دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

بازگشت قاتل آی‌نور به محل جنایت 

دوشنبه، 29 مرداد 1403
کد خبر: 404232
ساعدنیوز: صحنه قتل آی‌نور کوچولو بار دیگر تکرار شد، اما این بار نه در خفا و مخفیانه، بلکه در برابر دادستان، بازپرس ویژه و کارآگاهان پلیس آگاهی الیگودرز.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل همشهری، صحنه قتل آی‌نور کوچولو بار دیگر تکرار شد، اما این بار نه در خفا و مخفیانه، بلکه در برابر دادستان، بازپرس ویژه و کارآگاهان پلیس آگاهی الیگودرز. صبح دیروز 28 مرداد در روستای ده‌سفید، زن همسایه‌ که با انگیزه سرقت طلاهای دختربچه 2 ساله او را به قتل رسانده بود به محل حادثه منتقل شد تا صحنه جنایت را بازسازی کند.

حدود ساعت 6صبح دیروز در حالی که بسیاری از مردم روستای ده‌سفید از توابع شهرستان الیگودرز در خواب بودند، خودروهای پلیس و بازسازی صحنه جرم وارد روستا شدند تا صحنه قتلی که از چند روز پیش نه تنها اهالی ده‌سفید که بسیاری از مردم کشور را شوکه کرده بود، بازسازی شود.

عامل اصلی این جنایت هولناک زنی میانسال است که همراه خانواده‌اش در همسایگی خانه پدری آی‌نور زندگی می‌کرد.

در میان معدود افرادی که در آن موقع صبح برای دیدن بازسازی صحنه قتل آمده بودند، پدر آی‌نور هم حضور داشت.

او به همشهری می‌گوید: صبح دیروز زن همسایه و عروسش به خانه‌شان، جایی که دخترم را در آنجا به قتل رسانده بودند منتقل شدند تا توضیح دهند که چطور آی‌نور را کشته و بعد جسدش را به چاه فاضلابی که وسط حیاط‌شان بود انداخته‌اند.

او ادامه می‌دهد: من نمی‌توانستم این صحنه را ببینم. هنوز هم نمی‌دانم که همسایه‌ ما که وضعیت مالی بدی هم ننداشتند، دخترم را به قتل رسانده‌اند.

پدر آی نور می‌گوید: همسایه‌ ما مردی است کشاورز و دامدار. او 4 پسر دارد که یکی از آنها با اینکه ازدواج کرده، با آنها زندگی می‌کند.
من آنها را از کودکی می‌شناسم. دستشان به دهنشان می‌رسد و نیازی به طلاهای دخترم نداشتند. دوست دارم که با آنها صحبت کنم و از آنها بپرسم که به چه دلیل این بلا را سر ما آوردند. برای همین تمام مدتی که زن همسایه و عروسش در حال توضیح دادن نحوه قتل دخترم و انداختن جسدش به چاه بودند، طاقت شنیدن نداشتم و جلو نرفتم.

وقتی آی‌نور گم شد

پدر آی‌نور در ادامه می‌گوید:‌ 18 مرداد که دخترم گم شد، خانواده همسایه پا به پای ما دنبال او می‌گشتند. غافل از اینکه همان روز، زن همسایه دخترم را به قتل رسانده تا به گفته خودش، طلاهای او را سرقت کند. بعد هم دو روز جسد آی‌نور را در انبار کاه مخفی کرده و در نهایت به داخل چاه فاضلاب وسط حیاط‌شان انداخته است.

ظاهرا عروسش هم در مخفی کردن جسد دخترم همدست او بوده و به همین دلیل بازداشت شده است. حالا هم تنها درخواست من، مجازات عاملان قتل دخترم است.

متهمان تازه

روز گذشته، پس از بازسازی صحنه قتل آی‌نور کوچولو، دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز جزئیات تازه‌ای از این پرونده مطرح کرد و گفت: پس از گم شدن آی‌نور عملیات جست‌وجو با حضور نیروهای هلال‌احمر، انتظامی، بسیج و مردم محلی آغاز شد تا اینکه پس از 6 روز، ظهر 23 مرداد پیکر آی‌نور در چاه فاضلاب خانه همسایه پیدا شد.

جعفر گودرزی ادامه داد:زن همسایه که قاتل اصلی است و عروسش پس از انتقال به محل جرم، اظهاراتی مطرح کردند که با هم تناقض دارد و ما در حال بررسی تکمیلی ابعاد این پرونده هستیم.
وی گفت: زن قاتل در بازجویی‌های اولیه به انتقال پیکر آی‌نور پس از خفه‌کردن به داخل چاه فاضلاب با یک فرغون اقرار کرده‌است و علاوه بر عروسش، دو پسر خانواده قاتل نیز در بازجویی‌های جدید هم‌اکنون در مظان اتهام هستند و در بازجویی‌های جدید به تمام خانواده همسایه آی‌نور مشکوک شده‌ایم که تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.


2 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 29 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
دل مشغولی این روزهای ستاره معصومی همسر سابق مهدی قائدی؛ پالت رنگ، بوم نقاشی و طراحی چهره+عکس/ انصافا استعدادش توی نقاشی بینظیره👌
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
ویدیو/ خطرات وحشتناک عفونت دندان برای مغز/ پس از ورود باکتری به استخوان فک و جریان خون چه اتفاقی برای مغز می‌افتد؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(عکس) ترکیب رنگ مسحورکننده‌ی مانتوی بلوچ‌دوزی شده‌ی مینا مختاری، همسر خوش‌سلیقه‌ی بهرام رادان/ میدونین چی باعث شده این مانتو اینقدر خاص باشه؟
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
صحبت های خنده دار آقای قرائتی: دختره بهم میگه شما آخوندا به دو تا مو و فوکول ما گیر ندید منم بهش گفتم اگه منم عماممو دو سانت جلوتر بذارم توام به من گیر میدی +ویدئو😂👌