دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

به لطف جاسوسان داخلی مشکلات از چشم AFC پنهان نمی‌ماند 

چهارشنبه، 08 دی 1400
کد خبر: 185465
ساعدنیوز: پیشکسوت تیم استقلال گفت: مدیرعامل وقت استقلال رفیق مرا از خانه بیرون کشید تا از نمایشگاهش ۱۰ هزار دلار پول به این بازیکن بدهد تا این بازیکن حاضر به همراهی تیم شود.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از خبرگزاری میزان، حسن روشن، در واکنش به حذف احتمالی استقلال از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اگر عدالت به معنای واقعی اجرا شود، باید تمام مدیران سابق باشگاه استقلال به واسطه کم کاری های خود محاکمه شوند، چون این موضوع ربطی به دیروز و امروز ندارد. شاید خیلی ها اینگونه وانمود کنند که باشگاه استقلال دچار هیچ مشکلی نیست و از نظر حرفه ای معیار ها و استاندارد های لازم را دارد، اما مطمئناً فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا از جزئیات کامل اتفاقات داخلی ما خبردار هستند.

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: خوشبختانه به لطف فعالیت جاسوسان داخلی که منتظرند اتفاقی رخ دهد تا آن را خط به خط گزارش دهند، مشکلات مدیریتی ما هیچ وقت پنهان نمی ماند، البته که در این بین جای تأسف دارد که چگونه این مشکلات تا به امروز پنهان مانده است و کسی جلوی بروز این فاجعه را نگرفته است.

*مگر مدعی قهرمانی در آسیا بودیم که حالا افسوس بخوریم

وی تصریح کرد: اگر دنبال مقصر حذف احتمالی استقلال می گردیم باید سراغ مدیرانی برویم که سال های گذشته روی حقایق محض سرپوش گذاشتند وگرنه آجورلو که در این بین تقصیری ندارد، مشکل از آنجاست که چه کسانی قبل از آجورلو در باشگاه استقلال تلاش کردند برای تطهیر خود حقایق را از دید افکارعمومی پنهان کنند. ما هیچ سابقه روشن و شفافی در عملکرد مدیران گذشته نمی بینیم، پس باید پذیریم که دیر یا زود این اتفاق رخ می داد.

روشن ادامه داد: شاید خیلی ها امروز زانوی غم بغل بگیرند، اما وقعاً خوب است که فوتبال ایران یک بار برای همیشه تکلیف خودش را با بسیاری از مسائل حل نشده روشن کند. مگر ما مدعی قهرمانی در آسیا بودیم که حالا افسوس بخوریم؟ حتی پرسپولیس هم بر حسب حادثه و اتفاق راهی فینال شد، اما در نهایت دیدم تیمی روی سکوی قهرمانی رفت که ساختار درست، حرفه ای و استاندارد داشت. اگر الهلال عربستان قهرمان آسیا می شود ساختار دارد و تفکر قهرمانی آسیا نزد مدیران این باشگاه ها وجود داشت، اما واقعاً در فوتبال باشگاهی ما نیز چنین تفکری وجود دارد.

*نهایت هنر مدیران ما کسب سهمیه آسیاست

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: برنامه ریزی حرف اول را می زند، اما تا زمانی که برنامه ریزی منظمی نداشته باشیم، به همین وضعیت گرفتار می شویم. کدام تیم در ایران برای قهرمانی آسیا برنامه دارد؟ تمام تیم های حاضر در لیگ برتر طوری تیم خود را می بندند که قهرمان لیگ یا حذفی شوند. نهایت هنر مدیران ما این است که سهمیه آسیا بگیرند و در نهایت وقتی که سهمیه گرفتند با همان بضاعت راهی آسیا می شوند.

روشن ادامه داد: این برنامه ریزی محکوم به شکست است؛ در حالی که یک باشگاه مثل الهلال دو بازیکن خارجی استخدام می کند که سرنوشت قهرمانی را برایش رقم بزنند نه اینکه ما دو بازیکن بنجل می خریم که تیم مان مقلا موفق شود، سطح کیفی بازیکنان خارجی لیگ ایران با لیگ های فعال در فوتبال آسیا قابل مقایسه هستند؟

*بازیکن می گفت تا ۱۰ هزار دلارش را نگیرد به فرودگاه نمی رود!

پیشکسوت تیم ملی فوتبال افزود: تا وقتی که مدیریت حرفه ای نباشد، هیچ کاری انجام پذیر نیست. ما در سال های قبل لیست بازیکنانمان را دیرتر ارسال می کردیم که مثلاً زمان برای تیم بستن بیشتر داشته باشیم و بعداً با شهامت اعلام کردیم فوقش جریمه اش را می دهیم، اما همه دیدیم که با آن تفکر به جایی نرسیدیم. به نظرم اگر این دو باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا حذف شوند می توانیم حداقل تماشا کنیم و بیاموزیم که برای موفقیت نیاز به برنامه ریزی وجود دارد.

وی با نقد عملکرد مدیران سابق باشگاه استقلال، یادآور شد: برخی اتفاقات تاسف آور است، خداراشکر امروز شرایط استقلال به مراتب بهبود یافته، اما فراموش نکنیم چندی قبل به دلیل ضعف مدیریت یک بازیکن تیم حاضر به همراهی با استقلال در مسابقات آسیایی نشد و گفت تا وقتی پول نگیریم به فرودگاه نمی روم که مدیرعامل وقت استقلال رفیق مرا از خانه بیرون کشید تا از نمایشگاهش ۱۰ هزار دلار پول به این بازیکن بدهد تا حاضر به همراهی استقلال شود، واقعاً با این اوضاف فکر می کنید شانس قهرمانی برای تیم های ایرانی وجود داشت.

*امیدی به آینده فوتبال ایران با این سبک مدیریت نیست

پیشکسوت باشگاه استقلال تاکید کرد: امروز که آجورلو به عنوان مدیرعامل استقلال در حال فعالیت است باید از او بخواهیم که با برنامه عمل کند، او تا به امروز خیلی هم خوب کار کرده، اما با این حال باید از او بخواهیم که برای پیشرفت و توسعه باشگاه استقلال و موفقیت این تیم در آسیا برنامه منسحمی را ارائه کند، اگر این اتفاق رخ داد دیگر نه خبری از بازیکن سالاری است نه ایراد های ابتدایی؛ به همین دلیل می توانیم به آینده امیدوار باشیم و توقع موفقیت داشته باشیم.

روشن در پایان با انتقاد صریح از مدیریت فدراسیون فوتبال در بروز مشکالات کنونی گفت: آقایان در فدراسیون فوتبال هم بد نیست به سمت پیشرفت گام بردارند، یک زمان ما قرار بود با برنامه فرانسوی ها زمینه پیشرفت فوتبال ایران را فراهم کنیم، اما نه تنها آن اتفاق رخ نداد بلکه با بی برنامگی محض کار را به جایی رساندیم که خیلی از کارشناسان نسبت به آینده فوتبال ایران با این سبک مدیریت هیچ گونه امیدواری ندارند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
گام به گام مراحل چاپ کتاب
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
مراحل اکسپت مقاله
سابمیت مقاله چیست؟
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی