر بود. حالا اما او در یک رابطه ی شاد عاشقانه است و برای در آغوش گرفتن مرد زندگی اش چندان مجبور به خم شدن نیست. شریک زندگی او، دنیس هارگرو که شصت و چند ساله است و 193 سانتیمتر قد دارد نیز بالاخره توانست زنی تقریباً هم قد خود بیابد. این زوج زمانی با یکدیگر آشنا شدند که دنیس به عنوان حسابدار اریکا مشغول کار شد و آن ها فوراً جذب یکدیگر شدند.

با بلندقدترین مدل دنیا که زمانی یک مرد بود آشنا شوید+ تصاویر جالب

با بلندقدترین مدل دنیا که زمانی یک مرد بود آشنا شوید+ تصاویر جالب

دنیس اریکا را تحسین و درباره ی شخصیت او به صراحت صحبت می کند: «او یک همنشین بامحبت برایم است. گاهی از قدش شکایت می کند اما می دانم که از قد بلندش لذت می برد. دوست دارد در یک فانتزی ابرقهرمانی زندگی کند. خودش را تصور می کند که یک لباس مخصوص تنش است و با کمک ذهن، هنرهای رزمی و عدالت که تنها سلاح هایش هستند، دنیا را از پلیدی پاک می کند.»


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (145 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (133 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (89 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (73 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (60 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (46 نظر) عاشقانه های بیرانوند و اکرم بانو با نمایی از ویلایی لاکچری/ بیرانوند استخر شنا و زمین فوتبال ویلایش را به نمایش گذاشت (32 نظر) خلاقیت خنده دار کارمند کوتاه قامت برای افزایش ارتفاع صندلی‌اش در اداره با چهارپایه حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (31 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (22 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (18 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (16 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (16 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده کرمانی، با نوشته جالب پشت پژو حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 (14 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (13 نظر) خوانندگی و کنسرت معرکه و عاشقانه رضا گلزار/ چه قدرت صدای محشری تو اجرای زنده داره+ویدیو (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز