بهترین خودروهای ایرانی برای مسافرت و جاده

  دوشنبه، 26 آبان 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
بهترین خودروهای ایرانی برای مسافرت و جاده
خودروی محبوب ایران خودرو اولین ماشین ساخت ایران است که در آن از تجهیزات روز دنیا برای ایمنی بهره گرفته شده است. وجود فرمان جمع شوند، کیسه های هوای جانبی و 4 ایربگ برای سرنشینان، نشان می دهد برای پا گذاشتن به جاده های پرخطر ایران، می توانید روی امنیت مدل جدید دنا حساب باز کنید.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، کشور ما از وسعت فراوانی برخوردار است و از همین رو گزینه های بی شماری را برای سیر و سفر و سیاحت پیش روی خانواده های ایرانی قرار می دهد. به همین دلیل بسیاری از خانواده ها در درجه ی نخست تنها برای انجام سفرهای متعدد خود و بازدید از نقاط گوناگون کشور اقدام به خرید خودرو می کنند و هدف اصلی شان از خرید یک اتومبیل انجام سفرهای متنوع و پی در پی توسط آن است.

با تمام این اوصاف طیف قابل توجهی از این خانواده ها بنا به دلایل مختلفی از جمله محدود بودن سقف بودجه ی تحت اختیار خود برای خرید یک خودروی مسافرتی، ناگزیر از متمرکز شدن روی گزینه های ساخت داخل هستند. خودروهایی که تا حدی ارزان تر از نمونه های خارجی به شمار می روند و از همین رو برای بسیاری از خانواده ها قابل دسترس تر به نظر می رسند. به همین دلیل بسیاری از کسانی که در پی خرید یک اتومبیل جدید برای رفع نیازهای اساسی خانواده ی خود هستند، در گام نخست به دنبال بهترین ماشین ایرانی برای مسافرت می گردند. برای راحتی کار این دسته از افراد ما نیز به معرفی شش مدل از خودروهای ساخت داخل می پردازیم. خودروهایی که هر کدام از آنها می توانند لقب بهترین ماشین ایرانی برای مسافرت را به نوعی از آن خود کنند.

1- پژو 206 SD، یکی از بهترین ماشین های ایرانی برای مسافرت

به سختی می توان یک ماشین ایرانی را پیدا کرد که هم ظاهر زیبایی داشته باشد و هم از امنیت نسبتا خوبی برخوردار باشد. 206 اس دی در این سال ها توانسته بخش زیادی از انتظارات مشتریان را رفع کند.

تصویر
پژو 206 SD

بررسی ایمنی پژو 206 اس دی برای جاده های ایران

این روزها بیشتر از ده سال از اولین ورود 206 sd به بازار خودروهای ایرانی می گذرد و عده ای عقیده دارند که عمر این ماشین دیگر رو به پایان است. با این حال اگر از ماشین بازان حرفه ای بپرسید، همگی عقیده دارند که رانندگی با اینخودروی محبوب یکی از بهترین تجربه های رانندگی است.

206 صندوق دارد بدنه چندان مقاومی ندارد، اما کمک فنرهای چرخ های عقب و حرکت نرم فرمان می تواند مهارت راننده را در کنترل ماشین تقویت کند. به علاوه نسبت به 206 هاچ بک جادار تر است. صندوق عقب 206 اس دس این امکان را به شما می دهد که وسایل خود را راحت تر جابجا کنید و در نهایت فضای کمتری از عقب ماشین گرفته شود. به همین دلیل سفر با 206 sd لذت بخش تر از 206 معمولی است.

2- دنا پلاس، ایمن ترین ماشین ایران برای سفر

دنا پلاس خودرو به روز رسانی شده دنا از نظر امکانات است که در سال 96 از خانواده ایران خودرو به بازار وارد شد. کار دنا پلاس برای جذب مشتری زیاد سخت نبود؛ چراکه همتای قدیمی اش دنا، به اندازه کافی میان مردم طرفدار داشت. با این حال دنا پلاس بعد از انتشار ویدئوهای تست امنیت در تصادف، به سبد خرید علاقه مندان به سفرهای جاده ای وارد شد. پس از مدت کوتاهی از رونمایی، شرایط فروش ایران خودرو برای این محصول اعلام شد و مشتریان بسیاری نیز پیدا کرد.

تصویر
دنا پلاس

چرا دنا پلاس امن است؟

خودروی محبوب ایران خودرو اولین ماشین ساخت ایران است که در آن از تجهیزات روز دنیا برای ایمنی بهره گرفته شده است. وجود فرمان جمع شوند، کیسه های هوای جانبی و 4 ایربگ برای سرنشینان، نشان می دهد برای پا گذاشتن به جاده های پرخطر ایران، می توانید روی امنیت مدل جدید دنا حساب باز کنید.

از طرفی هر چهار چرخ دنا پلس به دیسک ترمز مجهز هستند تا فرایند ترمز کردن، بدون دردسر و با کیفیت بالا انجام شود و این موضوع خیل راننده و سرنشینان را کمی راحت می کند.

3- تندر 90، خودروی ایرانی با جادارترین صندوق عقب

ال90 از نظر ظاهری خودوری محبوبی به حساب نمی آید. خیلی ها معتقدند طراحی این خودرو بسیار دست و پاگیر است و نمی توان با آن یک رانندگی لذت بخش را تجربه کرد. اگرچه اظهار نظرها درباره ظاهر ماشین تندر 90 چندان بی راه نیست، اما هرگز نمی توانیم روی کیفیت موتور، فضای کافی و امنیت این محصول ایران خودرو چشم ببندیم.

تصویر
تندر 90

تجربه یک سفر راحت با ال 90

اولین موضوعی که باعث می شود تندر 90 را به عنوان یک ماشین مناسب سفر نام ببریم، فضای کافی داخل کابین و صندوق عقب بسیار جادار آن است. اما برای رانندگی در جاده های ایران، امنیت خوردو مهم تر از فضای مورد نیاز است. تندر 90 هنگام ورود به بازار رتبه 3 از 5 را در رده بندی امنیت جهانی به دست آورد.مهم ترین دیل که باعث می شود به شما این ماشین را برای جاده پیشنهاد کنیم، این است که ساختار متفاوت بدنه می تواند از شما در موقعیت های خطرناک حفاظت کند.

طراحی ال 90 به گونه ای است که هنگام تصادف، ضربه اصلی به جلوبندی وارد می شود. در نتیجه فشار کتری به داخل کابین و سرنشینان منتقل خواهد شد.

4- سمند سورن ELX، بهترین ماشین ایران خودرو از نظر ایمنی

سمند سورن ای ال ایکس در سال 92 با تغییراتی بر سمن روانه بازار شد. از همان ابتدا مهم ترین وجه تمایز محصول تازه ایران خودرو، امنیت بالای آن بود. هنوز هم با گذشت سال ها، سمند سورن ELX را مطمئن ترین ماشین برای جاده های ایران می دانند. ترمزهای دیسکی ایمن، کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین و بدنه بسیار ایمن از دلایلی هستند که علاقه مندان به سفرهای جاده ای را برای خرید قانع می کنند.

تصویر
سمند سورن ELX،

5- کیا سراتو، سفر با سریع ترین ماشین سایپا

کیا سراتو یکیاز محبوب ترین خودروهای مونتاژ سایپا است که ظاهر جمع و جور و تجربه رانندگی خوبی دارد. این ماشین سایپا به دلیل وجود ترمزهای مجهز به ABS و EBD، کیسه هوای راننده و پدال های استاندارد برای رانندگی در جاده های ایران بسیار مناسب است.

ایمنی کیا سراتو نسبت به خودروهای قبلی که معرفی شد کمتر است. اما میان خودروهای سایپا مانند ساینا و کوییک که از جدیدترین محصولات این شرکت است، نمره قابل قبولی در امنیت کسب کرده است. اما اگر اممکانات جانبی برایتان اهمیت دارد، انتهب شما کوییک خواهد بود.

تصویر
کیا سراتو

6- برلیانس h330، خودروی مناسب برای جاده

برلیانس H330 یکی از خودروهای مناسب جاده است. اگرچه این برلیانس جدید تولید ایران نیست، اما به دلیل سطح قیمت پایین تر از دیگر خودروهای خارجی و امنیت قابل قبول، به یکی از انتخاب های علاقه مندان به سفر جاده ای تبدیل شده است. مهم رین ویژگی برلیانس اچ 330، ترمزهای ان است. بر اساس بررسی نتایج در آزمایشگاه های ایمنی، این مدل از برلیانس توانست در 35 آزمایش از 40 آزمایش ترمزسربلند بیرون بیاید.

تصویر
برلیانس h330


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (666 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (195 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (23 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (17 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان