دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

بدهی میلیاردی فدراسیون فوتبال به آژانس‌های مسافرتی بابت تور جام‌ جهانی 2022 

دوشنبه، 25 اردیبهشت 1402
کد خبر: 340470
ساعدنیوز: ارزش قراردادی که فدراسیون فوتبال با مجری منتخب تورهای جام جهانی بسته است، حدود 27 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده که در ازای آن، آژانس طرف قرارداد به عنوان مجری تور جام جهانی 2022 متعهد شده بود به تعداد 220 مسافر معرفی‌شده از سوی این فدراسیون، خدمات پروازی (با هواپیمای ایران‌ایر به صورت رفت و برگشت)، ترانفسر، تغذیه و اسکان ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از تابناک، بنابر اظهارات مجری تور جام جهانی 2022 که با فدراسیون فوتبال طرف قرارداد بوده، حدود هفت میلیارد تومان از مبلغ این قرارداد باقی مانده که فدراسیون فوتبال متعهد بود تا پایان قرارداد (نهم آذرماه 1401) پرداخت کند که با وجود نامه‌نگاری و وعده‌های متعدد، هنوز عملی نشده است.

فدراسیون فوتبال همچنین در ازای اجرای این تور مطابق قرارداد به آژانس مربوطه سهمیه 100 بلیت در هر سه بازی ایران در جام‌جهانی 2022 را با قیمت مصوب واگذار کرده بود.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در توضیحات بیشتری اظهار کرد: در جریان اجرای سفرهای جام جهانی، ما منتقد بودیم که فدراسیون فوتبال خودش نباید بلیت‌ها را عرضه کند و یا تور جام جهانی اجرا کند، چون به تجربه مشکلات آن را پیش‌بینی کرده بودیم. آن موقع فدراسیون شرط گذاشت که به تعداد محدودی از آژانس‌ها سهمیه بلیت می‌دهد، اما در ازای آن مسافران را خودش معرفی می‌کند. بنابراین با یکی از آژانس‌ها طرف قرارداد شد، ولی پس از گذشت شش ماه هنوز به تعهدات مالی خود کامل عمل نکرده است. درحالی که متعهد شده بود تا پایان جام جهانی، هزینه اجرای تور جام جهانی برای مسافرانی را که معرفی کرده است پرداخت کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی متن
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
ترجمه تخصصی کتاب
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
ویراستاری تخصصی مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
هزینه چاپ یک کتاب