بررسی مشخصات فنی خودروی مرسدس بنز e200

  چهارشنبه، 29 مرداد 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
بررسی مشخصات فنی خودروی مرسدس بنز e200
امکانات عالی این نوع مدل خودرو چون سقف پانوراما، قابلیت انتخاب در مدل‌های مختلف رانندگی، طراحی چوبی، سیستم صوتی Harman Kardon و ده ها امکانات برتر  دیگر این خودرو را یک انتخاب برتر جهانی قلمداد می‌کند.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز، مرسدس بنز ای 200 - Mercedes Benz E200 خودرویی از نسل نهم کلاس E این شرکت می باشد.این نسل در سال 2009 در نمایشگاه موتور شو ژنو رونمایی شد.این نسل در 4 نوع مختلف بدنه شامل، سدان، کوپه، استیشن واگن و کروکی عرصه می شود. نسخه فیس لیفت این نسل که در سال 2013 از آن رونمایی شد، دارای ظاهری خشن تری می باشد.

خودرو مرسدس بنز e200 سدان، تولید کشور آلمان است که توانسته با طراحی ها و پیشرانه های مختلف از سال 1993 تاکنون 5 نسل را در سراسر جهان به فروش برساند. بنز کلاس E یک خودروی لوکس و جذابی است که دارای ویژگی های منحصربه فردی می باشد. در واقع عملکرد و قدرت این نوع خودرو بسیار برتر از خودروهای کلاس C و کلاس E مرسدس است.

تصویر
طراحی ظاهری مرسدس بنز e200

بررسی تخصصی و کامل خودرو مرسدس بنز e200

طراحی بدنه مرسدس بنز e200 به صورت ساده و مدرن بوده، اما خطوط خاص طراحی باریک و تهاجمی نوع مرسدس بنز به خوبی در آن دیده می شود. به گونه ای که احساس قدرت و حس لوکس بودن، پرچم دار تمام انواع خودروهای مرسدس است.

مرسدس بنز e200 در طراحی داخلی کابین خودرو و کیفیت ساخت آن نیز از رقیب خود عقب نمانده است. با سیستم سرگرمی رسانه ای Comand توانسته است به اندازه رقیب خود، بی ام وی پیشی گیرد. شاید در ابتدا کار با سیستم Comand کمی زمان بگیرد، اما مطمئنا بعد از تسلط شدن تنظیمات و منوهای خودرو شما را سوپرایز خواهد کرد. طراحی کابین خودرو به صورتی است که در سرعت های بالا هیچ صدای اضافه و تکانی را متوجه نمی شوید.

راحتی صندلی های مرسدس بنز e200 واقعاً بی همتا است. شما حتی در طولانی ترین سفرها نیز احساس ناراحتی و خستگی نمی کنید. صندلی ها مجهز به ماساژور است و شما حتی بعد از رانندگی بیش از 400 کیلومتر نیز راحت و آسوده هستید. فضای کافی برای سرنشینان عقب خودرو نیز به خوبی طراحی شده است. مرسدس با داشتن 9 ایربگ از لحاظ امنیتی نیز در سطح بالایی قرار گرفته و توانسته است بازار خرید و فروش رقبای خود چون لکسوس GS، آئودی A6 و بی ام و را تهدید کند.

قدرت موتور مرسدس بنز e200 183 اسب بخار و 270 نیوتن متر گشتاور است که شتاب صفر تا صد کیلومتر آن در هفت ثانیه است. در واقع توان بالای خروجی موتور مرسدس بنز e200 به دلیل دارا بودن موتور 4 سیلندر توربو شارژ 2 لیتری است. حداکثر سرعت مرسدس بنز e200 معادل 240 کیلومتر در ساعت می باشد.

تصویر
طراحی ظاهری مرسدس بنز e200

امکانات و فناوری های جدید مرسدس بنز e200

خودرو مرسدس بنز e200 امکانات و آپشن های جدید و خاصی دارد.این امکانات چیزهایی هستند که شما را خوشحال خواهند کرد . از جمله امکانات در این خودرو می توان به این موارد اشاره کرد:

  • سیستم سرگرمی رسانه ای Comand
  • گرم کن و سردکن صندلی های جلو
  • 5 حالت رانندگی مختلف و حساسیت بالای فرمان به سرعت
  • ترمزهای انعطاف پذیر و سیستم ترمز ABS
  • سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک های خودرو
  • روکش چرم با کیفیت عالی
  • کنترل تهویه
  • سیستم کمکی پارک خودکار
  • لاستیک های ضد پنچری
  • سیستم نمایش اطلاعات بر روی شیشه HUD
  • دوربین دید عقب
  • نورپردازی داخلی و امکان تغییر رنگ نور
  • نمایشگر صفحه آمپر و نمایشگر 12.3 اینچی در مرکز داشبورد

سیستم کمکی فرمان و ترمز اضطراری خودکار این خودرو در بسیاری از مواقع از بروز حادثه جلوگیری می کند. البته وجود سیستم هایی چون pre-safe در این خودرو در صورت وقوع تصادف نیز حداکثر حفاظت را از جان سرنشینان انجام می دهد. به همین دلیل در صورت وقوع تصادف نگرانی بابت صدمات جبران ناپذیر نخواهید داشت.

طراحی کلی مرسدس بنز e200

تمامی محصولات مرسدس بنز e200 در نسخه های مختلف و گوناگونی اما با سبک یکسان تولید می شود. این امر طیف وسیعی از انتخاب ها را برای خریداران به وجود می آورد. به گونه ای که E کلاس در مدل های گوناگونی چون سدان، کابریولت، واگن و کوپه تولید می شود. ویژگی های اسپورت خودرو مرسدس بنز e200 در زمینه تکنولوژی نیز چیزی از رقبا کم ندارد.

توانایی تغییر خط حرکت توسط خودرو و یا دنبال کردن و تعیین فاصله با خودروی جلو، هر راننده ای را شگفت زده می کند. البته این سخن به این معنا نیست که E کلاس خودش تغییر خطوط را انتخاب می کند و طبق آن انجام می دهد. نه، به این شکل نیست. منظور این است که تغییر لاین حرکت باید توسط راننده تعیین و اعلام شود، سپس خودرو به واسطه نرم افزارها و سیستم های موجود قادر به انجام این کار می شود.

سیستم پارک خودکار این مدل باعث شده است که خودرو به راحتی به صورت دوبله و ستونی در خیابان پارک شود. البته دیگر تجهیزات ایمنی خودرو مرسدس بنز e200 چون سیستم تشخیص برخورد باعث می شود که در هنگام خطر، بالشتک های کناری صندلی های جلو نزدیک به مرکز خودرو شوند تا تاثیر و خطر تصادف را برای سرنشینان کاهش دهند.

در برخی از اوقات عملکرد تمام این سیستم ها و امکانات خودرو نیز می توانند برای راننده مزاحمت ایجاد کنند. به عنوان مثال، اگر شما بخواهید که به سمت راست در یک خیابان فرعی وارد شوید، اگر یک موتورسیکلت و یا خودرویی از آن سمت بیاید، در این هنگام سیستم خودرو مرسدس بنز آن موتورسیکلت و خودرو را برای شما به منزله خطر تعریف کرده و به صورت خودکار از ترمز استفاده می کند.

با مشاهده طراحی داخلی مرسدس بنز e200 دیگر قیمت بالای آن برای شما چندان عجیب و غریب به نظر نمی رسد. در واقع تولیدات شرکت مرسدس بنز تمام معیارها و ابزارهایی را که شما به عنوان لوکس بودن در نظر می گیرید را به شما ارائه می دهد. طراحی داخلی مرسدس بنز e200 در مدل 2017 سرآمد کلاس E خود محسوب می شود


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (671 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان